NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل سنة وانت طيب و سنة حلوة عليك يا حبيبى

عاهرة رغم انفى

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
أجمل المشاعر و احلى اللحظات و ادفأ الهمسات و اسخن العناق و أصدق الاعترافات تجتمع كلها عندما اعتصر بقوة و إصرار و تفانى و تركيز تام و اقمط باعماق فتحتى الشرجية و طيظى على قضيبك الجميل الحبيب الذى طالما تمنيته و قضيت الليالى احلم بيه و سافرت القارات السبع أطارده و أحاول اقناعه و اصطياده و أنفقت كل الملايين من ثروتى تحت قدميك اتحرش بيه. انه حقا حياتى و سعادتى و منتهى الامانى ياحبيبى ادعو العمر أن لا تحرمني منه و من همساتك و دقات راسه القوية الواثقة العنيفة المسيطرة فى أعمق اسرار بطنى تلتهمه تعتصره تدخله تدعكه يمزقه بكل الحب والعشق .. زوبرك انت بس و الا ف لا والف لا ياحبيبى

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و غريب عن العالم
كل سنه وانتي دايما هايجه ومولعانا معاكي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: البرنس احمد و عاهرة رغم انفى
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: البرنس احمد و العنتيل الصعيدي ٢٣سم
تعالي وانا هفشخك بس ماتقوليش تعبت مش قادره😉

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
أجمل المشاعر و احلى اللحظات و ادفأ الهمسات و اسخن العناق و أصدق الاعترافات تجتمع كلها عندما اعتصر بقوة و إصرار و تفانى و تركيز تام و اقمط باعماق فتحتى الشرجية و طيظى على قضيبك الجميل الحبيب الذى طالما تمنيته و قضيت الليالى احلم بيه و سافرت القارات السبع أطارده و أحاول اقناعه و اصطياده و أنفقت كل الملايين من ثروتى تحت قدميك اتحرش بيه. انه حقا حياتى و سعادتى و منتهى الامانى ياحبيبى ادعو العمر أن لا تحرمني منه و من همساتك و دقات راسه القوية الواثقة العنيفة المسيطرة فى أعمق اسرار بطنى تلتهمه تعتصره تدخله تدعكه يمزقه بكل الحب والعشق .. زوبرك انت بس و الا ف لا والف لا ياحبيبى
ده فعلا يا بخته

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: العنتيل الصعيدي ٢٣سم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي دايما هايجه ومش بتشبعي بس لما تجربي الزبر الصعيدي هتشبعي😉

كل سنه وانتي طيبه ودايما مهيجاني وموقفه ازبارنا

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاهرة رغم انفى
  • عجبني