NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا بقى جروب تعارف ثانوية عامة. 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mazen El 5dewy و مرحب
شد حيلك ي صديقي ر بنا يوفقك وتنجح وتبقى اللي نفسك فيه شد حيلك تعب السنه كله ف الكام يوم دول وبعدها هتبدا رحله جديده وانا واثق انك ادها بالتوفيق
حبيبي يا حكيم
وشكرا على ثقتك في

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
اسف جدا جدا جدا جدا جدا
لكن خلاص مش هينفع اكمل هنا تاني.
اتمنى اكون كنت خفيف عليكم.
و يا ريت مش تزعلوا مني
كل حاجة ليها بداية
لكن برضو ليها نهاية

اشوفكم على خير دايما
ايه اللي بتقوله ده
يعني كده اغلب الموجودين هما لو مكنش كلهم هيسيبو المكان
طيب انت زعلان مننا ولا من مين طب فيه مشكله نلاقي ليها حل وكل مشكله ليها الف حل
بس موش تقول نسيبنا واشوفكم على خير انت تشوفنا على خيروانت معانا يسطي مينفعش هيكون مين فاضل غيرك هنا ها أنا كنت مستني حد يقولي غير الصوره بتاع البروفايل وانت قولت لي فغيرتها وده علشان انت عزيز علينا كلنا تيجي دلوقتي َتقول هتمشي لا موش هنقبل بكده خليك انت الكبير وشوف ايه مزعلك واحنا نحاول نصلحو

ايه اللي بتقوله ده
يعني كده اغلب الموجودين هما لو مكنش كلهم هيسيبو المكان
طيب انت زعلان مننا ولا من مين طب فيه مشكله نلاقي ليها حل وكل مشكله ليها الف حل
بس موش تقول نسيبنا واشوفكم على خير انت تشوفنا على خيروانت معانا يسطي مينفعش هيكون مين فاضل غيرك هنا ها أنا كنت مستني حد يقولي غير الصوره بتاع البروفايل وانت قولت لي فغيرتها وده علشان انت عزيز علينا كلنا تيجي دلوقتي َتقول هتمشي لا موش هنقبل بكده خليك انت الكبير وشوف ايه مزعلك واحنا نحاول نصلحو
مش تقلق يا قلب اخوك انا هفضل هنا على قلبكم

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و كارما كوكي
اسف جدا جدا جدا جدا جدا
لكن خلاص مش هينفع اكمل هنا تاني.
اتمنى اكون كنت خفيف عليكم.
و يا ريت مش تزعلوا مني
كل حاجة ليها بداية
لكن برضو ليها نهاية

اشوفكم على خير دايما
احا تخلع فين ياجدع عيب خليك المنتدى مش هيكون حلو من غيرك

مش تقلق يا قلب اخوك انا هفضل هنا على قلبكم
اخويا ايوه هو ده الكلام ارزعنا باه عظمه من العظمه اللي بتعملها بمناسبه الرجوع وتغير رايك

شوفت.... مهما حاولت تخلع من هنا مش هتعرف 😂... الناس هنا بتحبك ياجدع من غير ما يشوفوك... من غير ما يبقى في رابط بينكم غير شوية حروف وكلمات بتعمل جُُمل.. ريأكتس بتبين الضحكة والحزن والغضب.. والحب.... مينفعش تمشي دلوقتي بعد ما علقت الناس دي كلها بيك وتسيبهم بعدها! مش هتعرف... تحياتي يا.. اخويا

شوفت.... مهما حاولت تخلع من هنا مش هتعرف 😂... الناس هنا بتحبك ياجدع من غير ما يشوفوك... من غير ما يبقى في رابط بينكم غير شوية حروف وكلمات بتعمل جُُمل.. ريأكتس بتبين الضحكة والحزن والغضب.. والحب.... مينفعش تمشي دلوقتي بعد ما علقت الناس دي كلها بيك وتسيبهم بعدها! مش هتعرف... تحياتي يا.. اخويا
مش عارف يا جدع كل ما احاول ابعد شوية الاقي الايميل عندي كله اشعارات من هنا ف بدخل ارد 😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر
مش عارف يا جدع كل ما احاول ابعد شوية الاقي الايميل عندي كله اشعارات من هنا ف بدخل ارد 😁😁
ولا اثبت ع كسم اسم و فكرنى اضربك كمان شويه او اشتم ايهم اقرب

ولا اثبت ع كسم اسم و فكرنى اضربك كمان شويه او اشتم ايهم اقرب
انت بالذات لينا قعدة كدا بس قعدة حلوة نتكلم فيها

ي ريت عشان بتوه بسرعه 😂
مانو اهدي لان معايا حوار نتن الصراحة و كدا كدا مش هرحم اللي عمل كدا

ما انا بقولك مش هتقدر... هتحس نفسك فثقب اسود كل اما تحاول تطلع يسحبك لجوا اكتر 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%