NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا فكر عند التوبات وكان عندي لحد فتره قريبه أن التوب أكثر رحوله من البوتوم ومينفعش البوتوم يلمس طيز التوب🍑 اللي معاه وان وان البوتوم هو الخول وانا الراجل ودا طبعا مش صح لأننا كلنا خولات يا صديقي استمتع بكل سم في جسمك وجسم اللي معاك يعني تنزل تمصله تخليه يلحس لك تلعب في بتاعه يبعبصك ترضعوا من بعض وموصيكش في البوس بقي والصراحة انا توب اه أنما بعشق المص واللحس 🤤🤤 فا اللي مخلينا أننا جاي أننا بنحب الزب سواء توب او بوتوم كلنا عاوزين نمسك زب نلعب بيه فا استمتع وخلي الشرموطه اللي جواك تنطلق وخليك دايما عارف انه مش الخول اللي بيتناك بس انت بمجرد ما قبلت انك تكون في حضن راجل علي سرير فا انت كدا خول وانا الصراحه مش بعتبرها شتيمه فا كلنا خولات ودي امتع حاجه في الدنيا استمتع يا صديقي فإننا خولات 😁❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سمر البنوتي, Aol, Nour Nourl و 6 آخرين
لا مش كدا عمر الموجب ولا السالب كانو خولات بالعكس أنا عرفت سوالب هنا بجد ناس محترمه جدا اها صحيح مجتش الفرصة أننا نقيم علاقة مع بعض او نتقابل بس بجد من كلامى معاهم ناس محترمه اوى احنا كلنا رجالة مع اختلاف طريقة المتعه لكل واحد فينا أنا لحد دلوقتى كسبت صداقات وصحاب من المنتدى هنا وسبق واتقابلت مع سوالب من المنتدى نتقابل فى كافية نقعد ونتعرف ببعض اكتر وصارت بينا صحوبية كبيرة جدا وعلى اتفقنا مع أقرب فرصة لينا نتجمع فى سرير عادى ونقيم علاقة بكل حب واحترام ونمتع بعض بس بقينا صحاب وحبايب ♥️ تحياتى لكل الناس اللى هنا سواء اعرفو او لاء ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الطيز1, سومي سمسم, Aol و 4 آخرين
مش موافق
مش كلنا خولات
انا مثلي لكني مش خول
و مش بعترف بمنطق تبني الشتيمة و اخذها على انها شيء بيوصفني
انا اعتبر هذه التسميات اهانة
لكن اه بتفق معاك
كل الي بيفكر حتى فراجل تاني بطريقة جنسية سواء عمل او ما عملش و مش مهم اتناك او ناك مثلي الجنس
و مافيش حد اكثر رجولة من حد
و بشوف منطق العربي انو السالب يكون بنوتي و فروتي و مش عارف ايه موضة قديمة و حمظانة
اما اميل اكون سالب و مبادل احيانا و موجب احيانا و ما بتغيرش
لا بتبنت… و لا بسترجل بزيادة… بعتبر نفسي راجل بحب الرجال و ما بحبش اي حد يفكر في بطريقة تانية
اسهل حاجة البلوك! من اولها لما حد يسال بنوتي او لا لان هذا يدل على العقلية من اولها

• عجبني
التفاعلات: سومي سمسم، Aol و Noris567
مش موافق
مش كلنا خولات
انا مثلي لكني مش خول
و مش بعترف بمنطق تبني الشتيمة و اخذها على انها شيء بيوصفني
انا اعتبر هذه التسميات اهانة
لكن اه بتفق معاك
كل الي بيفكر حتى فراجل تاني بطريقة جنسية سواء عمل او ما عملش و مش مهم اتناك او ناك مثلي الجنس
و مافيش حد اكثر رجولة من حد
و بشوف منطق العربي انو السالب يكون بنوتي و فروتي و مش عارف ايه موضة قديمة و حمظانة
اما اميل اكون سالب و مبادل احيانا و موجب احيانا و ما بتغيرش
لا بتبنت… و لا بسترجل بزيادة… بعتبر نفسي راجل بحب الرجال و ما بحبش اي حد يفكر في بطريقة تانية
اسهل حاجة البلوك! من اولها لما حد يسال بنوتي او لا لان هذا يدل على العقلية من اولها
دا قصدي كلمة خول مش معناها بيتشرمط خول يعني راجل بيحب راجل وكلنا سواسيه مفيش حد ارجل من التاني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Noris567 و إنفصام
لا مش كدا عمر الموجب ولا السالب كانو خولات بالعكس أنا عرفت سوالب هنا بجد ناس محترمه جدا اها صحيح مجتش الفرصة أننا نقيم علاقة مع بعض او نتقابل بس بجد من كلامى معاهم ناس محترمه اوى احنا كلنا رجالة مع اختلاف طريقة المتعه لكل واحد فينا أنا لحد دلوقتى كسبت صداقات وصحاب من المنتدى هنا وسبق واتقابلت مع سوالب من المنتدى نتقابل فى كافية نقعد ونتعرف ببعض اكتر وصارت بينا صحوبية كبيرة جدا وعلى اتفقنا مع أقرب فرصة لينا نتجمع فى سرير عادى ونقيم علاقة بكل حب واحترام ونمتع بعض بس بقينا صحاب وحبايب ♥️ تحياتى لكل الناس اللى هنا سواء اعرفو او لاء ♥️
مش معني خول أنه شرموط بالعكس في بوتومات كتير ارجل من توبات اعرفهم المبدأ اللي انا قصدي عليه أن كلنا واحد مفيش حد ارجل ولا احسن من التاني

• عجبني
التفاعلات: Noris567 و إنفصام
مش معني خول أنه شرموط بالعكس في بوتومات كتير ارجل من توبات اعرفهم المبدأ اللي انا قصدي عليه أن كلنا واحد مفيش حد ارجل ولا احسن من التاني
انا عارف
لكن خول عند المصريين شتيمة موازية ا faggot
مش معناها مثلي بل اهانة
اعتقد ان الارجح كلمة مثلي

• حبيته
التفاعلات: مثلي 18
انا عارف
لكن خول عند المصريين شتيمة موازية ا faggot
مش معناها مثلي بل اهانة
اعتقد ان الارجح كلمة مثلي
احنا اللي عملناها اهانه وهي امتع شيء اصلا

• عجبني
التفاعلات: إنفصام
احنا اللي عملناها اهانه وهي امتع شيء اصلا
لا
هي اهانة من الاول
الكلام الي الناس بتشتم بيه اهانة
لكن انت طبعا حر تاخد الملمة و تستعملها
طالما انت بتقولها بتكون عادي لكن غيرك يقولهالك و هو مش مثلي تبقى اهانة

لا
هي اهانة من الاول
الكلام الي الناس بتشتم بيه اهانة
إهانة بنسبه الاستريت إنما احنا كا جاي ايه المهين فيها

إهانة بنسبه الاستريت إنما احنا كا جاي ايه المهين فيها
اوك
فوق بين gay و faggot
خول مرادفة لشتيمة faggot
انا مقبلهاش
انت اقبلها

اوك
فوق بين gay و faggot
خول مرادفة لشتيمة faggot
انا مقبلهاش
انت اقبلها
بص يا حبيبي احنا في القاهره بنستخدمها بمعني gay وخصوصا في الفتره الاخيره دي ولو المقصود منها كدا اكيد لا أنا ولا غيري هيقبلها

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
بص يا حبيبي احنا في القاهره بنستخدمها بمعني gay وخصوصا في الفتره الاخيره دي ولو المقصود منها كدا اكيد لا أنا ولا غيري هيقبلها
على العموم كلامك هو الي يمشي😇
انا مش مصري

• حبيته
دا فكر عند التوبات وكان عندي لحد فتره قريبه أن التوب أكثر رحوله من البوتوم ومينفعش البوتوم يلمس طيز التوب🍑 اللي معاه وان وان البوتوم هو الخول وانا الراجل ودا طبعا مش صح لأننا كلنا خولات يا صديقي استمتع بكل سم في جسمك وجسم اللي معاك يعني تنزل تمصله تخليه يلحس لك تلعب في بتاعه يبعبصك ترضعوا من بعض وموصيكش في البوس بقي والصراحة انا توب اه أنما بعشق المص واللحس 🤤🤤 فا اللي مخلينا أننا جاي أننا بنحب الزب سواء توب او بوتوم كلنا عاوزين نمسك زب نلعب بيه فا استمتع وخلي الشرموطه اللي جواك تنطلق وخليك دايما عارف انه مش الخول اللي بيتناك بس انت بمجرد ما قبلت انك تكون في حضن راجل علي سرير فا انت كدا خول وانا الصراحه مش بعتبرها شتيمه فا كلنا خولات ودي امتع حاجه في الدنيا استمتع يا صديقي فإننا خولات 😁❤️
حصل
كيك malek_moka_

• عجبني
🫦🫦

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
كلامك صح المتعه متبادله مش قصه توب و سالب لا المتعه في المشاعر و الاحاسيس اللي بتحسها مع الشريك سواء سالب او بنت الجنس متعه باي طريقه انت محتاجها و عارف انها حتبسطك و تسعدك و تسعد شريكك مش اناني و عايز تسعد نفسك و بس زي منت عندك مشاعر و احاسيس و عايز السالب يبسطك لازم انت كمان تراعي احتياجاته و تبسطه

• حبيته
انتي لبوة اوي

كلامك صح المتعه متبادله مش قصه توب و سالب لا المتعه في المشاعر و الاحاسيس اللي بتحسها مع الشريك سواء سالب او بنت الجنس متعه باي طريقه انت محتاجها و عارف انها حتبسطك و تسعدك و تسعد شريكك مش اناني و عايز تسعد نفسك و بس زي منت عندك مشاعر و احاسيس و عايز السالب يبسطك لازم انت كمان تراعي احتياجاته و تبسطه
ده كلام الناس اللى بتفهم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مثلي 18 و حمادة وبس
احييك على صراحتك انت راجل بتفهم بجد

• طب!
دي الحقيقيه يا صديقي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%