NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سيبك من الكلام ده كله ، السالب لما طيزه بتاكله بيبقى زي الكلب بينفذ أي أمر تطلبه منه
فعلا

• عجبني
التفاعلات: Alaa69 و فحل هايجان
نفسي في فحل بالمواصفات ديه

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
نفسي الاقي فحل يعملني كده

• حبيته
التفاعلات: السعادة كلها
بس نلاقى الديوث الجاد فعلا مش الاطفا ااال اللى صارو اكتر من الهم هنا

نصيحه لكل الفحول الجداد بالتدييث امشي مع الخول وحده وحده ومتضغطش عليه واعرف ان مفيش معرص علي أمه بيكون راقى دا بيبقي مع معرص مراته بس انا بالنسبه للمخصيين شبهى فكلمه السر في انك تندهه ب اسم البقره اللى جابته ودائما تبعتله صور وفيديوهات بلدى مش اجنبى وركز اوى على الباط ونجاسه كسمه عشان دا اكتر حاجه بحكم خبرتي بتولع خرم ابن الدياثه ولو ملكش في نيك الخولات يبقى انت وحدك عشان الدياثه هي تطور السالب وناظر اوي تلاقي ديوث مخصي مش عاوز يخضع وبتناك ويمص وهو بلبس الحلوه إلى نطرته تحياتى ليك امواااااح

تحياتي للشرموطة نوجا اللي جابت افجر لبوة في المنتدى و عايز اجي انيكك و انيكها مع بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحياتي للشرموطة نوجا اللي جابت افجر لبوة في المنتدى و عايز اجي انيكك و انيكها مع بعض
يخربيتك احححح

• عجبني
التفاعلات: Alaa69
نصيحه لكل الفحول الجداد بالتدييث امشي مع الخول وحده وحده ومتضغطش عليه واعرف ان مفيش معرص علي أمه بيكون راقى دا بيبقي مع معرص مراته بس انا بالنسبه للمخصيين شبهى فكلمه السر في انك تندهه ب اسم البقره اللى جابته ودائما تبعتله صور وفيديوهات بلدى مش اجنبى وركز اوى على الباط ونجاسه كسمه عشان دا اكتر حاجه بحكم خبرتي بتولع خرم ابن الدياثه ولو ملكش في نيك الخولات يبقى انت وحدك عشان الدياثه هي تطور السالب وناظر اوي تلاقي ديوث مخصي مش عاوز يخضع وبتناك ويمص وهو بلبس الحلوه إلى نطرته تحياتى ليك امواااااح

انا سالب ديوث متناك وبقالك كلامك كله صح جداااااا

• عجبني
التفاعلات: Alaa69

تجنن

• طب!
التفاعلات: Prince amr
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%