NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت لسه جايه من مشوار وجوزي كان جهه قبل مني وتقريبا" كدا كان فاتح المنتدى هنا وبيقرأ التعليقات بتاعتكم
وكان هايج اوي عليا واول ما دخلت البيت مستناش عليا لما اخد شاور ولا حتى اخلع الن ق ا ب وفضل ينيك ويصور ويقولي بيقولوا عليكي كلام حلو اوي في المنتدي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: man555, Ricky95, tefo.demon و 110 آخرين
ترجع ايه وكليه ايه انت اتهبلت في دماغك دا انا اولادي الكبير عنده 14 سنه والصغير عنده 12 سنه اقسم ب**** انت مريض فعلا" ومتستاهلش اني ارود عليك
اقسم ب**** العلي العظيم لا اعرفك ولا تعرفني ولا شوفتك ولا شوفتني ولا حصلت ما بينا اي تعارف من اي نوع ولا هيحصل طبعا"
انصحك روح اتعالج واعرض نفسك على طبيب نفساني
لأن انت مكانك مش هنا انت مكانك فيى مستشفى الامراض العقليه
يا بنتي فكك منو ده واحد امك خانت ابوه ومفكر كل الناس زيه طب انا اهو جيت اقولك نتكلم خاص او خارج المنتدى قولتي لا احترمتك جدا وانتي علي دماغي من فوق وكل الاحترام ليكي الانك ست محترمه

• حبيته
التفاعلات: nwa3m 23
يعرفني ايه انت كمان دا مجنون رسمي اقسم ب**** اني لا اعرفه ولا يعرفني ولا شوفته ولا شافني ولا حصل بيننا تعارف من اي نوع قبل كدا
و**** العظيم عارف ده واحد بيحب يعمل مشاكل وخلاص ده ابن وسخه مترباش خالص وامه مره شرمو**

• حبيته
يا بنتي فكك منو ده واحد امك خانت ابوه ومفكر كل الناس زيه طب انا اهو جيت اقولك نتكلم خاص او خارج المنتدى قولتي لا احترمتك جدا وانتي علي دماغي من فوق وكل الاحترام ليكي الانك ست محترمه
انا اللي مستغرباله انه بيتكلم كلام مجانين
ثم ان كلية ايه اللي بيتكلم عنها دا انا خريجة تجارة عين شمس 2008 يعني بقالي اكتر من 15 سنه مخلصه تعليم ومتحوزه بعد التخرج على طول واولادي الكبير 14 سنه والصغير 12 سنه يبقى كلية ايه اللي بيتكلم عنها المجنون دا ؟

و** العظيم عارف ده واحد بيحب يعمل مشاكل وخلاص ده ابن وسخه مترباش خالص وامه مره شرمو
انا احسن حاجه اعمله بلوك واشتري دماغي من العاهات دي

انا اللي مستغرباله انه بيتكلم كلام مجانين
ثم ان كلية ايه اللي بيتكلم عنها دا انا خريجة تجارة عين شمس 2008 يعني بقالي اكتر من 15 سنه مخلصه تعليم ومتحوزه بعد التخرج على طول واولادي الكبير 14 سنه والصغير 12 سنه يبقى كلية ايه اللي بيتكلم عنها المجنون دا ؟
**** يخلهملك ويبارك فيهم أنا برضو اعتبر ابنك 😅انا ١٨ سنه وفي كليه اعلام فكك من دول انتي اكتر وحده محترمه وصينا جوزك مش زي اي وحده دخله تتناك علي خلق **** **** يحفظك ويبارك في اولادك ويخليلك جوزك دايما

• حبيته
  • حبيته
فعلان و**** ده احسن حل تعمليه
خلاص كدا مش هتشوفه تاني على صفحتي
بس المشكله بيعملوا صفح تانيه وب اسامس تانيه ويقعدوا يقرفوا فينا

خلاص كدا مش هتشوفه تاني على صفحتي
بس المشكله بيعملوا صفح تانيه وب اسامس تانيه ويقعدوا يقرفوا فينا
ولا تشغلي دماغك سبيه من غير ما تردي هيتعب هو

** يخلهملك ويبارك فيهم أنا برضو اعتبر ابنك 😅انا ١٨ سنه وفي كليه اعلام فكك من دول انتي اكتر وحده محترمه وصينا جوزك مش زي اي وحده دخله تتناك علي خلق ** **** يحفظك ويبارك في اولادك ويخليلك جوزك دايما
امين يا رب ويرزقك ببنت الحلال اللي تستاهلك وتصونك في حضورك وفي غيابك ويرزقكم بالخلفه الصالحه ان شاء ****
انت زي اخويا وف سنه مش ابني

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
امين يا رب ويرزقك ببنت الحلال اللي تستاهلك وتصونك في حضورك وفي غيابك ويرزقكم بالخلفه الصالحه ان شاء ****
انت زي اخويا وف سنه مش ابني
امين يارب ده شرف كبير اوي ليا و**** اني اكون اخوكي او ابنك وانتي احسن خلق **** وجميله ماشاء**** **** يحفظك ويسعدك يارب

• حبيته
امين يارب ده شرف كبير اوي ليا و** اني اكون اخوكي او ابنك وانتي احسن خلق ** وجميله ماشاء** ** يحفظك ويسعدك يارب
حبيبي متجرمش منك يا رب ❤️

• حبيته
التفاعلات: بحب الحس الكس
كنت لسه جايه من مشوار وجوزي كان جهه قبل مني وتقريبا" كدا كان فاتح المنتدى هنا وبيقرأ التعليقات بتاعتكم
وكان هايج اوي عليا واول ما دخلت البيت مستناش عليا لما اخد شاور ولا حتى اخلع الن ق ا ب وفضل ينيك ويصور ويقولي بيقولوا عليكي كلام حلو اوي في المنتدي

🔥 So HoT BaBy 🔥

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan، الجنتل حوده و nwa3m 23
حبيبي متجرمش منك يا رب ❤️
بقولك معلش يا اختي ممكن بس طلب واستشارة لرايق انا هبعتلك علي الخاص اسالك علي حاجة تخصني وبعد كده خلاص بعد ازنك يعني لو مش هضيقق

بقولك معلش يا اختي ممكن بس طلب واستشارة لرايق انا هبعتلك علي الخاص اسالك علي حاجة تخصني وبعد كده خلاص بعد ازنك يعني لو مش هضيقق
مش فاهمه يعي ايه لرايق دي ؟

يعني عايز أستشيرك في حاجه خاصة بيا ده لو مش هضيقق لو فيها مشكلة خلاص بلاها خالص

يعني عايز أستشيرك في حاجه خاصة بيا ده لو مش هضيقق لو فيها مشكلة خلاص بلاها خالص
انت عارف ان مبدخلش الخاص مع حد ودا ب اوامر من جوزي

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عارف ان مبدخلش الخاص مع حد ودا ب اوامر من جوزي
انا اسف و**** لو ضيقتك بس انا كنت عايز اخد رايق في حاجه بس علشان معنديش حد اسالو بس طلما جوزك قايل ليكي لا يبقا خلاص مش مشكله وتحياتي ليكي ولي جوزك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%