NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في إفرازات لونها مختلف ؟

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Dakaosaka سخون نار
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena، بــروفيـســـور فى الـرزع و Dakaosaka سخون نار
  • عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
  • عجبني
بقالى شهرين مقربتش من كسي خالص ومن امبارح حاسة بهيجان غريب اوى حاسة لو لمست كسي هيغرق الدنيا وف نفس الوقت انا بعشق الاحساس دا لما كسي يكون هيجيب وابطل لعب فيه ويهدا شوية وارجع العب تانى واسيب واذله كده وحقيقي من امبارح بدعك فيه لحد دلوقتي ومجبتش خالص اوفف تعبت اوى بجد😣❤
خلاص تعالي اعذبهولك اكتر واحك زبي فية من غير مادخلة وافرش فيكي🫦

• عجبني
طيب متيجي اطفي ناري بزبي ولبني يدخل جواه يهديه ويخليكي شبعانه

• عجبني
اتفق معاكي انو بيبقا احساسا جامد حوار التاخير ده بس مع الوقت هيخلي انك توصلي للنشوه بعد مده كبيره

• عجبني
في الوقت ده هتحتاجي لزبري ولا شي غير زبري
قوه
متانه
صناعه محليه
😜

• عجبني
انا راجل محترم عايز ست تسقيني من حنانها وانا اسقيها كل حناني ولو مطلقه او ارمله وحابه نتجوز سر مفيش مشكله و**** العظيم أنا جاد ف كلامي جدا
اخويا انا ليا سنين و نصف أرمل و نفسى الاقى الانسانة اللى تكون متفهمة لكن صدقنى مفيش

• عجبني
نزلى و أرتاحي أحسن!!

• عجبني
فى مرة وانا صغير كنت في بيت جدي ف التسعينات ودخلت الحمام لقيت مرات خالى بتعمل حمام على القعده البلدى وسايبه الباب مفتوح وشوفت كسها نافورة وزمان كانوا بيسبوا شعرتهم
ذكريات الطفوله

• عجبني
بقالى شهرين مقربتش من كسي خالص ومن امبارح حاسة بهيجان غريب اوى حاسة لو لمست كسي هيغرق الدنيا وف نفس الوقت انا بعشق الاحساس دا لما كسي يكون هيجيب وابطل لعب فيه ويهدا شوية وارجع العب تانى واسيب واذله كده وحقيقي من امبارح بدعك فيه لحد دلوقتي ومجبتش خالص اوفف تعبت اوى بجد😣❤
هدي أعصابك

• عجبني
التفاعلات: LeDo0
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا يا شرموطه زوبري يوقف عليكي 😂😂 ما تجي اريحك انزل لبن جوه كسك

كسم كسك الي مبيهداش😂

ايه السبب

اعملي علاقه مع راجل

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
حبيتي سلامتك انتي علاجك عاوزه واحده شديد بس انا لو كنت مش متجوز بس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%