NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا نجتمع عليكي و واحد يقعد مع كسك يتفاهم معاه و واحد يقعد مع طيزك ياخد رأيها و واحد ياخد الكلام اللي طالع من بوقك علي بتاعه و واحد يشوف حل عند بزازك
و نحاول كلنا نحل المشكلة 🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الفل ع السهرانين سواء من الهيجان او الروقان
عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
تعالى نعمل نفس اللى
عاوزة نصيحة لان اول مرة احس كده انا مطلقة من سنة ونص ورغم عدم اتفاقى مع جوزى ف طريقة ف العلاقة بينا بس كان بيريحنى وبيريح كسي بس بعد الطلاق بقيت حاسة بفراغ اوى واحتياج بستحمل واوقات مبقدرش وبريح نفسي بايدى او حاجة تانى المهم ان بقالى ٣ شهور مبطلة نهائى انشغال ومكنتش بفكر ف الجنس خالص بس النهاردة شوفت حاجة صدفة ورجعت مشاعرى وهيجانى تانى بس للاسف بدعك ف كسي وحاسة فى حرقان شديد مش عارفة اجيب بسببه ووجع مش عارفة ليه حد يعرف
تعالى يا عشقى نعمل نفس اللى بعتهولك فى احتياجات اخر الليل نفس اللى احنا الاتنين محتاجينه هيخلينا نكمل و نكفى بعض نعمل نفس العشق اللى احنا بنحبه نيك و بندور عليه مع بعض
انا بعتلك خاص و مستنيكى 😉🔥
علاقة عشق مع فرسة شهوانية نيك
نتعامل برومانسية و عشق ف الاول ع الهادى و نسخن على بعض و اعنفها عليا و تعنفنى عليها لحد ما نوصل لمرحلة اننا بنعمل كل حاجة مختلفة و مجنونة و لما تجيبهم افشخها اكتر و لما انا اجيبهم تهيجنى اكتر علشان نلحم ف التانى و التالت لحد ما نهد بعض و ننام فى حضن بعض و زوبرى بايت جوة كسها
انا صاحب مزاج نسوان و دة كيفى بس فى وسط علاقاتى مصادفنيش غير اتنين بس اللى كدة معظم الباقى كانو باردين شوية او تعاملهم كان طبيعى

احنا نجتمع عليكي و واحد يقعد مع كسك يتفاهم معاه و واحد يقعد مع طيزك ياخد رأيها و واحد ياخد الكلام اللي طالع من بوقك علي بتاعه و واحد يشوف حل عند بزازك
يسلام ع الصحبة الحلوة دى احا يخويا😂

• عجبني
التفاعلات: ڪوبرآآ و فحل هايجان
يسلام ع الصحبة الحلوة دى احا يخويا😂
انتي مش ناوية تجيبيها ل بر شكلك و هنعمل معاكي حجات
كلنا هنموت و نعملها 🔥🔥😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام سلمى
٤ بقي ١ علي الكس و واحد علي الطيز و واحد تمصيله و الاخر يحركه بين بزازك
نفس اللي قولته 👇

ميرسي اوى بس الحقيقة انا بدعك بعسل كسي مهو بيكون مغرقه😂
دخيل عسل كسك 🤤
برغم انك مطلقة التروية والترطيب يكون من الداخل مو بالخارج وغالبا تودي للجفاف الكس ولكن في اكثر من سؤال وجواب للتشخيص
مثلا شد عضلي بالكس
الاحساس بالتبول
تهيج الجلد
الخ....
وبحب اقلك سلامة كسك من الوجع واتمنى يكون دواءه شهوة وحليب زبري يلي يروي كسك ويرطبه

مخدتش بالي يا حبيب قلبي 😂 بس احنا صح احنا ناخدها فوق سطح الواد حماده و نوريها حماده 😂😂
لا يعم اللي زي دي مقامها اكبر من سطح الواد حمادة دي تتاخد علي سرير 3*3 و يتعمل معاها اللي اي واحدة تتمناه 🔥

• بيضحكني
التفاعلات: المهندس23
ادعكي في زنبورك بعسلك الي نازل من كسك ودخلي صباعين كلهم وطلعيهم مرا واحده يعد كدا دخلي التالت لاخرهم وطلعيهم كلهم واضربي ع كسك بعد كدا دخلي صوابعك وافضلي ارزعي اوي يلبوتي وانتي بتشدفي في حلمه بزك الشمال 🥵🥵🥵

ادعكى فيه عالهادى خالص عشان لازم ياخد فترة لحد ميرجع زى ما كان 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%