NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ran away

نسوانجي مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ساعات بشوف واحد بيفضل يتذلل لوحده كتيرررررر علشان تعبره او تتكلم معاه
السؤال هنا ليه !!!
هي لا اول ولا اخر واحده
و ايه زيادة فيها مش عند غيرها اللي يخليني متمسك بيها للدرجادي و اذل نفسي معاها !!!
ده خلي عند الستات صورة غلط عننا تلاقي واحده مش باينلها وش من قفاه و عمال تتنطط و فرحانه بجمالها اللي مش موجود
يا سيدي لو عجبتك واحده ممكن تحاول مره و اتنين ممكن يعني تتنازل شويه و تحاول تالت بس بعد كده خلاص فينيتو انتهي مافيش منه
نفسي نمشي بمبدأ من استغني فنحن عنه أغني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hazem jr, Buenos dias, Life Arch و 2 آخرين
تسلم علي كلامك دا بجد

• أتفق
التفاعلات: Ran away
معاك حق.. هو بعض البنات مش كلهم طبعا..
بس بيندموا فى الاخر

معاك حق.. هو بعض البنات مش كلهم طبعا..
بس بيندموا فى الاخر
يوم ماتبطل انت كراجل محاولة خلاص هو ده يوم لا ينفع الندم صاحبه لا عودة ولا رجوع الدنيا مليانه يابا

• أتفق
التفاعلات: kemet
مع الوقت الإنسان بيفهم ان مفيش علاقة بتمشي بالضغط او الزن
النضج بيفهمك ان الي شبهك بيشبك في اديك من غير ما تحس و الي انت شبهه بتأثره من اول سلام و اول كلام
و كل الي حاولت و ضغط فيه و ما كنش شبهك ما استمرش
بتتعود ان مش مهم انك تكلم واحده و تعجبها
المهم ان العلاقة تستمر للابد على اي وضع

• أتفق
التفاعلات: مازن صقر و Ran away
النضج بيفهمك ان الي شبهك بيشبك في اديك من غير ما تحس و الي انت شبهه بتأثره من اول سلام و اول كلام
و كل الي حاولت و ضغك فيه و ما كنش شبهك ما استمرش
انت كده كملت الفكرة 👏👏👏 شابوه فعلا

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • حبيته
و كل الي حاولت و ضغط فيه و ما كنش شبهك ما استمرش
👌👌👌👏👏👏

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
السؤال هنا ليه !!!
هي لا اول ولا اخر واحده
و ايه زيادة فيها مش عند غيرها اللي يخليني متمسك بيها للدرجادي و اذل نفسي معاها !!!
ده خلي عند الستات صورة غلط عننا تلاقي واحده مش باينلها وش من قفاه و عمال تتنطط و فرحانه بجمالها اللي مش موجود
يا سيدي لو عجبتك واحده ممكن تحاول مره و اتنين ممكن يعني تتنازل شويه و تحاول تالت بس بعد كده خلاص فينيتو انتهي مافيش منه
و**** يا صاحبي انت صح، مفيش داعي لحد يتذلل لواحدة بس عشان يتكلم معاها. ايه اللي بيخلي الواحد يعمل كده؟
بصوا يا جدعان، في بنات كتير بتحب تتفلسف وتعمل نفسها حاجه كمان، مش عارف ليه. بيحبوا الناس يفضلوا يدوروا حواليهم ناس بتتذلل ليهم وتهتم بيهم عشان يحسوا إنهم مهمين.
بس بجد مفيش داعي للتذلل، ولازم الواحد يحترم نفسه ويتعامل مع الناس بطريقة طبيعية. لو عجبتك واحدة وحابب تتكلم معاها، خليك أنت واضح وصريح وحاول تتواصل معاها بطريقة محترمة. ولو مردتش، متحزنش ولا تيأس، في بنات كتير تاني بتستحق إنك تحاول معاهم.

بس بجد متتذللش لحد عشان تتكلم معاه، ده مش هيوصلك لحاجة. احترم نفسك واحترم الناس اللي حواليك، وربنا يوفقك.

• أتفق
السؤال هنا ليه !!!
هي لا اول ولا اخر واحده
مش هتلاقى ده فى مصر لان الشباب تعبان مش عارفين يتجوزوا ده بردو ميدلهمش الحق انهم يذلو نفسهم بس هنقول ايه بقا عالم شايلاه فى السما ومفكرين انهم مفيش وانهم اكبر ازبار على الكوكب
✌🏾Engoy

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مازن صقر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%