NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة كدا طبيعي اني احب العنف

Girlandboy

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
t.me
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بحب العنف مع اللي بنيكهم و الاهانه ليهم و التقليل منهم لانهم شويه متناكين بحب اتف ف بوقهم و اديهم بالقلم و اخنقهم بزوبرى وايدي مع بعض و بحب نيك الطيز اوي عشان عارف انه بيجوع نيك وبيخليهم عايزين يتناكوا عل طول و بحب اوي ااوي اوي اني اكتف ايدهم عشان ميقاوموش و لو قاومو ياخدو رنه قلم بت وسخه ع وشهم و تفه وممكن اضربهم ب الكرباج فكدا طبيعي ولا؟

• بيضحكني
التفاعلات: AMG.
انا بحب العنف مع اللي بنيكهم و الاهانه ليهم و التقليل منهم لانهم شويه متناكين بحب اتف ف بوقهم و اديهم بالقلم و اخنقهم بزوبرى وايدي مع بعض و بحب نيك الطيز اوي عشان عارف انه بيجوع نيك وبيخليهم عايزين يتناكوا عل طول و بحب اوي ااوي اوي اني اكتف ايدهم عشان ميقاوموش و لو قاومو ياخدو رنه قلم بت وسخه ع وشهم و تفه وممكن اضربهم ب الكرباج فكدا طبيعي ولا؟
انت جاى تتشتم وتثير الجدل بكلامك دا 😂😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما كفايه كوبى بيست بقى ياعم 😂😂

• بيضحكني
انت هيك جاي تتهاوش مش تمارس جنس ، يا حبيبي اللي انت بتحكي فيه هذا غريزة حيوانية يعني زيك زي البقر مع احترامي للبقر ، انت مش طبيعي وبدك دكتور نفسي يا عمو

• محزن
التفاعلات: Girlandboy
انت هيك جاي تتهاوش مش تمارس جنس ، يا حبيبي اللي انت بتحكي فيه هذا غريزة حيوانية يعني زيك زي البقر مع احترامي للبقر ، انت مش طبيعي وبدك دكتور نفسي يا عمو
اوقات لما بعمل هيك البنات تهيج اكتر يعني اعتقد انهم يحبوا كدا

اوقات لما بعمل هيك البنات تهيج اكتر يعني اعتقد انهم يحبوا كدا
صدقني ما في بنت بتحب هيك الا اذا هي بدها دكتور نفسي وعندها مشاكل طفولة ومفشوخة فمخها ، فكك يعم وما تعمل هيك مع وحدة عاقلة عشان صدقني اما بتشكي عليك او رح تيجيك وتقلك في دكتور نفسي شاطر لازم تروحله، انا مش بهاجمك بس انا بقلك الصح عشان تكون فاهم قبل ما يوقع الفاس بالراس

• أتفق
التفاعلات: Girlandboy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%