NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كتير بدي اعرف شو اكتر شي بيهيجك

كتير بدي اعرف شو اكتر شي بيهيجك و ما تقدر تقاومة
من اكثر الاشياء التى تثيرنى فى المرأة
قدميها اذا كانت جميلتان و تعتنى بهما و تبرز جمالها بحذاء كعب عالى او مفتوح

ايضا نهديها اذا كانو ممتلئان

المرأة فاتنة الرجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: manonecopy و mo salah ali
كتير بدي اعرف شو اكتر شي بيهيجك و ما تقدر تقاومة
بنسبه ليا ك راجل لمه الوحده تمص بتاعى بى حرفنه وبنسبه لى البنات لمه الحس وامص جسمها كله وطبعا كل جز فى جسمها له مص مختلف مع فرك مختلف وبكون مستمتع اكتر لمه اوصلها لى درجه انها تكون فى عالم تانى وتنسا اسمها اصل

بنسبه ليا ك راجل لمه الوحده تمص بتاعى بى حرفنه وبنسبه لى البنات لمه الحس وامص جسمها كله وطبعا كل جز فى جسمها له مص مختلف مع فرك مختلف وبكون مستمتع اكتر لمه اوصلها لى درجه انها تكون فى عالم تانى وتنسا اسمها اصل
اوفففففف تراك كتير فهمان

اوفففففف تراك كتير فهمان
من وانا ١٦ سنه وانا دلوقتي ٣٢ سنه اتعملت مع بنات كتير ومن كل الدول العربية واتعلمت من كل الناس ولسه بنتعلم الجنس شيء ممتع بدرجه محدش يتخيلها الجنس مش مجرد زب بيدخل فى كس الجنس اكبر من كده بكتير الجنس احساس ومتعه لو وصلت لهم بتنسي العالم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من وانا ١٦ سنه وانا دلوقتي ٣٢ سنه اتعملت مع بنات كتير ومن كل الدول العربية واتعلمت من كل الناس ولسه بنتعلم الجنس شيء ممتع بدرجه محدش يتخيلها الجنس مش مجرد زب بيدخل فى كس الجنس اكبر من كده بكتير الجنس احساس ومتعه لو وصلت لهم بتنسي العالم
اييييي كلامك سخن كسي

• عجبني
التفاعلات: الزب الكبير, Moheb sex, the first love و شخص آخر
اييييي كلامك سخن كسي
لان جسمك محتاج المتعه دى ومحتاج يحس بيها وتقدري توصلى ليها اغلقى الاضاء وغمضي عيونك وخدى نفس عميق وتخيلى الا نفسك فيه ومتعى جسمك وأهم حاجه تكونى فى هدواء وحسى بى جسمك وبكل جز فيه وانتى بتحركى ايدك عليه بحنيه لو عملتى الا قولتلك عليه صح هتوصلى لى احساس جميل جدا
اييييي كلامك سخن كسي

• عجبني
التفاعلات: مايا عصام و دعاء هاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%