NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

xx_nour_xx

بقيت نسخه حزينه من انسان كان اصله جميل 💔
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بقيت حاسس اني نفسي مسدوده بس مش سده النفس بتاعت الاكل والشرب ، انا نفسي مسدوده عن الناس وعن حوارتهم ، علي المعافره الي بتبقا علي الفاضي ، نفسي مسدوده عن الروتين الي بعيشو بشكل يومي ، حاجات كتير حصلت استفزت طاقتي علي الفاضي وخلتني فعلا مليش نفس لاي حاجه ولا مستني حاجه... فبقيت ساكت اغلب الوقت لأن الي جوايا اكبر بكتير من اني احكيه..."

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة, rafefq, كوسته و 5 آخرين
بقيت حاسس اني نفسي مسدوده بس مش سده النفس بتاعت الاكل والشرب ، انا نفسي مسدوده عن الناس وعن حوارتهم ، علي المعافره الي بتبقا علي الفاضي ، نفسي مسدوده عن الروتين الي بعيشو بشكل يومي ، حاجات كتير حصلت استفزت طاقتي علي الفاضي وخلتني فعلا مليش نفس لاي حاجه ولا مستني حاجه... فبقيت ساكت اغلب الوقت لأن الي جوايا اكبر بكتير من اني احكيه..."
طلعي كل الي جواكي كلنا موجودين وأخوات ليكي

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي، الـ مجتاو و خبير معتزل (الـــخـــال)
  • بيضحكني
التفاعلات: juba7
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو, Life selector, مصطفى مصطفى و 3 آخرين
كلنا هذا الشخص و بيعدي علينا وقت اكتر من كده بس لما الواحد بيفتكر اللي وراه بيكمل عادي و و كله شبه بعضه

يا جماعه كفايه تفرقه عنصريه ف الردود بقي ولد بنت بخرطوم من غير 😂😂😂
ادخل اهبد رايك وخلاص

• بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
يسطا انا عارف الكتمان مألم وصعب الواحد يعبره بس لو حابب تتكلم وتفضفض مع شخص غريب تفضل كملني الخاص مفتوح

لا كدا العيب فيا مره الصبح ومره دلواتي اسكت احسن أنا بقى لغايت لما ازبط الدنيا
انت كويس يا درش الناس هيا اللي مركزه معاك 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
مش لوحدك يا عزيزي .. في كتير زيك
لدرجة انهم كرهو الحياة

• بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسمع مني بس انا اخوك و ادرا بمصلحتك
بس متشربش لوحدك بعد كده و شربني معاك
بص ياخويا أنا احسن من الايام الي فاتت
طيب تعلا اشرب معيا قهوة وسجاير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل