NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه كتكوت ضعيف الجناح والدنيا غدرت بية 🐣🐣💔

انا واحده عادية جدا نفسي هفتني علي انزل اتغدا برا والفلف شوية تلفوني ومحفظتي ينسرقو لي ولا انا عشان مليش ولا حبيبب ولا قريب تسرقوني صابر الطيب ماااااااأاات مااااات 🙂💔💔💔😭🚶‍♀️🐣
وانتي الي يلفلفك والشوارع إيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تؤ صحبتي كلمت جوزها زعقلها وقلها احنا كل يوم بيجيلنا بلاوي خدي بعضك وروحي 😶
هو عرف منين انك بلوه 😂😂😂

تلاقي الشعب كله بيحسد الحرامي علي تلفونك 😂😂

تؤ صحبتي كلمت جوزها زعقلها وقلها احنا كل يوم بيجيلنا بلاوي خدي بعضك وروحي 😶
جوز صحبتك هيعمل ايه ؟ مفروض كنتى عملتى محضر سرقة موبايل ، غالبا كان هيعرضولك صور لمجرمين وممكن يطلع واحد منهم ، طبعا احتمالية استرداد متعلقاتك وموبايلك صعبة للاسف ، بس دى الطريقة القانونية .. ولو دورتى عن اصل الناس هتلاقى اغلبنا اتسرق منه حاجة . ممكن تبقى عينية ودى هينة وممكن تبقى أدبية لا تعوض . زى للى بيشرب سجاير وصحته بتتسرق منه وللى بيعش فى حب ضائع بيسرق قلبه وعمره وللى بيعمل رشاوى واختلاسات وبيسرق ضميره وحسناته للى بتتبدل سيئات ، انما سرقة الموبايل ارقام الفلوس هى ارقام فى الدنيا هينة ور بنا هيعوضك وهينتقملك من اللى عمل كده فى الدنيا وفى الآخر ة

انتى بتحكيلنا حياتك ولا كأنها صفحة الفيس بتاعتك 😂😂❤️

• عجبني
التفاعلات: مرحب
عموما فداكى ي ستى ومتزعليش

• بيضحكني
التفاعلات: (ABDO_KAMEL)
فادي وربنا يعوض عليكي

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
انا واحده عادية جدا نفسي هفتني علي انزل اتغدا برا والفلف شوية تلفوني ومحفظتي ينسرقو لي ولا انا عشان مليش ولا حبيبب ولا قريب تسرقوني صابر الطيب ماااااااأاات مااااات 🙂💔💔💔😭🚶‍♀️🐣
فداكي

• بيضحكني
التفاعلات: (ABDO_KAMEL)
والنحمة انت رزل اوووي 😝😝😝😝😝😝😝😝😝
 1658235210006
عارف عارف

خلي معاكي دايما فلوس احتياطي تحت كوڤر الموبايل وفي حسابك في المحفظة الالكترونية بتاعتك زي فودافون كاش تحسباً لأي ظرف من النوع ده، فداكي الفلوس.

عودة
أعلى أسفل
0%