NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SAURON

👑♚ MAD ENGINEER ♚👑. معاون قسم الصور
طاقم الإدارة
معاون
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا رجل يعشق الكبرياء.. ولا يتحدث أبداً في هراء.. أفكر جيداً بكلامي قبل الإلقاء.. لا شيء يبهرني ولا حتى جمال النساء.. أترك من هجرني ولا ألتفت للوراء.. رأسي مرفوع لم يعرف الانحناء.. أكثر عمل أتقنه هو الوفاء.. لا أعرف الغدر بالأصدقاء.. هناك من أذاني حد الامتلاء.. ورد الأذية ليس من شيم النبلاء.. أُعطي ما لدي بسخاء.. حتى لو لم يطلب الأحباء.. من يهاجمني سيندم حد البكاء.. لأنه لم يعلم ما بيا من كبرياء.. أنا فوق القانون لا أؤمن إلا بقانوني، فلسفتي، شخصيتي، كلماتي. علمني كبريائي أن هناك فرقاً بين الغرور والكبر وبين عزة النفس وكبريائها.

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ، YOYA🌹 و Vampire Dark
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا رجل يعشق الكبرياء.. ولا يتحدث أبداً في هراء.. أفكر جيداً بكلامي قبل الإلقاء.. لا شيء يبهرني ولا حتى جمال النساء.. أترك من هجرني ولا ألتفت للوراء.. رأسي مرفوع لم يعرف الانحناء.. أكثر عمل أتقنه هو الوفاء.. لا أعرف الغدر بالأصدقاء.. هناك من أذاني حد الامتلاء.. ورد الأذية ليس من شيم النبلاء.. أُعطي ما لدي بسخاء.. حتى لو لم يطلب الأحباء.. من يهاجمني سيندم حد البكاء.. لأنه لم يعلم ما بيا من كبرياء.. أنا فوق القانون لا أؤمن إلا بقانوني، فلسفتي، شخصيتي، كلماتي. علمني كبريائي أن هناك فرقاً بين الغرور والكبر وبين عزة النفس وكبريائها.
رائع

هذه شيم الرجال،، والرجال قليل..
أحسنت🌹

4724

هذه شيم الرجال،، والرجال قليل..
أحسنت🌹

4724
احلي رد من احلي و اعقل واحدة في المنتدي
النساء كثيرات ولكن العاقلات نادرات

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
احلي رد من احلي و اعقل واحدة في المنتدي
النساء كثيرات ولكن العاقلات نادرات
بطل اوشاعاااات،،
قال عاقله قال😎
😂😂😂😂
يسعدك ويريح بالك 🤲🌹

بطل اوشاعاااات،،
قال عاقله قال😎
😂😂😂😂
يسعدك ويريح بالك 🤲🌹
و**** انا بقول علي الكومنت بتاعك ميطلعش غير من واحدة عاقلة بس ممكن تكوني في الطبيعي مجنونة ده ميقللش منك حاجة بالعكس الست لما بتبقي مجنونة بتبقي دمها اخف و لذيذة 😂😂😂

و**** انا بقول علي الكومنت بتاعك ميطلعش غير من واحدة عاقلة بس ممكن تكوني في الطبيعي مجنونة ده ميقللش منك حاجة بالعكس الست لما بتبقي مجنونة بتبقي دمها اخف و لذيذة 😂😂😂
إيه كل ده كبرت الموضوع اوي😂😂
نهارك سعيد🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: SAURON
  • بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
@┋𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ┋⁽♔₎

• حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • حبيته
تعليقك عندي ده شرف كبير ليا
ونصيحتك ديه شهادة كبيرة جدا ليا و وسام أضعه علي صدري بجد
تسلم يا أخويا ع راسي أنا بحترم كل الناس وأنت من الناس المحترمة ..

يشرفني التعليق في موضوعك ..

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: SAURON
عودة
أعلى أسفل
0%