NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و جمي متحرر راقي
اول مره مارست علاقه كامله كان شعورك/ شعوريك ايه ؟
الموضوع ده اتنشر في بستات كتير هنا بس عادي يا قلبي نقول تاني احساس جامد فشخ وعمرك ما حطول في المده حتجيب بسرعة مش حتقضر تمسك نفسك من احساسك بسخونه الكس وعمرك محتنساه مهما مرست سكس بعد كده🤩🤩 👌👍👍🤝

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 2023sarena، خبير معتزل (الـــخـــال) و the1255
الموضوع ده اتنشر في بستات كتير هنا بس عادي يا قلبي نقول تاني احساس جامد فشخ وعمرك ما حطول في المده حتجيب بسرعة مش حتقضر تمسك نفسك من احساسك بسخونه الكس وعمرك محتنساه مهما مرست سكس بعد كده🤩🤩 👌👍👍🤝
انا بسال بس عشان كنت بكلم واحد صاحبي و انا اول مره كانت مع واحده مش خبره بس هو كان مع خبره فا ده يفرق ولا الاتنين واحد و دي حقيقه اول مره استحاله تنساها

• عجبني
التفاعلات: جمي متحرر راقي
ياعيني علينا مضطهدين

• عجبني
كان شعور غريب شهوه شديدة مع خوف وتوتر ولكنه كان اجمل تجربة ومميزه عن اى مره بعدها

• عجبني
التفاعلات: the1255
  • بيضحكني
كان شعور غريب شهوه شديدة مع خوف وتوتر ولكنه كان اجمل تجربة ومميزه عن اى مره بعدها
مش فاكر اني كنت متوتر كنت هادي و هي كانت مستغربه ده فشخ بعدها قالتلي انها بتحب ده فيا

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a
لتنين واحد يا قلبي موضوع خبرة أو مش خبرة ده مش حيفرق معاك كتير بنسبا لااول علاقة كمله ليك حيفرق معاك بعدين لما انتا تبقا خبرة ومتمرس عتيق اكيد الخبره حتمتعك اكتر وحيفرق معاك 👌👍🤝
انا بسال بس عشان كنت بكلم واحد صاحبي و انا اول مره كانت مع واحده مش خبره بس هو كان مع خبره فا ده يفرق ولا الاتنين واحد و دي حقيقه اول مره استحاله تنساها

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 2023sarena و جمي متحرر راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: 2023sarena
شكل الخبره بتفرق انا مجربتش خبره و مش عايز اجرب حاجه حاليا الصراحه
لتنين واحد يا قلبي موضوع خبرة أو مش خبرة ده مش حيفرق معاك كتير بنسبا لااول علاقة كمله ليك حيفرق معاك بعدين لما انتا تبقا خبرة ومتمرس عتيق اكيد الخبره حتمتعك اكتر وحيفرق معاك 👌👍🤝

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: M o u s a

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%