NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حط نفسك مكان مراتك وتخيل انها بتخونك وبتخون شرفك هتقبل ؟
لو هتقبل كمل ف خيانتك للإنسانه الي بتصونك وبتصون بيتك ف غيابلك ومالك وعرضك ارجع ل ** وافتكر انك ف نعمه غيرك مش عارف يتزوج ومتمرمط عشان يعف نفسه ف الحلال توب ل ** واندم على كل غلطه وابكي ل ربما واطلب منه يسامحك ** غفور رحيم انوي التوبه وقوم اتوضى وصلي ركعتين بنيه التوبه قولو يارب انا مليش غيرك انت سترتني كتير اوي اوي وانا كنت انسان وحش ومشكرتش نعمتك ولا صونتها سامحني يارب سامحني انا عبدك الضعيف مليش ملجأ غيرك يارب ابكي وانت ساجد لربك واشكره على نعمه الحلال الي ف ايدك وحب مراتك واطلب من ** يحليها ف عيونك ويقر عينك بيها ويملى عينك بيها ويقفل ف وشك كل السكك الحرام ويصعبها عليك كلها روحله و**** مفيش احن منه ابدا
عملت كل الي بتقوله مره واتنين وتلاته وبرجع تاني لما الافيهم بيكلموني وكلامهم يهيج ويسخن الميت

• عجبني
التفاعلات: دكتور شهواني ^
عملت كل الي بتقوله مره واتنين وتلاته وبرجع تاني لما الافيهم بيكلموني وكلامهم يهيج ويسخن الميت
ابعد عنهم خالص اقفل كل السكك الي توصلك ليهم بلوك لكل اكونتاتهم امسح ارقامهم لو هما بيرجعوا يدوروا عليك اعمل اكونت جديد واقفل كل القديم اقطع كل الخيوط الي توصلك ليهم توب وصون مراتك الي بتحبك وشايلاك وحافظاك انت مش هتقبل ابدا تشوفها ف حضن راجل غيرك

• أتفق
التفاعلات: ENG.NOUR
1اليى ندمان عليها اني دخلت سكه الجنس وكده
2اني اكلم الء بحبها
3اني بطلت اتفرج علي سكس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ها تجاوب علي تلت اسأله وتسألني سؤال
1)حاجه ندمان عليها
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها
فضفض بي الي عندك وعرفنا عليك
يلا انجوووووي ❤️❤️❤️
اكتر حاجه ندمان عليها إني عملت كل شيئ ل اسعاد بعض الناس و اول ما وقعت ماديآ ومعنويا ونفسيا ملقتش اي حد جنبي ومن بعد ما عديت المرحله دي ( مرحله ( الأكتئاب) بقيت حاسس ببرود مشاعر اتجاه الاخرين وحاسس ان مفيش حد يستاهل تشيل همه لان اول ما بتقع بتلاقي نفسك مع نفسك

حاجه نفسي اعملها إني ابطل سجاير وانا فعلا مقلل بنسبه كبيره عن زمان

اكتر حاجه ندمان عليها إني عملت كل شيئ ل اسعاد بعض الناس و اول ما وقعت ماديآ ومعنويا ونفسيا ملقتش اي حد جنبي ومن بعد ما عديت المرحله دي ( مرحله ( الأكتئاب) بقيت حاسس ببرود مشاعر اتجاه الاخرين وحاسس ان مفيش حد يستاهل تشيل همه لان اول ما بتقع بتلاقي نفسك مع نفسك

حاجه نفسي اعملها إني ابطل سجاير وانا فعلا مقلل بنسبه كبيره عن زمان
هقولك علي حاجه قولتها قبل كده عمال الناس زي معاملتهم لاني الناس الي بتبقي حولينا واحنا كويسين الاغلبيه بيبقي نفاق وحقد علشان مثلا معاك حاجه مش معاهم بس اكيد لما وقعت لقيت علي الاقل اتنين من صحابك واقفين
اما عن السجاير انصحك تقطعها مره وحده ها تتعب بس ها تستريح في الاخر اقولك علي حاجه لو عايز تبطلها علي طول روح اعمل رسم رئه وانت لما تشوف رئتك ها تبطل علي طول

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش و Hussain AlJaziri
1)حاجه ندمان عليها
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها
يلا انجوووووي ❤️❤️❤️
1- مالي ندمانة على شي أنا كنت صاحبة القرار فيه من الأول
2-اني أنزل أشوف أهلي هي السنة اذا لله راد
3-اني درّبت حالي ع الاستقلالية وأخد القرارات بكل أمور حياتي ، ومعتمدة ع حالي بكل شي

السؤال *
مبسوطة بحياتك ؟ وبتحبي حالك ؟

هقولك علي حاجه قولتها قبل كده عمال الناس زي معاملتهم لاني الناس الي بتبقي حولينا واحنا كويسين الاغلبيه بيبقي نفاق وحقد علشان مثلا معاك حاجه مش معاهم بس اكيد لما وقعت لقيت علي الاقل اتنين من صحابك واقفين
اما عن السجاير انصحك تقطعها مره وحده ها تتعب بس ها تستريح في الاخر اقولك علي حاجه لو عايز تبطلها علي طول روح اعمل رسم رئه وانت لما تشوف رئتك ها تبطل علي طول
عندك حق بصراحه معظم العلاقات مصالح ودي حاجه زفت بس الانسان بيفهم ويتعلم

+عندك حق في حوار السجاير وهحاول ابطلها مره واحده

• حبيته
1- مالي ندمانة على شي أنا كنت صاحبة القرار فيه من الأول
2-اني أنزل أشوف أهلي هي السنة اذا لله راد
3-اني درّبت حالي ع الاستقلالية وأخد القرارات بكل أمور حياتي ، ومعتمدة ع حالي بكل شي

السؤال *
مبسوطة بحياتك ؟ وبتحبي حالك ؟
كويس انك واثقة في نفسك دي حاجه جميله جدا
مبسوطه الحمد لله
ساعات وساعات

1)حاجه ندمان عليها.
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها

ندمان اني حبيت ست غيرتني بأسفل خلق **** من ثلاث سنين وبعدين يجيني خبر أن الناس دول اتهموني عن ضهر غيب وقالو لأول حب في حياتي أن بعتت صورها لكل واحد منهم وانا بريء من كل دة والأدهى والأمر أنها تقول عندها دليل وانا و**** اصلا مبقاش عندي صورة من صورها الصور كلها داخل فون كسرته من ثلاث سنين.ومليش اي اتصال معاها من ثلاث سنين.
حاجه عايز اعملها اني لو رجع الزمان لورى مكنتش حصدق كلامها لما كانت تقول انت اول حب وصوتك نغم وحبنا أسطورة زي اساطير الماضي ووووووووووو......كلام مش اي كلام

حاجه مبسوط اني عملتها اني كنت راجل وشهم ومبغيرش جلدي ولا أنكر فضل من انسان انقضني من الانتحار زي معملت معاها انقضتها من الانتحار وكان جزاتي ناس واطيين اصبحو ناس راقيين وتقول على حد فيهم وسيم وراجل أويي وهو من الناس لدلسو وبدو اخبار مزيفة عشان يركبوها
وركبوها شات وكام واخر خبر اتناكت فالواقع اه بنت ناس وجدعة

لو افضفض واقول سنه بحالها ميخلصش كلامي
انا عامل زي انسان واقف والكللابب تنهش من كل جانب بسبب انسانه حبيتها حب ملوش وجود وصلت لدرجة امشي وحدي و واكلم نفسي زي متكون قدامي حتى مناشيرها وكتابتها بسمعها صوت مش زي الراقيين لفضلتهم عليا هدفهم الجنس وينفخو فيها عشان تتشرمط اكتر .مهي خلاص خسرت نفسها وقيمتها والمكان لكانت فيه كل مرة بحب جديد مع انسان جديد وحد ميعرف على التاني .بس الحمد **** حالتي اصبحت احسن وعرفت انسانه ضاهرها زي باطنها طيبة وعارفه كل حكايتي وعارفه ايه جرالي ايه مع عصابة تقتات من الام الناس حكون معاها وفي ودة خلقي لولا مش لاقي طريقه عشان تعرف أن حكاية الصور بهتان وتدليس
الكلام كتير والاوجاع اكتر انا بكتب كلامي دة ونا فالبحر

لو هي موجودة هنا او زارت المكان دة تعرف معنى ايه بحر .كانت قصص وحكايات مع البحر بس هي فضلت النفايات على البحر

amour gif

1)حاجه ندمان عليها.
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها

ندمان اني حبيت ست غيرتني بأسفل خلق ** من ثلاث سنين وبعدين يجيني خبر أن الناس دول اتهموني عن ضهر غيب وقالو لأول حب في حياتي أن بعتت صورها لكل واحد منهم وانا بريء من كل دة والأدهى والأمر أنها تقول عندها دليل وانا و** اصلا مبقاش عندي صورة من صورها الصور كلها داخل فون كسرته من ثلاث سنين.ومليش اي اتصال معاها من ثلاث سنين.
حاجه عايز اعملها اني لو رجع الزمان لورى مكنتش حصدق كلامها لما كانت تقول انت اول حب وصوتك نغم وحبنا أسطورة زي اساطير الماضي ووووووووووو......كلام مش اي كلام

حاجه مبسوط اني عملتها اني كنت راجل وشهم ومبغيرش جلدي ولا أنكر فضل من انسان انقضني من الانتحار زي معملت معاها انقضتها من الانتحار وكان جزاتي ناس واطيين اصبحو ناس راقيين وتقول على حد فيهم وسيم وراجل أويي وهو من الناس لدلسو وبدو اخبار مزيفة عشان يركبوها

انا عامل زي انسان واقف والكللابب تنهش من كل جانب بسبب انسانه حبيتها حب ملوش وجود وصلت لدرجة امشي وحدي و واكلم نفسي زي متكون قدامي حتى مناشيرها وكتابتها بسمعها صوت مش زي الراقيين لفضلتهم عليا هدفهم الجنس وينفخو فيها عشان تتشرمط اكتر .مهي خلاص خسرت نفسها وقيمتها والمكان لكانت فيه كل مرة بحب جديد مع انسان جديد وحد ميعرف على التاني .بس الحمد **** حالتي اصبحت احسن لولا مش لاقي طريقه عشان تعرف أن حكاية الصور بهتان وتدليس

لو هي موجودة هنا او زارت المكان دة تعرف معنى ايه بحر .كانت قصص وحكايات مع البحر بس هي فضلت النفايات على البحر

amour gif
انا لسه هقرأ تمام بس تقريبا انت بتكتب فيهم من اول يوم نزلت في البوست ولسه مخلص دلوقتي 😂😂

• بيضحكني
1)حاجه ندمان عليها.
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها

ندمان اني حبيت ست غيرتني بأسفل خلق ** من ثلاث سنين وبعدين يجيني خبر أن الناس دول اتهموني عن ضهر غيب وقالو لأول حب في حياتي أن بعتت صورها لكل واحد منهم وانا بريء من كل دة والأدهى والأمر أنها تقول عندها دليل وانا و** اصلا مبقاش عندي صورة من صورها الصور كلها داخل فون كسرته من ثلاث سنين.ومليش اي اتصال معاها من ثلاث سنين.

انا عامل زي انسان واقف والكللابب تنهش من كل جانب بسبب انسانه حبيتها حب ملوش وجود وصلت لدرجة امشي وحدي و واكلم نفسي زي متكون قدامي حتى مناشيرها وكتابتها بسمعها صوت مش زي الراقيين لفضلتهم عليا هدفهم الجنس وينفخو فيها عشان تتشرمط اكتر .مهي خلاص خسرت نفسها وقيمتها والمكان لكانت فيه كل مرة بحب جديد مع انسان جديد وحد ميعرف على التاني .بس الحمد **** حالتي اصبحت احسن لولا مش لاقي طريقه عشان تعرف أن حكاية الصور بهتان وتدليس

amour gif
انت مدي الموضوع اكبر من حاجمه انت قول كلبه وراحت ومتقولش حب ده لو انت يهودي مش هتعمل معاك كده لازم تقف علي رجلك وتوصل لحاجه كبيره علشان تقهرها هي والي معاها اما طول ما انت كده هتفضل هي مبسوطه

• أتفق
1)حاجه ندمان عليها
2)حاجه عايز تعملها
3)حاجه مبسوط انك عملتها
يلا انجوووووي ❤️❤️❤️
ندمان علي اني مكملتش دراستي اكتفيت لمرحله معينه
تاني حاجه الحمد**** علي كل حال **** يديم النعمه
ثالثا ان **** رزقني بابني
انا اسمي احمد ٣٤ سنه تشرفت بيكي جميعا

ندمان علي اني مكملتش دراستي اكتفيت لمرحله معينه
تاني حاجه الحمد**** علي كل حال **** يديم النعمه
ثالثا ان **** رزقني بابني
انا اسمي احمد ٣٤ سنه تشرفت بيكي جميعا
التعليم مهم جدا جدا جدا انت لسه صغير قدامك فرصه اكمل عادي
الف مبروك علي البيبي **** يبارك لك فيه
انا الي اتشرفت بيك و**** ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
طب علشان اسماعيل مش هرد 😂
بس في حاجه مضايقني هي مصر بقت وحشه علشان كده كلو عايز يسافر اومال انا عايزه ارجع ليه 😂
مردتيش بردو😂

• بيضحكني
التعليم مهم جدا جدا جدا انت لسه صغير قدامك فرصه اكمل عادي
الف مبروك علي البيبي **** يبارك لك فيه
انا الي اتشرفت بيك و**** ❤️❤️
اكمل اي بقا معدش بنفع حتي لو كملت موش هيفدني بحاجه

• انا معترض
انا لسه هقرأ تمام بس تقريبا انت بتكتب فيهم من اول يوم نزلت في البوست ولسه مخلص دلوقتي 😂😂
ومش حيخلص تعرفي ليه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
اكمل اي بقا معدش بنفع حتي لو كملت موش هيفدني بحاجه
التعليم طول عمره مفيد ليك اطلبوا العلم ولو ف الصين عمر التعليم ما كان الا وهو مفيد ف كل حاجه ف حياتك ولو مش هيفيدك حاليا ولكن تقدر تفيد بيه ابنك الي الي **** رزقك بيه 🤍

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%