NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال قولولي اغرب و احسن حاجات حصلت معاكم و انتم بتتانكو

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
لما دخل زبه بعمق ضربة وحدة نزلت

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, anaelkabten, نزيه الخاطر و شخص آخر
أنا أغرب حاجة حصلتلي ان صاحبي قبل ما يفتحني أصلا كان عايزني أنيكه. كان عايزني أبقى موجب معاه. وأنا عايز أتناك ومكسوف أقوله. بعدين قلت خلاص لما نبقى مع بعض بعد ما أنيكه حيبقى سهل أقنعه انه ينيكني
واحنا مع بعض ولسة بنسخن وبنمص ونلعب لبعض وكده، لقيت نفسي سخنت قوي فقلتله نيكني. فهو ما صدق! أول ما قلتله نيكني قام ناكني على طول وقالي خلاص أنا مش عايز أتناك وبدل ما أبقى أنا الموجب وهو السالب بقيت أنا السالب وهو الموجب، ودي كانت أحلى مفاجأة
يا بختك ويا بخت صاحبك

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
لا دا بينكني ع طول بس انا مكونتش عايز
لما انته متناك ومنيوك علطول /بجد ايه اللي خلاك في اللحظة بعينها معدتش عايز تنتاك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
لما دخل زبه بعمق ضربة وحدة نزلت
العمق قد إيه ؟ وهل هي أول مرّه يدخل خرم طيزك من الاساس أن إنها المفاجئة والصدمة اللي صارت للعاصرة بفتحة خرم طيزك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
العمق قد إيه ؟ وهل هي أول مرّه يدخل خرم طيزك من الاساس أن إنها المفاجئة والصدمة اللي صارت للعاصرة بفتحة خرم طيزك
لا لكن لما دخله بعمق كله حسيت برغبة في البول و ما لاقيت غير زبي يقذف و متعة رهيبة كثير ما صارتلي من قبل

• جامد
التفاعلات: نزيه الخاطر
لا لكن لما دخله بعمق كله حسيت برغبة في البول و ما لاقيت غير زبي يقذف و متعة رهيبة كثير ما صارتلي من قبل
اكيد دخلته حلوة وقذفت وزبيبك نابم مش كده

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
بص انا لسه فيرجن . بس اغرب حاجه اني بعد ماكنت بكره افلام الولاد مع بعض اني بقيت بحبهم ودلوقتي ومبشفش غيرهم ومتمتعش غير لما اتفرج عليهم خصوصا الشيميل هما اللي حببوني فالافلام دي . واني كمان بقيت بحب جسمي كانثي وبحب اعمل سويت واصور نفسي اشوف راي الرجاله فيا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و نزيه الخاطر
بص انا لسه فيرجن . بس اغرب حاجه اني بعد ماكنت بكره افلام الولاد مع بعض اني بقيت بحبهم ودلوقتي ومبشفش غيرهم ومتمتعش غير لما اتفرج عليهم خصوصا الشيميل هما اللي حببوني فالافلام دي . واني كمان بقيت بحب جسمي كانثي وبحب اعمل سويت واصور نفسي اشوف راي الرجاله فيا
لما تذوق الزبرمع اللي يقدّر الطيز وينيكك بحرفيه ، مش حتبطّل غير انك تنتاك علطوووول ، وحتشوف حاجات انت نفسك كنت تشك وتستغرب انها تحصل مع اي سالب

• حبيته
التفاعلات: hady love
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: زغزغة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما تذوق الزبرمع اللي يقدّر الطيز وينيكك بحرفيه ، مش حتبطّل غير انك تنتاك علطوووول ، وحتشوف حاجات انت نفسك كنت تشك وتستغرب انها تحصل مع اي سالب
ممكن تشرحلي اكتر

• أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر
  • عجبني
التفاعلات: hady love
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%