NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sins_

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بتعمل ايه لما واحده تقفل كلام معاك او قاصده تقولك متتكلمش خلاص ..

وانتى بتعملى ايه لما واحد يتقل فالكلام ويبقى بيرد على قد الكلام ( ودا مش بيحصل الا فين وفين 😂😂)

الفكره اننا علطول اصلا كلامى على القد .. بس لما بحاول اقرب من حد بيبقى عادى لكن لو قفل كلام بحس انا انا مكنش لازم اتنازل عن مبادئ كدا واتكلم اصلا فببعد عادى ومش مهم بقا

هل فى تصرف تانى ممكن يتعمل مثلا؟؟ ومحدش يقول اتكلم تانى وحاول حسس باهتمام

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بقفل كلام على طول
على قد ما كان فيه ناس كنت حابب اتكلم معاها بس للاسف متقدرش تجبر حد انه يرتاحلك ويكلمك فبتوفر على نفسك الوقت والجهد

• حبيته
التفاعلات: sins_
التقفيل علي المتكلم حاجة مش ظريفة طبعا. ولكن في أفضل الأوقات. ممكن نفهم النص من الكلام غلط عشان كدة بتقول.
المقصد اهم من النص.
وممكن تكون انت حساس بزيادة في نقطة. فهم مشاعر الي بيكلمك.
عموما انا مكونتش اقصد ((اسفة )) وفعلا مكنش في نيتي الي وصلك دة ✌️✌️

• أتفق
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

وانتى بتعملى ايه لما واحد يتقل فالكلام ويبقى بيرد على قد الكلام ( ودا مش بيحصل الا فين وفين 😂😂)

الفكره اننا علطول اصلا كلامى على القد .. بس لما بحاول اقرب من حد بيبقى عادى لكن لو قفل كلام بحس انا انا مكنش لازم اتنازل عن مبادئ كدا واتكلم اصلا فببعد عادى ومش مهم بقا

بيبان من التعامل معاك مش من الكلام بس و النظرات برضو بتفرق جامد ف متاخدش ع الكلام بس ، انا برضو زيك لما بلاقى حد بيحاول يبعد مبحبش اتنازل و اقل من كرامتى و احول معاه تانى و تالت ، بص فى ناس متحسنش بقيمه اللى معاها غير لما بيضيع منها ف اعتقد لما تبعد و او تكلم حد تانى قدام الشخص ده و تخش ف علاقه جديده هيحس بقيمتك و لو انت عاجبه هيجى يكلمك اكيد

• عجبني
و حط ف دماغك دايما الدنيا مبتفقش ع حد و خلى ده شعارك ف التعامل دايما

بحترم رغبتها ومش هتكلم معها لو في كلام بيقي في نطاق الموضوع
وانتا لما بتقرب من حد طريقه كلامك الوحده مش بتحسها أن انتا مش حد كبير وناضج
وهنقول لو في واحده عجبها كلامك اكيد مش هتقرب عشان بتحس في كلامك بدلع بتاع البنات واستحاله هتوافق تقرب من حد زي كدا لان لو فكرت تقرب أو تتكلم هيه عايزه تشوف وتحس أن في راجل بيكلمها
ونقطه اخيره الي عايز يكسب صداقات بجد مع بنات أظهر بفكر ناضج مش حتت جلده تمشيك

• عجبني
بيبان من التعامل معاك مش من الكلام بس و النظرات برضو بتفرق جامد ف متاخدش ع الكلام بس ، انا برضو زيك لما بلاقى حد بيحاول يبعد مبحبش اتنازل و اقل من كرامتى و احول معاه تانى و تالت ، بص فى ناس متحسنش بقيمه اللى معاها غير لما بيضيع منها ف اعتقد لما تبعد و او تكلم حد تانى قدام الشخص ده و تخش ف علاقه جديده هيحس بقيمتك و لو انت عاجبه هيجى يكلمك اكيد
مش حكايه حاسه بقيمه او محستش بس خلاص هيا اتقفلت على كدا وبتعامل عادى بس مش هتعامل بالعشم الى كان موجود قبل كدا

• عجبني
التفاعلات: يوسف مانو
بحترم رغبتها ومش هتكلم معها لو في كلام بيقي في نطاق الموضوع
وانتا لما بتقرب من حد طريقه كلامك الوحده مش بتحسها أن انتا مش حد كبير وناضج
وهنقول لو في واحده عجبها كلامك اكيد مش هتقرب عشان بتحس في كلامك بدلع بتاع البنات واستحاله هتوافق تقرب من حد زي كدا لان لو فكرت تقرب أو تتكلم هيه عايزه تشوف وتحس أن في راجل بيكلمها
ونقطه اخيره الي عايز يكسب صداقات بجد مع بنات أظهر بفكر ناضج مش حتت جلده تمشيك
👍👍

مش حكايه حاسه بقيمه او محستش بس خلاص هيا اتقفلت على كدا وبتعامل عادى بس مش هتعامل بالعشم الى كان موجود قبل كدا
جايز الموضوع مش زى ما انت كنت فاكر ف الاول بالنسبالها او حابه تبعد شويه البنات عموما دماغهم كل شويه بحال

• أتفق

هلف وارجع

• عجبني
التفاعلات: sins_ و Fagerx456
شوف يا صديقي اسهل حاجة انك تفكك منها
بس انا بحب اعمل العكس اهتمام وبعدها هتتعلق بيا وبعدها اتقل انا واقفل الكلام بسرعة علشان اخليها تحس باللي انا حسيت بيه

• عجبني
التفاعلات: therock
المخاطرة واجبة لكن عندما تعرف الإجابة ارحل وانس وانظر أمامك وخاطر مرة أخرى مع شخص آخر.

• عجبني
التفاعلات: therock
مش هنتظر اوصل النقطه دى من البدايه
مجرد لو حسيت انى وجودى غير مرغوب هنسحب انا وهنهى الكلام بكل ادب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sins_ و مجنونة مطرقعة 😁😁
مختفي بقالك مدة. بتمني يكون خير ✌️✌️

• حبيته
التفاعلات: محب الغموض
ولا أكني عرفتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
بقفل كلام على طول
على قد ما كان فيه ناس كنت حابب اتكلم معاها بس للاسف متقدرش تجبر حد انه يرتاحلك ويكلمك فبتوفر على نفسك الوقت والجهد
صح و**** 👌❤️

ايوه صح و**** 👌🤍

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%