NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زينب زنوبه

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا عندي زوجي قضيبو مائل لتحت يعني متني هل دا طبيعي ولا مش طبيعي ياريت الرد يكون من شخص فاهم و واضح و من غير استظراف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: جمال موسى, 👑Godzila👑, صعيدي راقي و 3 آخرين
انا عندي زوجي قضيبو مائل لتحت يعني متني هل دا طبيعي ولا مش طبيعي ياريت الرد يكون من شخص فاهم و واضح و من غير استظراف
هو في سببين واحد خلقي والتاني مرض وكمان هو معتمد علي نسبة الانحناء ولو في ضعف ولا لا او لو في وجع انت النتصاب بس الافضل تتوصلي مع دكتور اعتقد

لو مائل وقت الانتصاب الشديد يبقي في عيب
و عل هوا بيعاني من اي امراض او بياخد ادويه بانتظام و السن بيفرق !!؟

غالبا اثناء الطهور .. وكتير شباب هيك وضعهم
لو كان ما بيزعجك اثناء الجماع فالوضع عادي
ميرسي لك على الموضوع الهام

مادام ملوش تاثير على الممارسة فدة طبيعى وفية ناس كتير كدة

هو فية ناس بيبقى عندها كتير اعوجاج قضيب و دا عادى
لاكن فية علاج طبعا و هو الجهاز الامركى للرجال بيساعد
مع كثرة الاستخدام على انو يبقى مش معووج

وراثة بس طالما بيأدي الغرض خلاص

بدون كلام كتير طبييعي خالص مافيش اي قلق

طبيعي جدًا ولا يوجد اي مشكلة طالما الانتصاب جيد والعلاقة الجنسية بانتظام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش مهم واقف ولا مائل
المهم الطول والعرض اهم
من الطول والافضل مفعوله يعني بيقعد وقت قد ايه
لو عنده اي مشكلة ممكن تكلميني واقول لحضرتك تعمل ايه

اولا انتي جايه في منتدي جنسي هتلاقي استظراف لكن الراجل طالما شغال كويس ومش مقصر ارضي ومفيش داعي تشوف افلام قد دراعك كده دا اكل عيش بس

زى ده

HEYpGcB.jpg HEYp06Q.jpg

طبيعى

قد يكون الانحناء طبيعى او مرضى وبيعتمد على الالم الموجود واذا كان الموضوع حديث او من زمان

الانحناء درجات و علي حسب الدرجه بنعرف الخطوره
و اقل انحتاء خطوره للاسفل دا
انما الانحناؤ للجانبين هوا اللي ضرر
و طول ما هوا منتصب صح ف العلاقه يبقي مفيش ضرر

عادى يكون معووج دة بيكون تلف فى الانسجه ناحيه الانحناء ولو زاويه الميل بسيطه بيبكون عادى لو كبيرة بيحتاج تدخل جراحى

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%