NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر قصيدة احا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابسط كلمة تقولها احا..... قول احا طالما مش مرتاح.... قول احا و بلاش صويت و نواح..... قول احا جايز ترتاح..... قول احا ع اللي ضاع و راح... بقول احا بعلو صوتي..... احا للي عايز موتى..... بقول احا بكل اعتراض..... احا لكل غدار و عضاض ...... قول احا متتكسفش.....اصل احا احسن من معلش..... قول احا لو انت مبضون.... قولها طالما العيش و الملح بقا يهون..... قول احا لو انت زعلان..... ما خلاص انتهى زمن الغلبان..... بقولها بالفم العالي.....بقول احا ولا أبالي.... قول احا و اوعي تخاف.... قول احا و خليك شواف..... قول احا و انت حزين.... قول احا لكل الخاينين..... بقول احا و انا مبسوط.... احا متبقاش برغوت ...... قول احا و خليك فرحان.... قول احا طالما مش زهقان..... قول احا في كل وقت... قول احا ف كل مكان.... قول احا لأي حد.... قولها بالفم المليان..... احا يعني تبقى من الشجعان..... قول احا و انت شغال... قول احا قبل ما كلام الغدر يتقال..... قول احا خليك عاقل.... قول احا متبقاش جاهل.... قول احا و وصل صوتك.... قول احا لو مش عايز موتك..... قول احا للاعتراض... قول احا بدل سكوتك....

# DARK CESAR
مين اللى قال احا

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
  • بيضحكني
قول احا و انت زعلان.... قول احا خليك فهمان 😂😂😂
شيل زعلان وخليها تعبان 😂😂😂😂
كسم الاحا

انت فيك حته بضان بنت احا و**** 😂😂

• بيضحكني
شيل زعلان وخليها تعبان 😂😂😂😂
كسم الاحا

انت فيك حته بضان بنت احا و**** 😂😂
تعبان 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
تعبان 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اااه و****
جيوب انفيه مطلعه عين امى 😂😂

امال انت مفكر ايه؟ 🤨

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
طب اقولك ايه طيب 😂😂😂
انا نيتى سليمه وحرفيا عندى جيوب انفيه

انت حرفتها بنية القحبنه وخلتنى تعبان على النسوان
ارد عليك انا بايه بقى 😂😂😂😂

• بيضحكني
انا نيتى سليمه وحرفيا عندى جيوب انفيه

انت حرفتها بنية القحبنه وخلتنى تعبان على النسوان
ارد عليك انا بايه بقى 😂😂😂😂
على فكرة.... كان قصدي جيوب انفية بجد 😂

انت اللي نيتك شمال 🙏🙏

• بيضحكني
على فكرة.... كان قصدي جيوب انفية بجد 😂

انت اللي نيتك شمال 🙏🙏
انت كداب ي ابوصلاح 😂😂😂

وبضانك عدتنى وانا ماسك واحد خاصيه دلوقت فى بوست تانى شويه وهيسبلى 😂😂😂😂

• بيضحكني
انت كداب ي ابوصلاح 😂😂😂

وبضانك عدتنى وانا ماسك واحد خاصيه دلوقت فى بوست تانى شويه وهيسبلى 😂😂😂😂
اعمل منشن 😂😂

• بيضحكني
ابسط كلمة تقولها احا..... قول احا طالما مش مرتاح.... قول احا و بلاش صويت و نواح..... قول احا جايز ترتاح..... قول احا ع اللي ضاع و راح... بقول احا بعلو صوتي..... احا للي عايز موتى..... بقول احا بكل اعتراض..... احا لكل غدار و عضاض ...... قول احا متتكسفش.....اصل احا احسن من معلش..... قول احا لو انت مبضون.... قولها طالما العيش و الملح بقا يهون..... قول احا لو انت زعلان..... ما خلاص انتهى زمن الغلبان..... بقولها بالفم العالي.....بقول احا ولا أبالي.... قول احا و اوعي تخاف.... قول احا و خليك شواف..... قول احا و انت حزين.... قول احا لكل الخاينين..... بقول احا و انا مبسوط.... احا متبقاش برغوت ...... قول احا و خليك فرحان.... قول احا طالما مش زهقان..... قول احا في كل وقت... قول احا ف كل مكان.... قول احا لأي حد.... قولها بالفم المليان..... احا يعني تبقى من الشجعان..... قول احا و انت شغال... قول احا قبل ما كلام الغدر يتقال..... قول احا خليك عاقل.... قول احا متبقاش جاهل.... قول احا و وصل صوتك.... قول احا لو مش عايز موتك..... قول احا للاعتراض... قول احا بدل سكوتك....

# DARK CESAR
فعلا الزمن دا مينفعش معاه غير احا

• حبيته

# DARK CESAR
🤭😅 ايه كميه الاحا دي. 😆🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Kafka و CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%