NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adam aly

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا ادم ٢٣ سنه رفيع وطويل ومعنديش شعر في جسمي تقريبا وانا مبادل وكنت بزور واحد صاحبي في حاره من حواري مصر القديمه ولأن الشوارع ذي بعض تهت وفضلت تايه حوالي نص ساعه بلف في دواير في الفاضي وكنت معدي جمب محل بقاله قديم والشارع كان فاضي فقولت ادخل اسأل صاحبه يمكن يعرف خرجني للشارع الرئيسي.

المهم دخلت المحل لقيته قاعد ورا طربيزه وبيتفرج علي حاجه علي الموبايل ومركز وايده بتلعب في حاجه تحت الطربيزه فطنشت وسألته فاتخض شويه ولقيته بيقولي عاوز ايه يا جميل وده كان عمي عماد راجل كبير في السن حوالي ٥٠ سنه وشعره خفيف وابيض وجسمه مليان فسألته عاوز اخرج للشارع الرئيسي ازاي فقالي سهله هاجي اوصلك اسرع عشان الحاره بتوه لو انت غريب وقام ودخل في اوضه جوه وقالي هعمل حاجه وهاجي معاك اهو ونسي موبايله علي المكتب ودخل وبصيت علي الموبايل لقيته كان بيتفرج علي فيديو سكس لواحد كبير بينيك واحد.

فشغلت الفيديو وانا بتفرج لقيته رجع واتلبخت وقفلت الموبايل وقولتله مش عارف اشكرك انك هتوصلني ازاي ولو فيه حاجه اعملهالك عشان اقدر اشكرك فقالي عادي هوصلك وارجع علي طول فاديته الموبايل بتاعه وقولتله طب مش حابب اساعدك في اللي كنت بتعمله فاتخض شويه وقالي كنت بعمل ايه ففتحت الموبايل ووريته فضحك وقالي ايه ده انا مكسوف منك خالص فقولتله لأ عادي لازم اشكرك بجد.

فقام وقفل المحل علينا من جوه وقعد علي الكرسي بتاعه وقالي هتشكرني ازاي بقي فنزلت قدامه علي الارض وفتحت البنطالون وخرجت زبه وكان متوسط بس عريض اوي ومليان عروق وبدأت امصله والحس بيوضه لحد ما جابهم في بوقي وانا بمص وكانو كتير وطعمهم حلو اوي.

فقولتله خلاص كده اخرك قالي ليه هو انت لسه عاوز كمان فقولتله اه ياريت ووقفت وخلعت البنطالون والبوكسر ونمت علي المكتب علي بطني فقام ودخل زبه في طيزي وقعد يرزع جامد ويضرب علي طيزي لحد ما جاب جوه طيزي ورجعت مصتله زبه تاني ولبسنا الهدوم وراح معايا يوصلني علي الطريق واخدت نمرته عشان لو حبينا نتقابل تاني ودي كانت من امتع المرات اللي جربت فيها عشان كانت مش مترتبه خالص.

• عجبني
التفاعلات: megoohon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%