NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبرهايج

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 مارس 2024
المشاركات
6
مستوى التفاعل
12
نقاط
112
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحبا اولا احب اعرفكم أن القصه دي حقيقيه و كل حاجه فيها حصلت بجد مع تغيير الاسماء بس
انا عمر 25 سنه من اسكندريه عازب و جسمي حلو يعني ولا تخيب ولا رفيع اوي جسمي حلو و زبري يعجب اي بنت المهم ف يوم كنت في الجيش و كنت ماسك التليفون و بقلب فيه و كنت في جروب دردشه جماعيه علي ماسنجر و كان في بنت اسمها ليلي شافت صورتي اللي حطتها للبروفيل و هي شبهت عليا اني شبه حد هي شفته ف الكليه معاها مع العلم اني كنت في نفس الكليه اللي هي فيها بس خلصت قبل منها بسنتين
المهم دخلت و كلمتني و اتعرفنا و مع مرور الوقت بقينا صحاب اوي اتفقت معاها أننا نتقابل اول ما انزل من الجيش و فعلا اول ما نزلت كلمتها و اتقابلنا علي البحر و طبعا دي اول مقابله بينا اتقابلنا و اتمشينا شويا و بقت تضحك و تهزر معايا و نمسك ايد بعض و المهم خلصنا قعدتنا و قولت ليها يلا علشان اروحك و ركبنا المشروع و هي ركبت جوا و انا ركبت جنب منها و جت واحده ست ***** قعدت جنبي بس لزقت فيا كان فاضل شويا و هتقعد علي زبري طبعا ليلي شافت كدا راحت خبطاني ب ايديها و شداني عليها و مكلبشه فيا ب ايديها اللي هو انت بتاعي انا بس محدش تاني يقرب منك و مع الوقت بقيت اكلمها اكتر فون و شات و جت في يوم كان بتتمشي علي البحر و لقتها بتقولي ف بنت هنا ماشيه مش لابسه يعني لبسها مبين جسمها رجليها بينه و صدرها باين بس بزازها متخبيه ف بقولها يعني و انتي ف البيت مش هتقعدي كدا قالتلي لا مش هلبس حاجه اصلا و الكلمه دي كانت نقطت التحول في الكلام بينا
و بعد كدا قولتلها يعني انا لو معاكي مش هتلبسي حاجه خالص قالتلي لا مش هلبس و هقعد براحتي ف شقتي قولتلها و انا كمان مش هلبس حاجه
و واحده واحده بقينا نتكلم في الجنس و بقيت اهزر معاها و اقولها تعالي نعمل اتفاق انا اجبلك اكل و اخد بوسه من شفيفك اللي شبه الفراوله دي
اه نسيت اوصفلكم ليلي هي بشرتها امحاويه و عيونها عسلي و قصيره و بزازها كبيره و حلمات بزازها كبيره و كسها وردي و جميل اوي
اه كنت بقولها اخد بوسه و اجبلك اكل و كانت تضحك و تقولي موافقه بعد كدا و احنا بنتكلم شات بقينا نتكلم ف السكس و بقيت اقولها انا نفسي ابوسك من شفيفك و رقبتك و صدرك و من كل حته فيكي و هي كانت بتتحاوب معايا و مش بتعترض علي الكلام بعد كدا لما لقيت مفيش منها اعتراض بقيت اغير لفظ صدرك لبزازك و بقيت اقولها انا عايز ابوسك من رقبتك و شفيفك و من بزازك و من كل حته فيكي و هي متجاوبه معايا و بتقولي تعالي بوس بزازي بيوجعوني روحت قولتلها هاتي اريحهملك و سالتها هما كبار ولا صغيرين قالتلي حلوين قولتلها عايز اشوفهم راحت صورتهم و بعتتهملي اكتر من صوره و بعد كدا بقيت اقولها عايز ابوسك من رقبتك و بزازك و شفيفك و ارضع من بزازك و انزل علي كسك ارضع منه و الحسه بلساني و هي بتقولي تعالي تعالي بسرعه مش قادره و طلبت تشوف زبري صورته و بعتهولها و عجبها اوي و بعد كدا بقينا نتكلم كل يوم و نعمل واحد انا و هي و هي تصوراي و هي بتلعب في كسها و بزازها فيديوا و انا اصورلها زبري و هو بيجيب لبن
بعد كدا اتفقنا نتقابل و انام معاها و زبري يدخل في كسها و طزها و بقها و نمتع بعض
و هنا يكون خلص الجزء الاول
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سامى سامى, ahmedalbakry, Tarekrook و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا اولا احب اعرفكم أن القصه دي حقيقيه و كل حاجه فيها حصلت بجد مع تغيير الاسماء بس
انا عمر 25 سنه من اسكندريه عازب و جسمي حلو يعني ولا تخيب ولا رفيع اوي جسمي حلو و زبري يعجب اي بنت المهم ف يوم كنت في الجيش و كنت ماسك التليفون و بقلب فيه و كنت في جروب دردشه جماعيه علي ماسنجر و كان في بنت اسمها ليلي شافت صورتي اللي حطتها للبروفيل و هي شبهت عليا اني شبه حد هي شفته ف الكليه معاها مع العلم اني كنت في نفس الكليه اللي هي فيها بس خلصت قبل منها بسنتين
المهم دخلت و كلمتني و اتعرفنا و مع مرور الوقت بقينا صحاب اوي اتفقت معاها أننا نتقابل اول ما انزل من الجيش و فعلا اول ما نزلت كلمتها و اتقابلنا علي البحر و طبعا دي اول مقابله بينا اتقابلنا و اتمشينا شويا و بقت تضحك و تهزر معايا و نمسك ايد بعض و المهم خلصنا قعدتنا و قولت ليها يلا علشان اروحك و ركبنا المشروع و هي ركبت جوا و انا ركبت جنب منها و جت واحده ست ***** قعدت جنبي بس لزقت فيا كان فاضل شويا و هتقعد علي زبري طبعا ليلي شافت كدا راحت خبطاني ب ايديها و شداني عليها و مكلبشه فيا ب ايديها اللي هو انت بتاعي انا بس محدش تاني يقرب منك و مع الوقت بقيت اكلمها اكتر فون و شات و جت في يوم كان بتتمشي علي البحر و لقتها بتقولي ف بنت هنا ماشيه مش لابسه يعني لبسها مبين جسمها رجليها بينه و صدرها باين بس بزازها متخبيه ف بقولها يعني و انتي ف البيت مش هتقعدي كدا قالتلي لا مش هلبس حاجه اصلا و الكلمه دي كانت نقطت التحول في الكلام بينا
و بعد كدا قولتلها يعني انا لو معاكي مش هتلبسي حاجه خالص قالتلي لا مش هلبس و هقعد براحتي ف شقتي قولتلها و انا كمان مش هلبس حاجه
و واحده واحده بقينا نتكلم في الجنس و بقيت اهزر معاها و اقولها تعالي نعمل اتفاق انا اجبلك اكل و اخد بوسه من شفيفك اللي شبه الفراوله دي
اه نسيت اوصفلكم ليلي هي بشرتها امحاويه و عيونها عسلي و قصيره و بزازها كبيره و حلمات بزازها كبيره و كسها وردي و جميل اوي
اه كنت بقولها اخد بوسه و اجبلك اكل و كانت تضحك و تقولي موافقه بعد كدا و احنا بنتكلم شات بقينا نتكلم ف السكس و بقيت اقولها انا نفسي ابوسك من شفيفك و رقبتك و صدرك و من كل حته فيكي و هي كانت بتتحاوب معايا و مش بتعترض علي الكلام بعد كدا لما لقيت مفيش منها اعتراض بقيت اغير لفظ صدرك لبزازك و بقيت اقولها انا عايز ابوسك من رقبتك و شفيفك و من بزازك و من كل حته فيكي و هي متجاوبه معايا و بتقولي تعالي بوس بزازي بيوجعوني روحت قولتلها هاتي اريحهملك و سالتها هما كبار ولا صغيرين قالتلي حلوين قولتلها عايز اشوفهم راحت صورتهم و بعتتهملي اكتر من صوره و بعد كدا بقيت اقولها عايز ابوسك من رقبتك و بزازك و شفيفك و ارضع من بزازك و انزل علي كسك ارضع منه و الحسه بلساني و هي بتقولي تعالي تعالي بسرعه مش قادره و طلبت تشوف زبري صورته و بعتهولها و عجبها اوي و بعد كدا بقينا نتكلم كل يوم و نعمل واحد انا و هي و هي تصوراي و هي بتلعب في كسها و بزازها فيديوا و انا اصورلها زبري و هو بيجيب لبن
بعد كدا اتفقنا نتقابل و انام معاها و زبري يدخل في كسها و طزها و بقها و نمتع بعض
و هنا يكون خلص الجزء الاول
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%