NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة قصتي انا وماما الجزء الاول

nader10

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 ديسمبر 2021
المشاركات
114
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
237
نقاط
5
اسمي احمد دي اول مره اكتب قصة هنا بابا مات وانا صغير وماما ساعتها كان عندها 30 سنه ماما كانت موظفه في جهة حكومية كبيرة وبابا كمان ماما اسمها ندي وجسمها كان ابيض جدا وبزازها كبيره وطيزها كبيره وكسها لونه احمر وردي

JncWG5J.jpg
انا وماما كنا عايشين لوحدنا مفيش حد فيحياتنا بتيجي من شغلها نقعد انا وهي طول اليوم مع بعض كان لبسها قداميمفيهوش حدود كانت بتتعامل ان انا ابنها عادي فكانت بتاخد راحتهالدرجة انها كانت ممكن تفضل بالاندر بس قدامي وكنا بننام مع بعض كل يومعلي سرير واحد كانت دايما انت راجلي وبحس بالامان وانا في حضنك وكان عادي نبوس بعض من شفايفنا بس البوس العادي بدون لحس للسان وكده لحد ما وصلت ل15 سنه وبدات اهيج من منظر النسوان واتفرج علي سكس كان الطبيعي اول جسم قدامي هو جسم ماما العريان اني اشوفه فبدات اهيج عليها الغريب اني كنت حابب كده بدون تانيب كنت بحبها لدرجة اني كنت بعتبر نفسي جوزها فبدات اركز معاها وبدات اتفرج عليها وارقبها وهي بتستحمي وبدات اضرب عشرات علي اندرتها وبدات احك في جسمها واحنا نايمين او واحنا في المطبخ وساعات كانت تقولي ادعكلي ضهري كنت ادعكلهاضهرها واحك بزوبري في طيزها الموضوع كان مهيجنا اوي وكنت مسحوب ورا شهوتي وهي كنت بحسها في الاول انها مش عاوزه تزعلني فكانت بتسيبني بس بدات احس انها بدات تستمتع هي كمان ما هي محرومه بقالها كتير متلمستش انا كمان بدات اتمادي اوي واحك جامد في جسمها وكانت كل لما تستحمي ابص عليها وهي كانت بتسيب الباب موارب شويه لحد مافي يوم كنت بلعب قفي زوبري جامد وهي بتستحمي بصتلي الاول كنت بخاف واجري المره دي فضلت واقف وابصلها وانا بلعب في زوبري قامت هي فاتحه الباب ومسكاني ضرباني بالقلم وقالتلي ياقليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده قمت عيطت وروحت جري علي اوضتنا جت ورايا كانت لبست عبايه خفيف مفيش تحتها حاجه وقعدت اخدتني في حضنها وقالتلي انت عارف اني بحبك وان انا مليش غيرك ليه تعمل كده قلتلها غصب عنب انا مليش صحاب وبعدين شهوتي صعبه اوي علي طول عاوز اعمل كده قالتلي طيب وانا ايه دخلي في الموضوع قلتلها بصراحه انتي اول جسم شفته وجسمك حلو انا انا نفسي مراتي تبقي زي جسمك قالتلي هو في حد يبص للجسم ده قلتلها ده انت جسمك ده اللي مهيجني اوي قالتلي اهو ماهو باين وقامت ضحكت كنت انا لسه قاعد وزوبري واقف علي اخره قالتلي وده مش عاوز ينام ولا ايه قلتلها لا اصل هو لازم ينزل علشان ينام قالتلي طيب بص انا سيبك تريح نفسك واطلع قلتلها لا علشان خاطري خليكي قالتلي هعمل ايه سكت كده قالتلي انت عاوز ايه قلتلها بصراحه عاوزك تقلعي العبايه واريح نفسي وانتي قدامي سكتت شويه وقالتلي خلاص ماشي بس المره دي بس قلتلها تمام وقمت علشان ابوسها بس معرفش ايه اللي خلاني امص لسانها ولثواني هي تجاوبت معايا ورجعت فاقت وقالتلي يلا وقامت قلعت العبايه بالراحه وانا كنت علي اخري يدوبك لعبت شويه في زوبري وكان ناطر اللبن علي جسمها علي بزازها وبطنها قالتلي كده يعني قلتلها ملعش قالتلي كده هتخليني استحمي تاني قلتلها يلا علشان نستحمي مع بعض قالتلي يلا ودخلنا استحمينا مع بعض وفي خلال الاستحمام كنت بخبط بزوبري في طيزها كانت تقولي بتقل قلة ادب اقولها هو انا عملت حاجه لحد ماخلصنا ودخلنا ننام ولاول مره تنام معايا من غير اندر لبسة قميص خفيف
 
اسمي احمد دي اول مره اكتب قصة هنا بابا مات وانا عندي 10 سنين ماما ساعتها كان عندها 30 سنه ماما كانت موظفه في جهة حكومية كبيرة وبابا كمان ماما اسمها ندي وجسمها كان ابيض جدا وبزازها كبيره وطيزها كبيره وكسها لونه احمر وردي

JncWG5J.jpg
انا وماما كنا عايشين لوحدنا مفيش حد فيحياتنا بتيجي من شغلها نقعد انا وهي طول اليوم مع بعض كان لبسها قداميمفيهوش حدود كانت بتتعامل ان انا ابنها عادي فكانت بتاخد راحتهالدرجة انها كانت ممكن تفضل بالاندر بس قدامي وكنا بننام مع بعض كل يومعلي سرير واحد كانت دايما انت راجلي وبحس بالامان وانا في حضنك وكان عادي نبوس بعض من شفايفنا بس البوس العادي بدون لحس للسان وكده لحد ما وصلت ل15 سنه وبدات اهيج من منظر النسوان واتفرج علي سكس كان الطبيعي اول جسم قدامي هو جسم ماما العريان اني اشوفه فبدات اهيج عليها الغريب اني كنت حابب كده بدون تانيب كنت بحبها لدرجة اني كنت بعتبر نفسي جوزها فبدات اركز معاها وبدات اتفرج عليها وارقبها وهي بتستحمي وبدات اضرب عشرات علي اندرتها وبدات احك في جسمها واحنا نايمين او واحنا في المطبخ وساعات كانت تقولي ادعكلي ضهري كنت ادعكلهاضهرها واحك بزوبري في طيزها الموضوع كان مهيجنا اوي وكنت مسحوب ورا شهوتي وهي كنت بحسها في الاول انها مش عاوزه تزعلني فكانت بتسيبني بس بدات احس انها بدات تستمتع هي كمان ما هي محرومه بقالها كتير متلمستش انا كمان بدات اتمادي اوي واحك جامد في جسمها وكانت كل لما تستحمي ابص عليها وهي كانت بتسيب الباب موارب شويه لحد مافي يوم كنت بلعب قفي زوبري جامد وهي بتستحمي بصتلي الاول كنت بخاف واجري المره دي فضلت واقف وابصلها وانا بلعب في زوبري قامت هي فاتحه الباب ومسكاني ضرباني بالقلم وقالتلي ياقليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده قمت عيطت وروحت جري علي اوضتنا جت ورايا كانت لبست عبايه خفيف مفيش تحتها حاجه وقعدت اخدتني في حضنها وقالتلي انت عارف اني بحبك وان انا مليش غيرك ليه تعمل كده قلتلها غصب عنب انا مليش صحاب وبعدين شهوتي صعبه اوي علي طول عاوز اعمل كده قالتلي طيب وانا ايه دخلي في الموضوع قلتلها بصراحه انتي اول جسم شفته وجسمك حلو انا انا نفسي مراتي تبقي زي جسمك قالتلي هو في حد يبص للجسم ده قلتلها ده انت جسمك ده اللي مهيجني اوي قالتلي اهو ماهو باين وقامت ضحكت كنت انا لسه قاعد وزوبري واقف علي اخره قالتلي وده مش عاوز ينام ولا ايه قلتلها لا اصل هو لازم ينزل علشان ينام قالتلي طيب بص انا سيبك تريح نفسك واطلع قلتلها لا علشان خاطري خليكي قالتلي هعمل ايه سكت كده قالتلي انت عاوز ايه قلتلها بصراحه عاوزك تقلعي العبايه واريح نفسي وانتي قدامي سكتت شويه وقالتلي خلاص ماشي بس المره دي بس قلتلها تمام وقمت علشان ابوسها بس معرفش ايه اللي خلاني امص لسانها ولثواني هي تجاوبت معايا ورجعت فاقت وقالتلي يلا وقامت قلعت العبايه بالراحه وانا كنت علي اخري يدوبك لعبت شويه في زوبري وكان ناطر اللبن علي جسمها علي بزازها وبطنها قالتلي كده يعني قلتلها ملعش قالتلي كده هتخليني استحمي تاني قلتلها يلا علشان نستحمي مع بعض قالتلي يلا ودخلنا استحمينا مع بعض وفي خلال الاستحمام كنت بخبط بزوبري في طيزها كانت تقولي بتقل قلة ادب اقولها هو انا عملت حاجه لحد ماخلصنا ودخلنا ننام ولاول مره تنام معايا من غير اندر لبسة قميص خفيف
جامده نيك
 
كويسه كمل
ياريت بسرعه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%