NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد العاشق

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا محمد 33 سنه قصتى تبداء مع الجنس من زمان لما كنت فى دبلوم كان عالم جديد عليا بس انا المميز فيا ان طيزى كبيره شويه لدرجه ان فى اللى كان بيتحرش بيا ويبعبصنى طبعا كنت بضايق فى نفس الوقت مكنش فى منى اى رد فعل ده السبب ان الكل كان بيطمع فيا بس مكنش اكتر من كده مهم خلصنا مرحله دى دخلت مرحله معهد بس مكنش فيها حاجه بس فى نفس الوقت كنت بدخل على النت واتكلم محادثات معلى ياهو كنت بلاقى نفسي عاوز اجرب فعلا اوقات كنت بنزل اقابل حد كنت اول مره امص لحد كان احساس غريب لكن بعد كده ندمت جامد اقعد فتره بعيد عن موضوع ده فى الوقت ده كنت بحب اتحرش بالبنات الصغيره اللى لسه ***** اى بنت صغيره لو اقعد معها لوحدنا كنت اقعدها على رجلى وابوسها واقعد ابعبصها كان احساس جامد بعد كده ظهرت بنت عمتى لما عرفت انها بتحبنى هى من محافظه تانيه بس كانت بتيجى عندنا زيارات احنا عايشين فى السويس وهى من الصعيد رغم كده استغربت انها جريئه اوى كانت اوقات تتعامل معايا اننا مخطوبين رغم انه كان مجرد كلام تترمى فى حضنى وتمسك ايدى تحطها على بزازها وبليل الكل ينام تيجى الاوضه عندى ونقعد نبوس بعض واقفش فى بزازها وتقلع سنتيانه واقعد العب وافرش لها فى كسها اسمع اهات بتاعتها بس خفت انكها احسن حد يسمعنا كنا كل ما تيجى فرصه واحنا بره تمسك ايدى وزوبرى يقف جامد كانت شرموطه فعلا لحد ما اتجوزت واقعده فى الصعيد بس دايما بتيجى على بالى لحد كده مفيش جديد بس دايما بحب اجرب جديد لدرجه نفسي اجرب ان واحده تلعب فى طيزى وانكها بس نفسي اجرب اتبعبص من واحده بجد

• عجبني
التفاعلات: ممدوح ابو، H.elsafel و الكنج واحد بس
حكايه بتاعتى مش عاجبه حد ولا ايه

حكايه دى حقيقه بجد و****

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%