NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,154
نقاط
19,807
طبعا القصة خيالية 100%
ازيكوا يااصحابي حكيتلكوا المرة الي فاتت ايه الي حصل بيني وبين هيثم النهارده هتبقي تجربه مختلفة
بعد مامصيت لهيثم وبلعني لبنه هيثم بقي انسان تاني علطول فرحان وصوته عالي في الفصل وبقي يهظر معايا كتير ونظرته ليا بقت مختلفه وانا كمان بقيت ابصله بنظرات فيها شهوة ومتعه واحترام وحسيت اننا بقينا اصحاب اكتر واحنا في الفصل بقي يبعبصني ومحدش واخد باله وانا لمس زوبره من فوق الهدوم وبقينا بنتكلم مع بعض كتير وفي يوم كنا بندردش عادي لاقيته بيقولي : محمد اليوم ده مش هنساه بجد انا حسيت اني سيد الرجالة وكنت مبسوط اوي ..كمل كلامه وقالي بص انا صاحبي كمال نفسه يجرب الاحساس ده . قولتله انت ازاي تقوله اني مصتلك رد وقالي: يا محمد ماتقلقش انا واثق فيه اوي وبعدين حتي لو ماووفقتش عادي هقوله انك رفضت مش هتحصل مشكلة .انا اتضايقت شويه ومشينا وانا بعد كده فكرت في الموضوع ولاقيت انه مفيش مانع طالما محترم وهيثم واثق فيه... المهم بعدها بيومين هيثم قالي تعالي يامحمد علشان عايزك تمصلي ايه رايك نتقابل بعد نهاية اليوم قولتله ماشي المهم نزلت وقابلته وزي المرة الي فاتت اخترت اخر حمام ودخلته بعد كده هو جه وعلقنا شنطنا في الشباك هيثم قالي :المره دي عايزك تقلع البنطلون والكلوت من رجليك خالص قولتله ماشي المهم قلعت ولاقيته بيبعصني وبيضحك بخباثه حسيت ان فيه حاجة وطلع زبه وبيلعب فيه وهايج اوي روحت انا مديله ضهري وفلقستله علشان يهيج شويه وقالي وهو بيبعبصني وانا باصصله :محمد ..كمال واقف بره ايه رايك اقوله يدخل ولا لا انا كنت لسه مفلقس وهيثم صباعه بيبعبص طيزي فانا حسيت بكسوف زي مايكون اول مره... لسه بفكر لاقينا الباب بيخبط هيثم قالي :ها ادخله ولالا...راح كمل كلامه وقالي: ايه محمد مفيهاش حاجة لوكمال اتبسط شويه .بصيت ورايا فعينيه وقولتله ماشي دخله هيثم قالي:اشطا اهو كده الكلام هيثم قاله مين رد كمال وقاله:انا كمال افتح مفيش حد هيثم فتحله وكل ده وانا لسه مفلقس ومكسوف ابص ورايا لكمال ..المهم كمال لما الباب اتفتح لقي هيثم مطلع زبه وبيلعب فيه وانا قصاده مفلقس ونصي التحتاني كله ملط فقال كمال لهيثم:ايه ده انت خلصت ولا ايه؟ رد هيثم :هو انا لسه عملت حاجة.رد كمال وقاله:عندك حق ياهيثم طيزه فاجرة اوي راح كمال قايلي وهو بيحسس عليها :ده لوحد شافها من الرجالة الي في ملعب المدرسة دلوقتي هتبقي حفله وهتطلع من المدرسة حامل ههههههههه ولا ايه ياهيثم هيثم رد وقاله:يعني لما محمد يبقي جدع معانا ويفرجنا طيزه علشان نتمتع نقوم احنا نفضحه ههههههههه .وانا قولتلهم هما الاتنين: اقفلوا الباب بقي انا طيزي بردانه اوي دخل كمال الحمام وقفل الباب بقي الحمام ضيق اوي علينا احنا التلاته هيثم قالي محمد اقف سلم علي كمال وقفت ولفيت وشوفت كمال مديت ايدي وسلمت علي كمال .. كمال مسك ايدي وقالي :اهلا محمد وقالي :انا لما هيثم قالي انك مصتله انا فكرت في الموضوع وقلت لنفسي اشمعنا انا بصراحة حبيت اعمل زيه ولما قابلت هيثم تاني قولتله حاول تقنع صاحبك ده باي طريقة انا عايزة يمصلي ولا انت مش حابب انا ممكن امشي عادي ومفيش اي مشكله رد هيثم وقال:ياعم كمال امال محمد واقف ملط ليه وكان مفلقس دلوقتي . رد كمال وقاله : ياهيثم لازم يبقي موافق ..هيثم قالي:محمد العبله في زبه هو هيعرف انك موافق انا مسكته من زبه من فوق الهدوم كمال ده كان هيقع من طوله من الهيجان هيثم قالي : لف وفلقس علشان نوقف ازبارنا. لفيت وفلقست المهم لاننا تلاته الحمام بقي ضيق اوي لاقيت كمال مد ايه وبدا يبعبص هو وهيثم برضه وانا خلاص الاتنين بيبعصوني لاقيت نفسي برقص بطيزي وبعمل حركات بطيازي كمال من هيجانه كان بيفشخ طيزي بايده وبيوجهها ناحيته هيثم قاله:ايه يا كمال منا عايز ابعبص برضه ولا انت هتستعبط انا قولتلهم يارجالة اهدوا احنا عايزين نتمتع مش نتخانق ...كملت رقص بطيازي وبخبط طيازي في ازبارهم لاقيت كمال بيقول لهيثم : هههه ده طلع خبره المهم ضحكنا احنا التلاته وهيثم يقولنا الصوت ياجماعه هتفضحونا هيثم قالي: خليك زي مانت يامحمد مفلقس كمال بيلعب في طيزك وانا هطرطر معلش مزنوق انا وقفت ولفيتله وقولتله بغضب ايه ياهيثم مش كل مرة انت ايه ماتعمل حسابك قبل مانتجمع رد هيثم وقالي :عادي يامحمد انا مبفتكرش الا لما بنتجمع .المهم كمال قالي : فيها ايه يامحمد لوخرج من الحمام ودخل تاني ممكن حد يشك فيه وبعدين ياجماعه احنا عايزيين ننبسط محدش يقفش علي التاني محمد معلش فلقس علشان عايز احك زبي في طيزك علشان يقف وانت ياهيثم حاول تمسك نفسك شويه هيثم قاله:واشمعنا انت تتمتع وانا لا ...انا هتمتع ازاي وانا مزنوق المهم انا فلقست وكمال بدا يلعب في طيزي وشويه لاقيت هيثم بيطرطر من تحت طيزي يعني الطرطرة خارجة من تحتيا وانا مفلقس كانت دماغي قريبه شويه من الارض بجد حسيت بطرطشة ميه علي وشي قولتله ياسلام عليك ياهيثم طب ابعدها شويه قالي هيثم :لو بعدتها هتيجي في رجليك ......والطرطرة دي عامله صوت (تششششتشتشتشش) لما خلص قالولي الاتنين لف بقي لفيت وقعدت علي الكرتونة قولت لهيثم: هيثم انت مسحت راس زوبرك؟ رد وقالي :لا روحت قايله انت معفن مسكت منديل ومسحت راس زوبره كمال قاله: كمان ياسيدي ياسيدي ايه الدلع ده . احنا التلاته ضحكنا مسكت ازبارهم هما الاتنين امص لهيثم شويه ولكمال شويه وانا بمصلهم سامعين عيال بره الحمامات بتجري ورا بعض وواحد بيقول للتاني بضحك ياض تعالي مص زبي قعدنا نضحك بصوت واطي وكمال قال :اهوه تعالوا اتفضلوا ههههههههههههه كلنا موتنا ضحكك وكان فيه عيال في ملعب المدرسة بتلعب كورة وعيال بتصقف وتصفر المهم هيثم كان ماسكني من دماغي وبينيك بوقي راح قايلي انا وكمال علي فكرة العيال بتصقفلي انا علشان تشجعني ههههه كمال قاله: هما بيلعبوا ماتش بره واحنا بنلعب ماتش برضه بس ماتش ماشفوهوش الا في الاحلام او علي النت ههههههه كمال قالي مصلي علشان هجيبهم راح ماسك دماغي وينيك بوقي جامد وانا مسكت بضانه برضه وفركتها بصوابعي زبره تضخم في بوقي وضرب رشاشات اللبن في بوقي وجسم كمال كان بيتنفض في كل مره زوبره بيضرب لبن في بوقي كمال طلعه من بوقي شاف لبنه في بوقي هاج اوي وخصوصا لما بلعته علطول هيثم مسك دماغي وحط زوبره في بوقي وطق طق طق طق طق بينيك في بوقي لمست بيضانه بس لسه مفركتهاش لاقيته ضرب لبنه في بوقي في نفس الوقت سمعنا العيال الي بتلعب كوره في ملعب المدرسة بتقول جوووووووووووووووووووووووووول كان موقف كوميدي جدا واحنا ضحكنا كتير لما طلعت زب هيثم من بوقي بلعت لبنه لاقيت كمال بيقول محمد انا هجيب تاني وقعد ماسك زبره يدعك فيه جامد وانا فاتح بوقي نزل لبن بس شويه صغييرين وكمال كان باين عليه انه مرهق اوي بعدين مسحتلهم ازبارهم ولبستهم هدومهم ووقفت لبست هدومي والاتنين بيبعصوني وبيضحكواخرج كمال وبعدين هيثم ولما انا خرجت لاقيت كمال بيقول لهيثم :انا متشكر اوي ياهيثم علي المتعه دي انا بجد حاسس اني مبسوط اوي هيثم رد عليه: ياض عيب احنا صحاب ومتعتك متعتي انا لما جربت اول مرة قولت لازم المرة الي جاية يبقي كمال معايا هيثم لاقاني جاي فقالي ها يامحمد اتبسط قولتله :انا حاسس انه في جبنه في بطني اتكونت من لبنكوا كمال ضحك وقالي طول مانت معانا هنعملك مصنع جبنه هههههههه المهم هيثم قالنا يلا يارجالة نروح علشان اتاخرنا كمال رد وهو بيبصلي : ياهيثم انت بتقول رجالة ليه مفيش غيري بس ولاايه يامحمد انا رديت وقولتله: ههههههههه الحق مايزلعش حد كمال رد وقالي اهو كده الكلام ومشينا .........
عايز تعليقاتكوا علشان اكمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%