NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة ليها العجب ـ قصة سارة معايا انا وصحابى الاتنين......متسلسلة

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
سارة معايا انا وصحابى الاتنين
الجزء الأول
قصتى دى حقيقة جدآ جدا ومش خيال لان ممكن تكون حصلت مع حد هنا .هي فعلا قصة ليها العجب وانا ناشرها بس عشان سببين :
1_عشان الشباب ال هنا يخلو بالهم من اختيارتهم للبنت ال هايرتبط بيها وانه مفروض ياخد وقته ومايستعجلش ف حاجة قبل مايفهم كل حاجة.

2_وان فيه بنات كتير مش تعبها الجنس والشهوة بس تعبها اكتر من كدا .تاعبهم الغش والخداع والكدب وان البنت مهما كان جريئة ف الجنس وانها تطلبه فدا احسن الف مرة من انها تخون اي حد تعرفه كأنها مهنة جيدة .

اولا تبدأ قصتى مع سارة ف الجامعة ف سنة 3 .كانت سارة وقتها ف سنة 2 واجتمعنا سوا ف اسرة انا كنت اخ اصغر فيها يعنى الوكيل .وبدأت معرفتى بسارة لما جابت بنت من الاسرة سارة عندنا وعرفتها علينا وساعتها قررت تدخل معانا الاسرة.وانا ال كنت مرتبط بتسجيل الاعضاء الجدد .دخلت سارة ف الاسرة وسط نظرات منها ماكنتش اعرف معناها وانا بسجلها وبطلعلها الكارنية بتاع الاسرة غير انها نظرات اعجاب .انا ساعتها نفضت وخذتها عادى ع انها واحدة اول مرة تقابلنى واكلمها وكدا.جايز ساعتها طريقة كلامى .

هزارى مع البنت ال جابتها والألش وانتو عارفين البنات مابيصدقو يتمايعو ويضحكو ع اي حاجة.حاجات كتير حطتها ع جنب ومخدتهاش ف بالى ف نظرات سارة ف اليوم دا.بدأت بعد كدا مقابلاتى او قعدتى مع سارة ف مكان الاسرة مع الكل .بس كنت بلاحظ انها بتيجى تقعد جنبى دايما وتفضل تهزر وتضحك.وانا بطبيعتى مش بعرف اصد الشخص ال مستريح ليا .كنت بهزر معاها وبضحك زيها زي بنات الاسرة كلهم وماكنتش اعرف ان دا ها يبقى منديل هوى برميه لبنت عايشة ف كبت الحياة.

سارة ال عرفته منها بعد كدا ان ابوها شيخ متعصب جدا وامها ***** وابوها من تعصبه كان بينزلها مظاهرات ضد وكدا.ماكنش دا ال سارة عاوزاه ولاحباه .وبكدا كانت عايشة ف كبت دايم .شافت ان انا شباكها ال بتشوف بيه حريتها وضحكتها .ماكنتش اقصد اوصلها لدا .بس حسيته كتير جنبها.ويوم ورا يوم .فيه حاجة بتزيد عند واحدة من ناحيتي وبدون ماقصد.علاقتى زادت مع سارة من بعد رحلة كنا مطلعينها ف الاسرة للملاهى بعد يوم كامل من القرب لدرجة ان الاسرة حست دا وفضلو يقولو احنا هانجوز سارة له .انا ساعتها خدتها بهزار بس ماكنتش اعرف ان سارة فرحت بيها اوى وكان نفسها اجيب مأزون ساعتها واجوزها بجد.

تطورت علاقتى بسارة بسرعة بشهر واحد بس وبقي معاها رقمى وبتيجى وتروح معايا حتى لو ع حساب محاضراتها وبتكلمنى بالساعتين ف الليل.حاجات كتير لدرجة ان حبيت اوقف دا بسرعة لان الامتحانات وكدا ومش بذاكر بسبب الاهتمام ال مالوش داعى.وهيا فهمت دا وخفينا شوية لحد الامتحانات .كانت ساعات بتتصل عشان تقولي اشرحلي كذا وكذا .بس انا عارف انه مش عشان شرح ولابتاع وانا اتكسفت ان افهمها دا.مرت الايام وجات اجازة نص السنة.وبقت سارة زي ماهية كانت محبوسة ورا سد والسد اتفتح وانطلقت فيا.اتصالات كتير جدا .رن كل حبة وفيس مفتوح طول اليوم.سارة بصراحة كان صوتها يدوب الحجر لما تسمعه دا غير جسمها الفاير جدآ زي جسم علا غانم كدا .كانت سمرا زيها .وكل حاجة بيحبها الراجل عندها بزيادة حتى شفايفها كانت واخدة وضع البوس.انا و دا كله مش ف دماغى حاجة.بصراحة كنت عبيط ومخدوع جدا ومعرفش ان البنت ال وشها كاتب براءة.اكتر بنت بتدخل ع صفحات السكس ع الفيس وبتعرف الشات سكس والسكس فون اكتر من اي حد .

جايز الكبت ال ف بيت سارة.حولها من بنت مضغوطة من ناحية طول اليوم وبتفرغ دا كله اخر الليل مع السكس فون والسكس شات.دا كله انا مش ف بالي .ومن طبعى مش بقتحم بنت غير لو هيا فتحت رجليها ونامت قدامى وحطت ايدها ع كسها .مش بعرف ارمي كعب لبنت معرفش تمامها ع الاقل لازم تبين رغبتها.بس سارة حاجة تانية .بحكم انها تعرفنى شخصيا وابوها ال حكيت عنه وانها ف بيئة انا عن نفسى ماتصورتش دا عنها .وبردو متصورتش ان البنت ممكن تحب واحد عشان بس نفسها يخرجها من بيت ابوها وبس .زي مافيه بنت بتحب عشان الحب وبس فيه كدا ياشباب.

فيه بنت تحبك عشان تخرج من الخنقة وتبقى تتشرمط ويا ريت تبقي شرموطتك انت وبس.دا مش عيب ان الست تبقى تحت رجلين راجلها دا مايعبهاش بالعكس .دا فيه ال تاخدك كوبرى عشان تتشرمط مع طوب الارض الا جوزها .عشان تلبس براحتها وتخرج براحتها وترافق براحتها.ماكنتش اعرف ان سارة ضغط ابوها حولها لبنت تعشق الرمرمة وبتحب تطلع من تحت دا ع زبر دا .ماكنتش اعرف.ساعات البنت بتوصل درجة تعودها ع كدا ان عنيها تدارى جواها نجاسة الدنيا ومتبينش.

المهم ف وسط الليالي والحكاوى وشكوة سارة ليا عن حالها ال بتدارى وراه حكايات.بكت ف التليفون واتعاطفت معاها.حسيت وقتها بس ان سارة عاوزانى ف حضنها دلوقت باي وسيلة.

ملاحظة:البنت حتى لو شمال الشمال ام بتحس بتعاطف راجل لحالها ومهتم بدا بتبقا ساعتها محتاجه عشان تحس بقربه وحنانه اكتر ماتحس بزبه.بدأت سارة وقتها تصحي الوحش وبالذات ان كنت بعرف ف السكس فون اوى .وبدأت احس برغبتها برغم ان بكدب دا .بس حسيت دا لدرجة انها طلبت دا بعد تليمح انا تخنت عقلي فيها.طلبت سارة ان اجي ف حضنها.استغربت.بس عشان حالتها قربت.وخدتها ف حضنى او حسستها بدا ف افون.حسستنى بقربها وبريحتها.وشوف بقا .

حينما تكون الخبرة مع الخبير.نمت مع سارة اكتر من ساعتين ف افون.كل حاجة حصلت.والحضن اتطور ل 1 نزلت معاها ل 3 مرات تنزل سارة بعد مد وشد وبوس واحضان ولحس ومص وكل حاجة اكتر من ساعتين.طلعنا بعدهم ع علاقة تانى غير ال كانت قبلهم.علاقة من نوع خاص.سمتها سارة بعلاقة عشاق .بس انا ماقتنعتش بدا لان مش ديما الست ال تنام ف حضن راجل وتديله نفسها تبقا بالحتم بتحبه بجد.ساعات الضغط.والمشاكل.الخانقة .بيدو للواحد الف سبب انه يفضفض مع حد وياخده ف حضنه وينام معاه كمان .....

ودا اول اجزائي مع قصتى مع سارة...
انتظرونى......
والمزيد من الاجزاء المثيرة ف قصة ليها العجب.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الجزء الثانى
سارة.اسم البنت ال خد من وقتى قد ماخدت منه متعة وخبرة ف الحوارات .انتهى الجزء الاول لما نمت انا وسارة ف التليفون.يمكن حصل اموضوع صدفة بس اتبنى عليه الف حاجة ماكنتش صدفة.اتحولت علاقتى مع سارة من واحد وصحبته ال ف الجامعة .لعلاقة واحد ومراته تقريبآ.تانى يوم من نومى معاها روحت الجامعة كان باين ع عنيا علامات الارهاق لانى سهرتى كانت طويلة مع احضان سارة .كنت تعبان وجسمى همدان.مرتين تنزل بردو مع بنت كانت عاوزك تانى وعاوزك تنزل تانى وتفضل للصبح فوقها.وانتا حاسس انك مش قادر تنزل نقطة تانى من كتر ال نزل رغم ان نفسك تقعد من احساسها اكتر مش قليل.ام نمت مع سارة فون حسيت ان الصوت دا والاهة بتاعتها ام بقولها كلمة بتسخنها.مش بتاعت بنت هواية او جديدة.لا دى بتاعت بنت عملت دا من اول مطيزها كبرت وبلغت.حسيت وقتها بأن سارة ست مجوزة مش بنت.امهم روحت الجامعة بطلوع الروح وانا حاسس انى باب مخلع .لا اعصاب.لاطاقة.لاحيوية .فعلا شكل واحد سهران للفجر بينك مراته لحد ماشبع.روحت الاسرة وقعدت مع صحابى بس مالقتش سارة.كانت لسه مجتش فاتصلت بيها قولت لاتكون تعبانة .ردت عليا سارة وهيا نايمة.امممم الو.انا اي يابنتى صباح الفل ايه دا كله نوم مش عندك محاضرات.سارة.اه عندى.طب مش هاتجي ولاي.سارة.اه ه ه ه امم هوا بعد ال حصل امبارح عاوزنى اقدر اقوم اروح ولاجي يامفترى.انا.هههه لي هوا حصل حاجة؟.سارة.لا والنبى دا كله ومحصلش.دا انا حاسة ان جسمى مضروب بشومة.انا.طب هاتنامى ولاهتجى.؟لو تعبانة مش مهم.سارة.لا هاقوم اجي عشان البت هديل جايبلي ورق مهم.انا.ماشى.سارة مقاطعة لي.وعشان بردو اشوف الراجل جوزي ال خلانى مش قادرة اتحرك امبارح دا وابص ف عنيه.انا.ههههه هاه جوزك ؟ليه؟ع كدا حملتى منه بقا .سارة.بتقول فيها وحياتك دا ال حساه لدلوقت ان بطنى هاتحمل منك عشان وجعانى.انا.طب صباحو بقا .يلا ام تجي الكلية ابقى رنى.سارة.ماشى.انا.باي.سارة.باي.هاه جو.انا اي تانى.سارة.بحبك اوى.انا طيب يلا بقا.سارة طيب يلا باي. قفلت مع سارة وكل كلمة قالتها بتاكل جوايا وتشرب.جات ورنت عليا.وقعدنا مع بعض عادى.كانت مكسوفة كسوف الست وبرأتها من راجل شايفها ان ماتقدرش تبص عليه من قوته عليها.اتكلمنا عادى ومجبناش سيرة اموضوع دا بنا.بس حسناه وكنا بنقول كل حاجة بعينا.قولت لسارة انا هاروح امحاضرة عشان بدأت.وانتى شوفى يلا محاضراتك.قالتلي معنديش غير بعد ساعة.هاروح معاك احضر عندك بدل مقعد لوحدى.انا.ماشى.يلا عشان اتأخرت.روحنا دخلنا وكان امدرج مليان الا اخر بنج بس كان تقريبآ فاضى.قعدت انا وسارة.وابتديت اركز وانا تعبان ومنهك جدا.نص ساعة وسارة جنبى كلام بسيط.لحد مانا وباصص لاقيت سارة بتحط ايدها ع رجلي.بصتلها وسكت وعديتها.قولت عادى حاسة بالامان ونفسها تقرب منك.وبصراحة اول محطت ايدها زبى بدأ يقف نص نص وبدأ يظهر ف ابنطلون.سارة بصت وضحكت براحة وقالتلى ف ودنى.انتا بعد امبارح ولسه قادر توقفه.انا هوا وقف لوحده.مش انتى لامسنى لازم يقف.سارة ههههه مش بيتهد شكله.انا.ام انتى تتهدى هوا يتهد.انتى اساسا لسه فيكي حيل تحطي ايديك ومتحطيش.جتك نيلة.سارة.عارف.انا.اي؟سارة.يمكن لو حد غير اتهد منه.انما معاك لو ف عز مابموت ببقا عاوزك جنبى.انا.اسكتى طيب بقا عاوز اركز يازفتة.سارة.ركز فيا.انا.اهدى بقا.احنا ف زفت جامعة مش اوضة نوم.بدأت سارة تحس بدا وسابت ايدها وسكتت.مافيش دقايق.ولاقيت نفسى بدون وعي بحط ايدي ع بطن سارة بقولها.اي .اي اخبار الواد.حاسة بيه؟سارة.هههههه واضح اننا ف جامعة.اه حاسة بيه جوا بطنى.ازاي ابقا معاك وتنزل فيا ومايبقاش ف بطنى.حطيت ايدى ع رجل سارة من مابين رجليها ولمست جسمها ال حسيته يسيح جبل تلج .كان نفسى وقتها اتنقل انا وسارة لاوضة انا وهيا بس والمس فيها كل حاجة وادوق حتى الشبع.حسيت ان جعان لريحتها عطشان لريقها عاوز اتنفسها زي سيجارة متولعة ف ايدي.حسيت ان المدرج بدأ يزحم .فسكت انا وسارة واحنا كلنا شوق يغرق امدرج ال احنا فيه.كأنى اول مرة احس بقرب واحدة قصادى نفسى تكون عريانة ف حضنى من ال بتعمله بجسمها.خلصت امحاضرة وعدى اليوم وروحنا ف امترو واحنا عنينا جوا بعض.واما روحنا.نمت مع سارة لتانى ليلة من كتر ال حسناه واحنا مع بعض انهاردا.بس امرادى كانت اكتر .اقوى.اشبع.وسط مابين شوق كتير وحب اكتر وكممارسة صح بين راجل وست نفسهم يسكروا ف حضن بعض وتبقا الخمرا عرقهم وطعمهم والهوا ريحتهم.3 ساعات ف الفون مابين اهات سارة ال بتكتمها بامخدة عشان اهلها ومابين زبى ال حسيته خد باور ولاكأنه كان معاها امبارح .بوس مداعبة رضع لحس مص كل طرق الجنس ورغباته حصلت ساعتها لحد ماحسيت زبى بعد ماخلصنا انه وجعنى وبضانى ع اخرها وسارة بردو كأنت بتكلمنى بالعافية كأنها كانت فعلا معايا وانا كنت بنيكها.سالتها نزلتى كام مرة.واذهلت لما سارة قالتلى انا مش حاسة بحاجة بس املاية تحتى غرقانة بس حسيت برعشة مرتين مش فاكرة.بس انا تعبانة اوى ع امبارح.خدنى ف حضنك ياقلبى.انا.تعالى.سارة تعبانة اوى ياروحي اممم مش قادرة اتحرك.انا معلش.بس اتبسطى؟سارة اه .بس تعبانة.نفسى تكون جنبى بجد.واحضنك من التعب .وعدت الليلة بنيكة جامد ف سارة.وبقيت خلاص بقت رسمى.اقابل سارة الصبح ف اجامعة ونفضل نملى نفسنا رغبة وشوق ف بعض وبنفضيها باليل كأي واحد وواحدة متجوزين .كاسات تتملى نار لازم تتفضي بعد تناشر ف كس سارة ال كنت بحس بريحتها طالعة م افون وبتقولي عاوزك.ترم كامل ف احضان سارة ف الفون بين الرغبة.كنت بحس كل ليلة بتعدى وانا ف حضن سارة مرمى ومنزل جواه قوتى مع حضنها الانثوى المفعم بالدفا ف افون.وكل يوم بشوفها ف الجامعة وبنقعد سوا .بحس انها خلاص بقت مراتى بجد واكتر كمان.كنت ام بقعد جنبها ف الجامعة بحس ان قاعد مع مراتى ال كنت شغال فيها امبارح لحد ماشبعت وهيا قالتلي نفس الشئ.مبقاش بنا حدود ولاطريقة معينة ف التعامل .بقينا نتعامل بعفوية وكل واحد منا مبين كل حاجة قصاد التانى.شتيمة بقا وكلام مالوش حد.براحتنا يعنى.ولازالت قصتى مع سارة مستمرة ف التطور .انتظرونى ف جزء اخر وتطور اكتر مع سارة ف قصة ليها العجب
قصتى مع سارة لم تنتهى.هي حقآ قصة تمتزج بين المتعة وال اكتر ان خدت منها خبرة ف الحياة عامتآ والست خاصتآ .وع رأي واحد عجوز قالى حكمة مكنتش فاهمها غير ام عرفت سارة الا وهيا.ال عرف الست يبقا عرف الدنيا وال عرف الدنيا ومعرفش الست يبقا معرفش دنيا.انتهت قصتى المرة ال فاتت مع سارة ال بقينا انا وهيا ازواج ع الفون بقينا نعمل كل حاجة حد يتخيلها.كأننا ف بيت واحد ومجوزين.سارة كانت بتقولى انها بتقلع بجد كأنى بقلعها وكانت كل حاجة بحسسها بيها .لحس او مداعبة ف حتة كانت بتحاول تعملها بنفسها. ف احد المرات عرضت عليها انيكها من ورا لأن كان عندها الدورة وكانت بتتعب ام بتلمس كسها واحنا سوا.وانا بصراحة ماكنتش بحب افوت يوم غير لو نكتها وهيا كانت حابة دا حتى لو تعبانة.يومها سارة خافت انها تجرب دا لانه مجربتش.ودا بسبب ان سارة قررت تجيب خيارة وتدخلها جواها كأنى بنيكها بجد.وفعلا حصل.وكنت معاها لحظة بلحظة وقتها وهيا بدخلها وكمية الاهات والصريخ امكتوبة كانت اكتر مرة حسيت ان بنيك سارة بجد .لانها حاسة بدا.وخلصنا ايوم دا بعد ماسارة دخلت خيارة قد زبى ال ف اصورة جواها وام خلصت قالتلى.طيزي وسعت اوى وبتفتح وتقفل لوحدها من امتعة.يومها بس حسيت ان سارة.ملكة العاهرات التى قررت التوبة ف حضن الشيطان.عرفت انها ادت كتير قبلى من وكتير داقوها بس مش عملت عشانهم حاجة لا دا كانت بطفى نفسها بيهم.مستخدمين مش اكتر. لكن انا اول واحد يخلى سارة تعمل ال انا عاوزه.من بعد اليوم دا وبعد ام سارة فتحت نفسها من ورا ابتديت احس برغبة غريبة وقوية بتقولي لازم تنيكها وتبقا بتاعتك وتحت زبك.كل دقيقة بتعدى بتزيد الرغبة ان نفسى اشم ريحة سارة وادوق ريقها وطعم كسها وعرقها واحتكرها تحتي وكنت بحس ان دا احساس متبادل.حسيت ان سارة من بعدها رغبتها زادت وبقينا ساعات نمارس 2 ف اليوم وف الجامعة بقي فرض ان لازم احط ايدى ع كسها فوق البنطلون وافضل ادعكه ف امدرج.حسينا خلاص ان التطور لازم.واننا بقينا زي السهم ال اتشد ع اخر اخر القوس ولو اتفلت هايعدى ف الف واحد لحد مايقف.ابتديت احس ان حصان هايج وانها خلاص بقت لبوتى ال لازم تتناك من زب اسدها.وف يوم عرضت ع سارة وفاتحتها ف اموضوع دا.وبما انها بنت.حست بخوف.كسوف.قلق ان افتح كسها.تردد.بس بس وافقت وقالت.ماشى بس محدش اكيد عارف ال بنا ياجو؟انا اول مرة ابقا مع واحد بجد هابقا معاك انتا عشان بحبك.طمنتها وريحتها.كانت اجازة اخر السنة خلاض دخلت.واهلى بدأو يروحو شقة اسكندرية كلهم .وانا قولت هاقعد عشان هاشتغل.اتواعدنا انا وسارة ع بكرا.كنا ف اجامعة وقتها ف الاسرة بعد اخر الامتحانات.وفعلا عدى اليوم بعد مانمت معاها بالليل ال صابح هاتجيلي فيه ونزلنا كل واحد مرة عشان نوفر الباور للصبح.نمت ساعات وصحيت ع رنات سارة اساعة 9 الصبح .فرديت.سارة.الو .الو.اي يابنى.انا .اي يابنتى اممم.سارة.انتا لسه نايم وانا نزلت من البيت وجاية ف امترو؟قووووم.انا .مش بدرى يابنتى.؟اجنا مش اتفقنا ع الطهر؟سارة.بابا نزل الشغل وماما كمان.وقولتلها راحة الجامعة عشان انزل.اي ارجع؟انا لا طبعا بس انا بسأل بس.سارة طيب يلا قوم بقا صحصح عشان قربت خلاص اوصل.عشان تجى تاخدنى انا معرفش امكان.انا.ماشى انا جاي خلاص.باي.باي.قومت بسرعة خدت امفاتيح ونزلت استقبل سارة روحت امترو وولعت سجارة لحد ماسارة مجات .كانت لابست بادى مفصل جسمها وبنطلون نفسى اشوف جسم امهرة ال تحته.خدتها واتمشينا دقايق كنا ف الشقة لان البيت قريب من امترو.دخلنا انا وسارة الشقة وكأننا ف ليلة دخلتنا .وعشان الجو صبح دا حفزنى اكتر ان هاقعد انا وسارة لحد مانشبع من بعض .للطهر .للعصر.للمغرب عادى سارة واخدة اذن بالجواز لمدة 9 ساعات ف حضنى تحت انا رايحة اجامعة .بصراحة اول ماسارة مدخلت مدتهاش فرصة تاخد نفسها وقومت حاضنها من طهرها وايديا الاتنين ع صدرها ماسكهم وهيا داخلة.سارة.ههههه طب سبنى اخد نفسى مش كدا انا.تعالى خديه ف حضنى.سارة وقفت وبدأت تدوب واول حاجة تعملها مسكت زبى من ع بنطلون الترنج كانت ايدها صغيرة واول مامسكته وحسته بدأ يقف.سارة.يالهوى دا كله هايدخل فيا يايوسف؟انا.اه مانتى واسعة شوية ياروحي.سارة.لالالا دى الخيارة متجيش نصه وبتوجعنى اوى.انا متخافيش .هايدخل كله ومش هاتتعبي.سارة.يسلام.لا دا بجد هايوجعها بجد.انا فيه حد بيوجع مراته.سارة.ههههه لا .انا .انا بقا هادخله كله ومش هايوجعك.بدأت سارة تسيح وتمسك زبي جامد وتلعب فيه وانا بقفش ف بزازها جامد وبعصرهم.وفجأة لاقيت نفسى بسحب سارة ع الركنة ال عندنا وبنيمها وبنام فوقها وبدوق شفايفها اممم شفايفك عسل ياروحي اممم بحبك انتا اسدى امم سارة بتحرك ايديها ع طهري وفتحت رجليها اعلانآ ببدأ الحرب الطاحنة وانا بلحس شفايفها اه ه امم براحة امم وانا بمسك شفايفها بسنانى وبدعك زبى فوق كسها اه ه ه براحة بقا انا سخنت احححح شلت الطرحة ف ثوانى وعاطول البادى رفعت ايديها وقلعتوهلها وابتديت ادوب ف جسم سارة بلحس رقبتها وبمسك ودنها بشفايفى اممم اه ه بلحس دقن سارة ورقبتها تحت دقنها وببوسها اممم براحة فكيت السنتيان ومسكت بزازها ضمتهم ع بعض كانو كبار وناشفين زي بزاز اليتا اوشن بالظبط برضعهم وبشفطهم اه ه براحة بقا اه ه تعبت برضعهم جامد وبلحسهم.معرفش ليه هجت وعاوز بسرعة انيك سارة وادق طيزها .وهيا ماسكة راسى بايد واتانية فوق زبى.قلعتها اكوتش وبعدها البنطلون عاطول جسم خمرى مليان قوة اوعا.اندر لبنى .قلعت سارة الاندر ورميته بعد ماشميت ريحته كان بيدل ع انى هانيك احلي طيز .نزلت ورجعت رجلين سارة لورا وابتديت ادوق كسها اه ه براحة ياحبي بلحس شفايف كسها وبدخل نص لسانى جوا اه ه اه احح كمان الحس كس لبوتك.واكلمة خلتنى هجت اكتر .بحرك لسانى بسرعة اوى ف كس سارة اوي اكتر .طعم كسها كأنه مسكر بجد .وابتديت امشى لسانى ع خرم طيزها من برا اه ه اكتر ياحبيبي بدخل لسانى ف طيزها وببلها وسارة راحت ف حتة اتانى وانا شغال بدوق كسها وطيزها ال بقيوا نار.خرجت زبى م ابنطلون وابتديت ادعكه ف كسها وف شفايفه اه ه براحة يارروحي حاسب كسى

‏.
له تكملة ‏‎ ‎

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%