NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ودع قلبك وانساه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شغال في شركة بتعات مبيدات رش حشرات وكدة المهم كنت عامل صفحة عالفيس بعمل دعاية لشغي المهم بعد فترا وحدة كلمتني وقالتي عاوز ارش الشقة قععدنا نتكلم واتقفنا وخت رقمها واتفقنا ع السعر وكل دا معرفش هيا حلوة ولا لا وكبيرة ولا صغيرة بردو معرفش حددني يوم وروحت لاما وصلت البيت عندها لاقيتها واحدة ف رنج ٣١ سنة وزي القمر حتة عسلية جسم وشكل وحاجة حلوة بدات اشتغل وارش ف الشقة لاقيتا كل شوي تخش وريا وتبص ع بتاعي وتقرب مني حابة وانا محرج بصراحة المهم قلتي عاوزك ترش الحمام المهم دخلت الحمام لاقيت اندر ورا الباب بصراحه اول مشفوتو بدات اعصابي تسيب وهيا فراسة بصراحة لاحظت انها قاعدة تبص عليا وانا ف الحمام وشافت اني شفت الاندر خلصت الشغل وقالتي تشرب اي وكدة قولتها شاي المهم قالتي حاجه غريبة اوي انها عاوزة تتعلم الرش بتاع الحشرات قولتها مش هينفع لانها مبيدات وخطر قالتي عادي المهم مسكت البخاخة وانا ماسكه معاها عشان اعلمها قلتها حطت ايدها علي بتاعي انا اتخضيت روحت من كتر الاحراج رميت اللي كان ف ايدي وحرجت ف الصالة مكلمتيش ٤ دقايق لاقتها لابس حتة دين قميص نوم يهيج العنتيل وقالتي انا عاوزك
باقي القصة مرة تانية

• عجبني
التفاعلات: الممتع
هو القصه فيها استعجال وعدم واقعيه بس لو ده الي حصل يبقى تمام

دا اختصار لو هقول بالتفاصيل هعقد يومين اكتب 😃

فى انتظار باقى القصة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا اختصار لو هقول بالتفاصيل هعقد يومين اكتب 😃
اقصد ان الست لو على اخرها مبيحصلش كده من اول مره وبالوضوح ده علشان كده انا رد فعلك هو الي كان منطقي جداً لو ده حصل مع حد طبيعي هيخلع طبعاً

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%