NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة قصة جميل وامه ومرات اخوه ياسمين

أنحراف

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احب اعرفكم بنفسي انا جميل 23 سنه عايش مع ماما ورده واخويا جلال ومرا.ته ياسمين قصتي بتبدا لما جه لاخويا شغل في دوله عربيه . وسا.فر بعد فر..حه ب ارب.ع شهو..ر وفي يوم را..جع من الجا..معه ومعدي من قدا.م شق.ته لقيت صو.ت ياسمين في او.ضه نو.مها بتتو..جع وبتقو..ل لا متف.فلش خليك معا..يا لحد ما ارتا..ح وبعدها ..فضلت .. تعي.ط ياسمين عند..ها .25 سنه قصي.ره وبي..ضه ووشها بيبي فيس وعيو..نها زر..قه ملفته لا.ي حد واي حد يتمنا..ها طلعت الش.قه بعد ما سم.عت عيا...طها وازا..ي هوا مش مكف.يها حتي وهوا بر.ه وعدت قدام الاب توب بتاعي وانا بفكر فيها كنت ها...يج خا.لص لدرجه اني عا..وز ا.ن.يك اي واحده وخلاص وبتفر..ج علي س.ك.س لحد ما طل.عت ز.بي وبد.ا الع.ب فيه كا.ن وا.قف خالص طخ.ين وطو.يل وا.سمر شويه لحد ما البا.ب اتف.تح عليا وانا بلع.ب في بتا...عي اللي دخ.لته في البنط.لون علطو..ل ولقي.تها ما.ما بتقو..لي وهي مرتب..كه ووشها احمر من الك..سوف وتقر..يبا شا.فتني الغدا جا.هز وقف.لت الباب ورا.ها وانا دار.يت بتا..عي في البنط.لون وطلعت قعد.ت علي السفره لحد ما ياسمين جات هيا كمان وكان شكلها مر.هقه خالص وباين عليها العيا..ط ما.ما قالتلها مالك كدا يا ياسمين قا..لتلها تعبانه بس شو.يه يا ما..ما قعدنا اكلنا وماما قالت لياسمين .هاجي. ابات معاكي .النهارده في شقتك وانا اتبس.طت علشا.ن هاخد راحتي وفعلا بقيت قا.عد عريا..ن مل.ط وبكلم بنا..ت فيديو بس مفيش حاجه عا..جباني خا..لص فضلت اقلب في البرنا.مج لحد ما لقي.ت واحده كانت لا.بسه قمي.ص النو.م وج.سمها اس.مر كنت هغي..ر بس لفت نظر..ي انها ست كبي..ره قولتلها ايه دا يا حا...جه يا بطل وانا با..ضحك قا..لتلي
‌دا انت اللي بط.ل هوا ز...بك دا حقيقي قولتلها لا كار.تون وفضلنا نض.حك وهيا في الا.خر اتحا...لت عليا انز..لهم قدا..مها با..ي شر..ط اشر..طه علي.ها بس انا نفذ..ت من غير حا..جه واخد.ت رقمها بس ولما نز..لت كا.نت مزهو..له من ز..بي وتقو..لي ياااه نفس..ي فيه اوي واقو..لك حاجه لو اي واحد..ه في الدنيا شافته هتتمني تنا..م معا..ك قا.لتها وقفلت وانا بف.كر امتي ز..بي هيد.خل في ك..س ونمت. وانا. بفكر وانا مش وا..خد با.لي خا..لص اني قا..لع لقي..ت البا..ب بيخ.بك وانا نا.يم وافتك.رت قبل ما افتح عيني اني قا..لع ومف.تح عيني اشوف مين بيخ.بط ولقي.تها ما.ما وحا.طه ايدها علي بقها وهيا فاتحه البا.ب وانا مش عاوز ابين اني. صحيت كا.نت بتب.ص بس مش عا.رف اح.دد ملام.حها مبسو.طه ولا ايه قفلت الباب وانا فضلت مستني كتير لحد ما مليت ولب.ست هدومي وطلعت كا.نت ما.ما مش علي بعض.ها خا.لص وبتبصلي نظرا..ت غر..يبه لحد ما قا..لتلي نادي لياسمين من تح.ت نا..كلو نز..لت وبخ.بط لقي.يت البا..ب مفتو..ح ولما بصي..ت لقي.ت السر..ير غر..قا..ن وهيا نا..يمه قفل.ت الباب ونا..ديت قا.لتلي جايه ورا..ك وانا بتا..عي هي.قطع البنط..لون وبقو..ل لنف..سي اد..خل ري.حها ومش عارف اطلع من دما..غي جس.ممها اللي كا..ن ا.حم..ر كان حد مخر..بشها وك..سها اللي كا..ن ا.حم.ر ومليا..ن ما..يه عليه .وشعر..ها المفرو..د حواليها لحد ما طلعت قع.دت علي السفره وانا مش مر..كز لحد ما لقي.تها داخله علينا واكلت بسرعه ودخلت اوضتي وقفلت البا..ب ورني..ت علي الست اللي كا..نت علي البرنا..مج بس هيا كا..نت بار..ده خالص وبتحقق معا..يا ها..يج ليه شو..فت ايه وانا الصرا..حه حكي..تلها كل حا..جه بالتفص..يل وهيا كان ردها مفا.جي ان ا.مي تشت.هي ز.بي وا.ن امي ومرا.ت اخو.يا بير.يحو بعض علي السر..ير ولو روح.ت شو.فتهم وهما نا.يمين هتلا.قيهم بيلع.بو في بع.ض وانا قفلت بعد ما سم.عت كلا..مها ده وكن.ت ها.يخ خا.لص وبقو.ل ا.كيد لا مفيش الكلام ده وطل.عت الصا..له لقيت مفي.ش حد اتسح.بت ونز.لت شق.ه اخو.يا وسمع.ت صوت ضح.ك عر..فت انهم جوا وكا.نو سا.يبين البا..ب مفتو..ح دخل.ت الصا...له عند..هم سمعت صو..ت اها..ات من او..ضه النو...م هي..جتني خا..لص وببص من البا..ب اااي كان موا..رب لق..يت ا..مي قد..ام ياسمين نا..يمين علي جن.بهم وياسمين مد..خله اي..دها من ور.اا بي..ن فخا..د ما..ما ووتد..عك في ك..سها وما..ما بتتلو.ي في اي..دها كا..ن جس.مهم قدا..مي بيتو..هج من البيا..ض وج..سمهم الر..فيع لا..زق في بع..ضه وانا ز..بي وا..قف همو..ت واد..خل عل.يهم بس خا..يف لح..دد ما ل.قيت ما..ما بت...قفل رج.ليها وبت.ضم ر..ك.بها جا..مد وبتصر..خ وهيا بتقو..ل اااه احح ااه يا بنت د.خلي صوا..بعك ا..كتر ااه ومره وااح.ده لقي..تها بت.نط.ر ل.ب.نها جا.دمد الي كا..ن بي..غر..ق السر..ير وهيا بت.هدي كل ما.دي بس صوو.تها كان بي.علي ا..كتر اااه اااه ر..يحتيني ااه و..ياسمين اللي قا..لتلها مش عا..رفه هوا كبير قد ا..يه يخليكي تهي.جي كدا يا حما..تي اللي كان قصد.ها علي بتا..عي وبد..ات توصفهو..لها وهيا ف.ي حض..نها ويا.سمين تل.عب في ك..سها وما..ما بتقو..لها طو..يل او.ي مع ا.دنه كا..ن نا..يم وااس..مر وا..نناا بح.ب الز..ب الا.سمر ورا..سه طخ..ينه قا..لتلها وهيا..بتقف.ش في ص.در ماما نف..سي ااشو..فه او..ي يا حمااتي وما.ما الي بدا..ت تلع..بلها في ك..سها قا.لتلها عيو..ني يا ح.بيبتي لما ينا..م نرو.ح نشو..فه انا كماا.ن نف.سي اشو..فه وام.سكه با..دي وفضلو يلع.بو في ح..سمم بع.ض لح.د ما قا..لتلها متت.يجي نط.لع ممكن يكو.ن ناا.يم وولو صا..حي نشو..فه في بن.طلونه ونتم..تع مع بع.ض بمن..ظره وانا طل.عت جر.ي لب.ست شو..رت ليكرا من غير بو..كسر كا..ن مبي.ينن ز..بي خاا..لص لحد ما لق..تهم في الصا..له وانا طل..عتلهم وهما بي.تفرجو علي التل..يفزيون وبق.يت اتحر..ك قدا.مهم وهما بيبصو لبعض وهما مزهو..لين ..

الجزء التاني ♥️
قعدت معا.هم وهما مش شا.يلين عينهم من علي ز.بي وانا قا..عد اغر..يهم بيه ومت.متع من بص.تهم ليه بحر.مان وانا قا.عد فا..رد ض.هري عالكر.سي وبتا..عي متح..دد في الشو..رت وبا.صص في تليفو.ني وبخل.يه يت.هز في الشو.رت وببص لعني.هم اللي كل.ها حر..مان وقومت مر.ه واح.ده وكا..ن با.ين خالص انه من..*صب في الشو..رت وقولتلهم هد.خل انام وطو التليفزيون ده شو.يه دخلت وقلفت الباب شويه و قل..عت التي.شيرت وفضل.ت بالشو..رت بس خل.يت راس بتا..عي بر..ه الشو..رت وسامع صو..تهم بيضحكو برا في الصا..له وعملت نفسي نايم وعلشان اخليهم يس.تم.تعو اكتر حطيت المخد.ه علي د.ما..غي وابتد..يت اسم.ع همسا..ت في الاو.ضه بعد شو..شه وياسمين .بتقو.ل .لما.ما دا كب.ير ا.وي عاوزه ام.صه بب.قي كا.ن ز.بي نايم علي فخ.دي وكل ما اسمعهم اك.تر يقف اك.تر لحد ما لقي.ت ماما بتقو..لها خلا.ص مش قا..دره هوا انا لو مس.كته با.يدي بس هيح.س قالتلها لا طبعا دا نا.يم وشكه بيح.لم كما.ن انه بين.يك وز..به واق.ف ما.ما قر.بت ول.مسته مش.ت صبا..عها عليه ب.س ويا..سمين قا.لتها شو.فتي انه نا..يم و.مش بعيد يكو.ن بيحلم .بيا قالت كدا وهيا بتم.سكه في ايدها وما..ما تقو.لها هتص.حيه يا بنت قا..لتلها سخ.ن اوي انا هم.صه وما.ما تشد فيها وانا مت.متع وز.بي بيقف اكتر وا.كتر لحد ما ياسمين باست ز.بي من را..سه وحطتها في ب.قها مره واحده وقالتلها دو.قي يا حما.تي ز...ب ابنك احح طعمه يج.نن ما.ما نزلت هيا كما..ن دا.قه را.س ز..بي بشفا..يفها وز..بي بقي في كا.مل انتصا.به اول ما ما..ما لم.سته بشفا..يفها مش عا.رف ليه وكا..نت مش راض.يه تسي..به يا.سمين اللي بتش.ده من اي.دها بهي.جان وبتقو.لها عاو.زه ادو.قه وحط.ته في ب.قها دخ.لته لحد ما كا..ن لا.مس ز..ورها وطل.عته ودخ.لته تا.ني ووهيا بتط..لعه بشو..يش وبتقو..ل ا.حح وسام..عهم بيبو..سو في شفا..يف بع.ض وما.ما بتقو..لها لاز..م اتنا..ك النها..رده هد..خله في ك..سي واللي يحصل يح..صل وياسمين قالتلها مش هيح.صل حاجه احنا هنر..يحه ومش هنسيب اي اثر هنلح.س كل االلي ينز..له ومره وا.حده وانا ز.بي في كا.مل انت.صابه لق..يت ما..ما قا..عده علي ز..بي وبتقو..م وتق...عد وهيا بتتو..جع اااه ااحح ز..ب ابني كبي.ر اوي ااه احح اول مر..ه اجر..ب ز..ب كبير كدا وفيه لسا.ن بيتحر..ك علي ز..بي وهوا في ك..س ما..ما وانا متم..تع ومت..خيل شك..لهم وما..ما الرفي..عه ك..يها دي..ق خا..لص لحد ما قا..لتلها تعا...لي يا ياسمين بد..لي شو.يه ك..سي ول..ع ويا..سمين كا.نت ها..يجه خا..لص كا..نت بتق..عد وتقو..م مش خا..بفه ا..صحي او عا..اوزاني اصحي من كتر ما بتتن.طط عليه وما..ما بتل..حس في ك..سها وز..بي فيه فضلت ن.ص سا..عه تت.نطط ومش را..ضيه تس..يبه لما..ما وهيا بتقو..لها اسفه اااه مش قا..دره اسيبه بيو..جع ااه بيو..جع او..ي وبيم..تع او..ي ااااااه وهيا بت..صرخ الصر..خه الا..خيره دي بق.ت تنا..م علي ض..هرها علي ج..سمي وهيا بت..صرخ وبتر..مي ل..بنها في و..ش ما..ما كنت ..في نفس الو..قت بن..زل جو..ا ك..سها وهيا سا..كته وما..ما مش وا..خد با..لها غير لما طلع..ع من ك..سها الل.بن وما..ما بتل..حسه وهيا بتقو..ل يا شرمو..طه هتحب.لي وهيا بتقو..ل اااه عاو.زه كل الل.بن يف.ضل في ك..سي اسك..تي يا حما..تي يا شر..مو..طه وتعا..لي ينز..ل فيكي مر..ه دا ..لسه ميا..ن وما..ما قعد..ت وكانت ها..يجه خا..لص وبتر..شق ز..بي في ك..سها جا...مد وبتقو..ل نز..ل فيا اك..تر يا حب.يب ما..ما عا.وزه لب.ن كتير او..ي ااه ااه وقعدت وش.ها ليا وطي.زها علي فخا..دي بقي دا..خل كل ز..بي في ك..سها وهيا بتت.هز لقدا..م وور.را بتحر..كه في ك..سها وهيا ها..يجه وبصر..خ بق.ت اسر..ع وهيا بتقو..لي ز.بك متم..تع يا حبي.بي ز..بك متم.تع ما هوا مم.تع ك..س ما..متك وكشفت المخ.ده عن و..شي وانا مغ..مض ومتم..تع وبقت تبو..س في شفا.في لحد ما ياسمين جا..ت قعدت علي وش.ي بك..سها وانا ابتدين اطلع لسا..ني وانا بفتح عي..ني وياسمين بتته.ز بك..سها علي و.شي كله كان طعمه ور.يحته جميله وهيا بتب.ص لعيو.ني وبقو..لي هشش زب..ك في ك..س ما..متك سا..عدها اك..تر وما..ما لما سمع..تها بط.لت تته..ز علي ز..بي واتك..سفت بس انا كنت هاا..يج خا..لص ومس.كت فخا..د ياسمين الرف.يع وبقيت اك..ل في ك..سها وبد..ك بز..بي في ك..س ما..ما وبنط..قها عليه وهيا تصر..خ وياسمين تقو..لي ا..كتر الح.س اكتر احح وهيا بت.شد في صد..رها اللي كا..ن صغي..ر وما..ما تع.بت من ز..بي وبتقوو..لي بالراا.حه اااه ك..سي ااه ونز..لت من علي..ه وهيا بت..صر..خ وما..سكه ك..سها اللي وج..عها وانا قو.مت بياسمين وانا لساني في ك..سها ووق.فت وقو..لتلها تحبي ام..تعك اك..تر ونا بنز..لها علي ز..بي وشا..يلها من فخا..دها وهيا قا..فه رج..ليها عليا قا.لتلي عا..زه اتم..تع عاو..زه تف.شخ..ني انز..ل من علي..ه زي ما..ما واك..تر وبقيت اشي..لها وانز..لها علي ز..بي جا..مد وهيا تصر..خ اااه مش كدااا اااه ز..بك جا..مد او..ي هتعو..ر اااه وبتبووو.س في شفااا..يفي وعيو..نها الرز..رق مبيغر..وني اكتر وهيا بتت..ز علي ز..بي وانا زن..قتها في الحي..طه وبد..ك جا..مد في ك..سها وما..ما بق..ت واقفه تبو..س في ضه..ري وانا لفي..ت وش..ي وببو..س في شفا..يفها ويا.سمين بتصر..خ اااه اااه اااه يا مجر..م نز.ل..تها واخد..ت ما..ما سند..ت و..شها علي الترا..بيزه وبدا..ت اد.خل ز..بي في ك..سها واحد..ه وا..حده وبط..لعه وبد..خله وانا شا..يف امي اللي مكن..تش اتو..قع اني..كها في حياا..تي وهيا بتقوو..لي شكر..ا يا حب..يب ما..ما ز..بك ممت..عني اوي وفضل..ت معا..ها لحد ما لق..تني بن..زل في ك..سها شو..يه وويااسمين قا..عد علي ركب..تها مستن.يه انز..ل علي و..شها ل..بني طلع..ت ز..بي الي كا..ن نط..ر شو..يه في ك..س ما..ما وبق..يت ارم..ي في و..ش يا..سمين مرا..ت اخودديا الي بقي اللل.بن يجري علي و..شها وما..ما بق..ت تل.حس فيه من .علي و..شها وبي..عصرو .ز.بي وهما بيبصو..لي في عن..يا كا..ن ام..تع يوو.م في حيا..تي وبق..يت كل يوو..م مع وا..حده فيهم

النهايه دعم

• عجبني
التفاعلات: ليلي احمددد و محمود الزملكاوى
حلوة ممتعة

ياريت تغير اسلوب الكتابه وتخليها عادية…بلاش التقطيع في الحروف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه جامده اوي.... التقطيع خره اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%