NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة تحول هدي إلى شرموطة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

اه شاربة مية ساقعة وفضلت اضحك واهزر معاه علشان يخرج من الحالة الا هو فيها دي ويطمن اني خلاص بقيت اختة وصاحبتة​

قالي انتي عايزة توصلي لايه ؟​

انا :: عايزك تحكيلي وتأمن ليا وتعتبرني اخوك او صاحبك وانا كمان لو فيه حاجة جوايا احكيلك وافضفضلك .. عايزك تصارحني واصارحك​

قالي :: من حقك مانتي ماسكة عليا ذلة​

انا :: اخص عليك يا شادي .. ياض انت اخويا معقول فيه اخت تمسك ذلة علي اخوها.. طب ايه رائيك بقي انا لو عايزة امسك عليك زلة كنت مسكتها عليك من السنة اللي فاتت​

بصلي كدة بأستغراب ودهشة​

انا :: اه انا عارفة من السنة اللي فاتت​

وشفتك وانت بتمارس معاها الجنس​

بسرعة راح حط ايدو علي بوقي. علشان خاف حد يسمع​

وانا من جوايا عمالة اضحك عليه لاني بجرجرة في الكلام وهو صدق اني عارفة من السنة اللي فاتت​

انا :: بعد ما شال ايدو من علي بوقي​

طب سيبك من السنة اللي فاتت​

انت من كام يوم مش روحت وراها الزريبة بعد ما قامت من جنبك ومارست معاها الجنس هناك ؟​

شادي :: دانتي مرقباني بقي​

انا :: ولا مرقباك ولا نيلة انا بس شوفتك بالصدفة وانت عمال تحسي علي وراكها وبعد ما كنت نسيت اللي شوفتة السنة اللي فاتت بالصدفة. عرفت انك لسة بتمارس معاها​

الفضول هو اللي خلاني امشي بعد ما انت روحت علشان اتأكد بس​

لكن انا كلمتك او جبتلك سيرة​

شادي :: يعني انتي شوفتي كل حاجة​

انا :: هههههه اه شفت كل حاجة​

شادي :: كلة كلة وحركات ايدو وتعبير وشة خلوني اموت من الضحك وانا بقولك شفت كلة كلة يا سافل​

راح قايم ومفيش علي لسانة​

*** يخرب بيتك يا زفتة​

وانا عمالة اضحك لدرجة اني نمت من كتر الضحك​

قفلت التليفزيون وطلعت نمت​

صحيت تاني يوم بعد الضهر لقيت ماما قاعدة بتتفرج علي التليفزيون واخويا قاعد فاتح اللاب بتاعة روحت قاعدة جنب منة. وقولت له صباح الخير يا صاحبي وانا بضحك​

رد وهو وشة مقلوب صباح النور​

ماما :: مفيش صباح الخير ل مامتك يا زبالة انتي​

انا :: بردو تقولي كدة دانتي الصباح بتاعنا كلنا وقمرنا​

ماما ضحكت وقالتلي. علي فكرة خطيبك اتصل وبيقول ان مامتة عدت مرحلة الخطر وانها بقت كويسة وبتتكلم​

انا :: دي كانت تعبانة اوي بقي​

ماما :: اه بس بيقول انها بقت بتتكلم وكويسة​

انا :: طب تمام .. كنت هزعل عليها اوي الست دي لانها طيبة اوي​

ماما :: قومي طلعي فطارك من المطبخ​

انا :: ماشي يا قمر انت .. وقمت دخلت المطبخ لقيت ماما عاملة سندوتشات وعملت كوباية شاي بلبن وخرجت​

وبعد ما خلصت فطار بقيت برزل علي شادي واهزر معاه​

مر يومين. ومشفتش وش شادية عندنا في البيت برغم انها كل يوم كانت بتعدي علينا بعد ما بتأكل البهايم في الزريبة وكمان فتحي بقالي يومين مشفتوش خالص​

يومين من غير ما كسي يدوق طعم الزب ولا احتكاكة بيه وكنت حاسة اني علي اخري وهموت واتناك​

يظهر ان كسي خلاص اتعود علي النيك ودخول الزب جواه​

حتي خطيبي سافر مش موجود اهو كان يبقي تصبيرة وينكني في طيزي الا بقت هي كمان بتاكلني وعايزة تتناك هي كمان​

بصراحة فكرت كتير استغل موضوع شادي اخويا واخليه هو كمان ينكني لكني خوفت انة ممكن يقتلني بجد ساعتها.​

وطلعت الفكرة دي من دماغي برغم اني هموت واتناك من زبة​

وفي اليوم الثالث خرجت اتمشي في الجنينة لمحت شادية وهي رايحة تأكل البهايم نديت عليها وروحتلها​

انا :: ايه يا شادية بقالك اربع ايام محدش شايفك ليه​

شادية :: مفيش يا هدي بس انا مليش عين ابص في عينك بعد اللي حصل​

انا :: هو حصل ايه ؟؟ انا خلاص نسيت وانتي كمان لازم تنسي اني عرفت او شوفت وعيشي حياتك الطبيعية مع جوزك وكمان انتي بتوحشينا يعني تعدي كل يوم زي ما بتعدي كدة​

وبعدين كدة مش صح .. ماما وبابا كدة هيبتدو يسالو انتي بطلتي تيجي ليه ؟​

شادية :: انا مش عارفة اشكرك ازاي انك مفضحتنيش​

انا :: طيب سيبك من الكلام العبيط ده وانسيه خالص ولا كأن حاجة حصلت​

شادية راحت اكلت البهايم وبعد ما خلصت عدت علينا وسلمت علي ماما​

وكان شادي قاعد جوا. واول ما شافها دخل بسرعة علي الاوضة بتاعتة علشان انا كنت موجودة​

ماما سالت شادية بطلتي تعدي علينا ليه​

وشادية اتحججت انها علي ما بتخلص اكل البهايم بتروح تروق الدار وكدة​

بابا كان برا جه وسلم علي شادية لما شافها وقالي اعمليلي كوباية شاي​

دخلت عملت الشاي ل بابا وسألني علي شادي قولتلة لسة داخل اوضتة​

دخلت عند شادي وسألتة ليه مشيت اول ما شادية جت .. كدة هتلتفت الأنتباه عليكم​

شادي :: انا دخلت عادي علي فكرة مش علشان هي جت​

انا :: لا انت دخلت علشان هي جت وه هيخلي ماما تاخد بالها وكمان بالذات ان شادية بطلت تيجي زي الاول واول ما جت انت دخلت.. انت حر بس انا نبهتك​

اخرج سلم عليها واتعامل معاها طبيعي​

بصراحة انا كنت حابة العلاقة بين اخويا وبين شادية متتقطعش وكنت حابة اخويا يمتع زبة بكس الشرموطة شادية زي ما زب فتحي جوزها بيتمتع بكسي ويبقي مفيش كس احسن من كس​

وفعلا شادي سمع كلامي وخرج سلم علي شادية واتعامل معاها عادي برغم انة كان باين ليا انة مش طبيعي لاني عارفة اللي حصل طبعآ​

وكمان شادية حاولت تبان انها طبعية واتعاملت مع شادي قدامنا عادي​

علي الساعة تقريبا اربعة العصر فتحي جه عندنا وقعد مع بابا شوية وبعدين​

بابا قال لماما ما تجهزي لينا الأكل انا جعان وكمان فتحي تلقيه جعان​

فتحي قال .. انا فعلا ميت من الجوع. من الصبح محطتش لقمة في بوقي​

شادية دخلت المطبخ مع ماما وانا روقت السفرة وبعدين دخلت المطبخ معاهم علشان اطلع الأطباق​

وبعدما حطينا الأكل واكلنا خرجنا قعدنا في الصالة وفتحي قعد جنبي وقالي بصوت واطي وحشتيني​

بصيت علي اخويا وعلي بابا لقيتهم مش واخدين بالهم​

فتحي عايز اشوفك بكرا​

بابا لمح فتحي بيكلمني راح سألة البت دي بترزل عليك ولا ايه​

فتحي :: لا خالص انا بس بسألها علي حماتها مفيش اخبار عليها​

بابا :: لا بقت كويسة خلاص​

فتحي بصووت واطي بكرا اشوفك في المكان​

انا عرفت طبعآ يقصد الزريبة وفي نفس ميعاد رجوعة من الأرض الساعة 2 الضهر​

الي اللقاء في الجزء العاشر....​

Jax slayher skylar snow 6
 
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO

قصة رائعة شكرا على المجهود​

 

الوصف :هى قصص من التراث منقوله من موقع نسونجى القديم على لسان كتابها​

قصة تحول هدي إلى شرموطة​


الجزء العاشر


تاني يوم الصبح بدري صحيت نشيطة وكنت مستنية موعدي مع فتحي بفارغ الصبر .. كسي بقالوا كام يوم مدقش طعم النيك وكان وكلني بطريقة فظيعة
وبزازي نفسي افعصهم وطيزي عايزة زب يفشخها من كتر الهيجان اللي انا بقيت فيه
حسيت كأني عروسة مستنية ليلة دخلتها علي عريسها اشتياقي ل زب فتحي ميتوصفش

نزلت لقيت بابا واخويا بيتكلموا مركزتش بيتكلموا في ايه وبعدين دخلت المطبخ. عملت سندوتشين وكوباية شاي وخرجت قعدت مع بابا
واستغربت ان ماما مش موجودة
سألت شادي .. امال ماما فين
شادي :: ماما راحت عند مرات خالك علشان فيه النهاردة حنة واحدة قريبتهم ومرات خالك ومامتك وخالك ومرات فتحي رايحين وهيباتوا هناك وهيرجعوا بعد الفرح ما يخلص بكرا
بابا :: انتي بقي يا هدي اللي هتعملي شغل البيت لغاية ما مامتك ترجع
انا :: اكيد يابابا متقلقش انا ست بيت شاطرة
بابا ضحك وقالي. المهم الأكل بتاعك ميجبلناش تسمم
شادي :: لا يا بابا هدي شاطرة ويدوب هتعملنا بيض مقلي
انا :: هههههه ظريف ياض
بابا :: ايه يا شادي مقولتش رائيك يعني
شادي :: يابابا بس ابقي بنت الحلال
انا بأستغراب سألت بابا هو انت عايز تخطب ل شادي
بابا:: اه يا هدي عايزين نفرح بيه بقي.ونجوزكم ونخلص منكم
انا :: ضحكت وقولت له بقي عايز تخلص مننا .. انت مش هتخلص مننا ابدا وهنفضل معاك حتي بعد جوازنا
بابا :: ده اللي ناقص ياختي ... روحي اعمليلي كوباية شاي علي ما اتصل بخطيبك اطمن علي حماتك منة
انا :: حاضر يا بابا علي ما اعملك الشاي تكون انت كلمتة وبعدين انا كمان اكلمها واطمن عليها
دخلت عملت الشاي ل بابا اللي كان بيكلم حماتي وخرجت حطيت الشاي قدام بابا وبعدين قعدت جنبة ولقيتة بيقول لحماتي هدي عايزة تطمن عليكي
انا :: الو .. ازيك يا ماما عاملة ايه
حماتي :: تمام بخير يا حبيبتي انتي كويسة ونامتك واخوكي كويسين
انا :: كلنا بخير المهم انتي استريحتي علي العلاج
حماتي :: اهو كويسة يا بنتي
فضلت اتكلم معاها وبعد ما اطمنت عليها قالتلي خدي اشرف عايز يكلمك

انا :: الو .. ازيك يا اشرف عامل ايه
بابا بصلي وشاوري اخد التليفون واتكلم في اوضة شادي علشان اتكلم براحتي مع اشرف

اشرف :: ايه يا قلبي وحشتيني اوووووي
انا :: وانت كمان وحشتني اووي يا قلبي
اشرف:: ايه انتي اخدتي التليفون وروحتي بعيد عن باباكي
انا :: اه انا في اوضة شادي اخويا
اشرف :: جسمك وحشني اووووي
انا :: انت بتتكلم كدة ومامتك جنبك؟
اشرف :: انتي عبيطة. لا طبعا انا روحت اوضتي
انا :: اه علشان كدة بتتكلم براحتك
اشرف :: كل حتة في جسمك وحشااني اوي
انا :: وانت كمان وحشني
اشرف :: انا بس ولا فيه حد تاني وحشك
انا :: انت طبعآ يا حبيبي هيكون مين غيرك
اشرف :: يابت انا اقصد زبي .. مش وحشك بذمتك
انا :: بس بقي علشان بتكسف يا اشرف
اشرف :: تتكسفي مني بردو .. طب انتي وكسك وحشني اوووووي
شادي في اللحظة دي دخل عليا
انا :: طب ابقي طمني علي مامتك يا اشرف
اشرف :: في حد دخل عليكي
انا :: اه يا اشرف هبقي ارد عليك لو بابا في البيت
طبعآ انا بحاول اغير الكلام والرد علشان شادي ميخدش بالة. واشرف فهم وقفل السكة

شادي دخل علشان يغير هدومة علشان خارج يتمشي شوية في البلد لانة ابتدي يذهق من وجودنا هنا ولانة مش متعود علي حبستة في البيت

انا :: ايه ياعم باباك عايز يجوزك.
شادي :: اه يا لمضة بس انا مستغرب ليه في التوقيت ده بالذات طلب مني اني اخطب
انا :: اكيد بابا عارف انك في سن المفروض تتجوز فيه وعايز يلمك
شادي :: مش عارف بقي هو حاسس بحاجة ولا
انا :: تقصد بعلاقتك ب شادية
شادي :: تفتكري ممكن يكون حاسس
انا :: لا طبعآ انت بتقول ايه ؟ ابوك لو عرف كانت هتبقي سنتك سودة معاه
شادي :: مش عارف بس انا مش مطمن ؟
انا :: لا اطمن بابا ميعرفش حاجة كل الحكاية بابا عايز يفرح بيك وممكن يكون شايف واحدة عجباه وبيجس نبضك
شادي :: نعم ؟ لا طبعآ انا مش هتجوز بالطريقة دي .. اللي هتجوزها لازم انا اللي اكون مختارها
انا :: طيب انا هروح اشوف هعمل اكل ايه

خرجت وسألت بابا اعملكم اكل ايه
بابا :: فيه فراخ عندك في التلاجة وملوخية اعمليهم مع شوية رز
انا :: حاضر من عنيا
دخلت انا المطبخ وبدءت في الطبخ

علي الساعة واحدة كدة تقريبآ كنت مخلصة الأكل وجهزت السفرة ونديت ل بابا علشان يتغدي وشادي مكنش لسة جه من برا

بابا دخل يتغدي. وبعد ما خلص الغدا. قالي انة داخل يلبس هدومة علشان هيروح الحنة بتاعة قرايبنا وسألني لو عايزة اروح معاه
طبعآ انا مرضتش علشان مجهزي نفسي وكسي لفتحي ابن خالي

بابا دخل لبس هدومة وفي نفس التوقيت شادي جه من برا. حطيت له الغدا وسألني عن بابا
قولت له انة بيلبس علشان هيروح الحنة بتاعة قريبآ ... قام جري راح ل بابا وقالوا انة هيروح معاه
بابا :: وهنسيب اختك لوحدها هنا
اخويا :: هي اختي صغيرة ولا في الشارع وبعدين مش كدة كدة راجعين بالليل ومش هنبات
بابا بعد الحاح شادي. وافق وخرجوا هما ال اتنين وراحوا الفرح
جتلي فكرة جامدة جدا .. طالما مفيش حد هنا والبيت فاضي وفتحي كلها ساعة او اقل وهيجي الزريبة
طب بدل ما نتقابل هناك لا احنا نتقابل هنا وهعملة احلي نيكة في حياتة

روقت المطبخ وخليتة يبرق وحطيت باقي الأكل في التلاجة
وطلعت الأوضة بتاعتي روقت نفسي ولا اجدع عروسة ونزلت علي اوضة ماما. وفتحت الدولاب بتاعها نقيت قميص نوم من بتوعها ولان جسم ماما قريب من جسمي. كل لابسها بيجي عليا

نقيت احلي قميص نوم عندها
قميص نوم قصير فوق الركبة ولونة ابيض شفاف ولابست كلوت شبكة مرسوم عليه شكل قلب من قدام يدوب مغطي فتحة كسي.. ولبست فوقهم روب واستنيت لغاية ما ميعاد فتحي جه
استنيت شوية وبعدين خرجت روحت له الزريبة
.
وقفت علي باب الزريبة وهو جوا واقف مستني حضوري
التفت وبص لقاني واقفة بميل وببصلة وانا مبتسمة
جه بسرعة ليا اخدني في حضنة وفضل يبوس فيا و في شفايفي وتحت رقبتي.. ذي الجعان ومصدق لقي اكل
فتحي وحشتيني وحشتيني اووووي ياهدي
انا :: وانت كمان. حشتني اووووي.
اخد بالة اخيرآ اني لابسة روب
راح مصفر وبصلي وعيون فصلت جسمي وقالي
ايه ده يا بت اللذينة .. جامد اوووي الروووب ده
روحت فاكة حزام الروب من علي وسطي ... وفتحت الروب وبان القميص الشفاف
اوووووووف. ايه ده ؟ انتي صااااروخ
يا بخت اللي هياخدك يابت
انا :: عجبتك يا توحة
فتحي :: عجبتيني بس ؟؟ انتي خليتي برج من نفوخي طار خلاص
وراح واخدني في حضنة وزبة كان واقف صقر اتحشر بين وراكي
هيجني ابن اللذينة ده وروحت بأيدي علي زبة اللي واقف وفضل اتحسسة والمسة كنت حاسة اني ماسكة مارد في ايدي مش زب

ولفيت بضهري وطيزي واخدت زبة بين فلقت طيزي وبقيت بحرك طيزي شمال ويمين علي زبة المارد
وبعدين مسكتة من زبة وشديتة وقولت له تعالي ورايا فضل ماشي ورايا وانا ماسكة زبة وقالي هما كلهم خلاص مشيوا راحو الحنة
قولتلة مانت عارف اهو
قالي اه عرفت بالليل. وامي هي اللي اتصلت بأمك الصبح

دخلنا البيت سألت فتحي اكلت ولا اجبلك تاكل
قالي هو ده وقت اكل انا بس عايز اخد دش لو ينفع
قولتلة بص ادخل الحمام خد دس علي ما اجبلك جلبية من بتوع بابا تفضل بيها هنا ولما تيجي تمشي ابقي البس جلبيتك

فتحي دخل ياخد دش وانا روحت اجيب له جلبية .. وبعد ماجبتهالة وهو خلص حمامة ولبس الجلبية
كنت جهزت لقمة ل فتحي مع حتة فرخة

اكل وشرب وبقي مش جاهز غير انة يرشق سيفة المسنون بين شفرات كسي
اخدتة وطلعت الأوضة بتاعتي

قلع الجلبية واللباس بتاعة ( بالمصري البوكسر ) وبقي قدامي زي ما امة ولدتة
شكل زبة يجنن وهو مدلدل كدة وبضانة نازلة تحت منة
طلعت نمت علي السرير وهو طلع ورايا ونام فوق مني.
ااااااااه زبة كان نايم علي كسي ومغطيه وشفايفة بتعصر في شفايفي
وبدءت احس بزب فتحي وهو بيتحرك وبيقف علي كسي
بأيدي مسكتة من جناب طيزو وبقيت بزوقة عليا علشان احس بزبة اكتر
بقي بيدعك جسمة في جسمي وزبة في كسي وشفايفة بتعصر شفايفي ويبلع ريقي ويمص لساني

ااااااه ااااااااه يا فتحي زبك حلووووو اوووووي

وانتي كمان جسمك يجنن وطري اوووووي يا هدي

اضغط بزبك علي كسي اااه ايوة كدة خلي زبك متشلوش من علي كسي
اااااااه ااااااااه يا فتحي حلو اوي اوي

كلامي كان بمثابة نار في في فتحي وزبة انتصب علي اخرة
نزل بين وراكي وقلعني الكلوت وراح يشم ريحة الكسي اللي كلها هيجان

مشي لسانك علي كسي يا فتحي ااااااااح ااااااااااااااااح
فتحي بطرف لسانة وبقي بيمشي علي كسي براااحة وببطئ وانا بتلوي تحت منة وماسكة راسة ولفيت رجلي علي راس فتحي بكل قوتي وجسمي من كتر اللذة والمتعة اتخشب
بررراحة يا هدي يخرب بيتك

برااااحة ايه بس نااااااااااار يافتحي ناااااااااار
فتحي :: نار فين يا هدي
انا :: في كسي يا فتحي في كسي
ااااااااااااااااااه اووووووف
فتح كسي بصوابعة. وحط لسانة جوا خرم كسي وبقي عمال يحرك لسانة حركة دائرية جوا كسي

انضر الباقى اسفل



 
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO

اهاتي وانفاسي ومتعة الدنيا كلها. حاسة بيها. وحسيت اني عايزة فتحي يحط صباعة في خرم طيزي وهو بيلحس كسي​

فتحي حط صباعك في طيزي يا فتحي وانت بتلحس كسي​

فتحي بطرف لسانة وبقي بيحركة حولين خرم طيزي وايدو بتدعك في زنبوري​

هيجاني زاد ومحني بقي علي اخرو​

فتحي راح قالي انتي بقيتي شرموطتي​

استغربت من كلام فتحي وبرغم كدة كلامة اثارني​

اااااه انا شرموطتك يا فتحي بس حط صباعك في طيززززززي​

تف علي خرم طيزي وبصباع ايدو اللي في النص بدء يدخلة جوا طيزي وانا بصابعي بدعك في زنبوري​

وبدء فتحي في توجيه كلامة القبيح ليا اللي اول مرة اسمعة بيقولوا ليا​

ايه يا شرمووطة يا متناكة عاجبك صباعي وانا ببعبصك في طيزك​

ااااااه يا فتحي عجبني اووووي.​

فتحي :: انتي ايه طيب​

انا :: انا هدي حبيبتك​

فتحي :: لا انتي شرموطة.. انتي ايه​

انا :: انا شرموطة​

فتحي كلامة ليا كان بيثرني وكان بيثيرو​

قام و وقف علي رجليه وقالي​

تعالي يا شرموطة مصي زبي عايزك تمصي وتلحسي راس زبي زي الشراميط​

قومت ووقفت علي ركبي تحت رجل فتحي وزبة كان بحجم وشي من طولوا ومسك شعري وشدو جامد لدرجة اني صرخت من الوجع​

بس يا لبوة هتفضحينا. .. مصي يا وسخة​

طلعت بشفايفي علي زب فتحي. وبقيت بمص راسة​

اااااااااه زبك حلووووووو اوووووي​

طب مصي يا شرموطة​

بقيت بمص زب فتحي وكلامة ليا علي اني شرموطة له خلاني احس بضعفي. واحس برجولتة عليا .. احساس جديد وغريب ومثير جدا وحبيت طريقتة دي​

نزلت بعد كدة بلساني علي بضانة. وهو ماسكني من شعري ومغمض عنيه ومايل براسة لورا وعمال يتأوه وانا بمص زبة​

فتحي :: يلا يا شرموطة فلئسي زي الكلبة المتناكة علشان عايز انيكك في كسك من ورا​

سمعت كلامة وروحت وقفت علي ايدي ورجلي زي الكلبة وميلت بطيزي علي زبة وكل شوية احرك زبة بطيزي​

راح ماسكني من وسطي. وقالي قربي يا كسمك علي زبي​

قربت عليه اكتر ولذقت فيه .. وبقي بيضرب طيزي وبعدين بل صوابعة بأيدو وحط ريقة علي كسي من ورا​

ومسك زبة وحط راسة علي اول خرم كسي اللي كان مفتوح له وجاهز لأبتلاع زبة جواه​

وبدء فتحي في الضغط بوسطة وزبة علي كسي و زبة بقي بينزلق جوا كسي​

ااااااااااااااااه حلوووووو اووووووي​

نكني كمان نكني اوووووي​

فتحي :: عاجبك زبي يا شرموطة عاجبك يا متناكة وهو عمال بينيكك​

انا :: اه يا فتحي عجبني اوووووي​

وبدء فتحي في الأسراع في حركاتة وطريقة دخول وخروج زبة​

وبقي بيرزع زبة جوايا والمتعة بقت اكبر. لاني كنت محتاجة احس بعنف زبة وهو بينكني​

نيمني علي بطني وطلع فوق مني وحط زبة في بوقي وقالي مصي يا وسخة ودوقي طعم مية كسك اللي علي زبي​

بقيت بمص زبة وصباعة في كسي.​

وايدو عمالة تفعص في بزازاي​

شال زبة. ونزل بيه علي كسي​

رفعلي رجلي الأتنين وحطهم علي اكتافة. وزبة رشقة جوا كسي​

وبدء ينكني بكل قوتة​

وانا عمالة اصرخ من المتعة.​

ااااااه ااااااه يا فتحي نكني نكني اوووووي يا ابن الوسخة​

معرفش ازاي طلعت مني الشتيمة دي وكنت متوقعة انة ممكن يضربني فيها​

لكنة بالعكس حسيت انة عايز يتشتم زي ما بيشتمني​

وبقي بينكني بكل قوتة. وانا تحت منة جسمي كلة بهتز بسبب قوة دفع زبة جوايا​

بررررراحة يا خول براحة يا متناك زبك بيوجعني اوووووي​

براحة ايه يا لبوة يا شرموطة دانتي عايزة اتنين يفشخوكي يالبوة​

انا :: اااااااه ياريت يا فتحي ياريت​

فتحي عمال ينيك فيا ولا كانة جايب شرموطة من الشارع وبقت طريقة النيك بينا. نبينية علي الواسخة وقلة الأدب​

فتحي فضل ينيك فيا لغااااية ما خلاص قرب ينزل لبنة​

راح شايل زبة وحطة في بوقي. وانا بقيت عمالة امص زبة وارضع في الراس لغاية ما قذف حليبة في بوقي​

وانا ببلع كل اللي بينزل من زبة​

وفضلت امص في زبة لغاية ما بطل ينزل خالص​

ونمت في حضنة بتاع ساعة وقام راح نيكني تاني وبقي عمال يشتمني بأمي​

وفي الأخر قالي​

عارفة يا هدي اني نفسي انيك امك بجد​

شتمتة وزعلت منة فعلا لاني كنت متخيلة كلامة ساعة الجنس مجرد شهوة مش حقيقي .. لكن طلع عينة من امي ابن الوسخة ده​

ومع ذلك لما حس اني زعلت صالحني وقالي انة بيحب بس يتكلم كدة. لكن مش حقيقي​

الي اللقاء في الجزء الحادي عشر​

Jax slayher skylar snow 7
 
  • عجبني
التفاعلات: حياة الروح، 99Nswangy و wolff

الوصف :هى قصص من التراث منقوله من موقع نسونجى القديم على لسان كتابها​

قصة تحول هدي إلى شرموطة​

الجزء 11​

فضلت نايمة في حضن فتحي شوية بعد ما صالحني وفهمني انة بس بيحب يتكلم ويتخيل كدة وانة بيقدر ماما ومش عايز ينيكها فعلا

قومت وسندت علي صدرة وبعدين قولتلة

فتحي ممكن اسألك سؤال من غير ما تزعل مني ولا تتعصب

فتحي :: طبعآ اسألي انا عمري ما هزعل منك ابدا

انا :: هو مش سؤال واحد هما كذا سؤال بس بيدور حواليين بعض ومرتبطين ببعض

فتحي :: مش فاهم

انا :: يعني حابة افهمك وافهم طبيعة الجنس بالنسبة ليك وهل كل الرجالة بيكونوا زيك ولا الناس بتختلف حتي في الجنس من حيث المذاج

فتحي:: اسألي براحتك

انا :: بس من غير زعل .. اتفقنا

فتحي :: اتفقنا

انا :: انت مع مراتك بتكون ازاي وانت علي السرير

فتحي :: بكون عادي زي ما كنت معاكي

انا :: يعني بتكون معاها سافل ؟

فتحي :: مش فاهم يعني ايه سافل ؟ هو انا هنام معاها وانا مغطي زبي مثلا

انا :: مش قصدي مؤدب ومش مؤدب

اقصد الكلام والشتيمة وانك تعاملها كا شرموطة ؟ انت بتتعامل معاها كدة

فتحي سكت شوية. وبعدين قام شوية واتعدل وقالي

بصي يا هدي انا منكرش اني ان الجنس بالنسبة ليا كل متعتة اني اكون متحرر في افكاري مع اللي بمارس معاها.. وبكون حابب اني انام معاها كأني نايم مع شرموطة .. هي في الاول مانت رافضة الكلام ده ومكنتش بتحبني امارس معاها بسفالة .. ولكن مع الوقت بقت بتتقبل ده لانها عرفت انة مجرد كلام علي السرير ومش قصدي اهانة ليها

انا :: يعني وانت سوري في اللفظ وانت بتنيك شادية بتقولها يا شرموطة ويالبوة والكلام ده ؟

فتحي :: اه بقولها كل الكلام ده

انا :: وهي بتشتمك بردو

فتحي :: اه بس لحظة الجنس بس ومتقدرش تلغط بعد ما بنخلص

انا :: اه فاهمة طبعا .. طب انت ليه حابب كدة في الجنس.

فتحي :: معرفش يمكن علشان البيئة والنشئة والمجتمع اللي عايشين فيه مجتمع صارم وبيحرم كل شئ وبيمنع حاجات كتير فامن هنا جه فكرة الممنوع مرغوب

انا :: ممكن بردو .. انا عن نفسي اول مرة اتشتم. وحسيت بمتعة واثارة رهيبة في كدة وعمري ماكنت اتخيل اني ممكن اتقبل ان حد يقولي يا لبوة او يا شرموطة و اسكتلة.

فتحي ضحك وقالي علشان انتي فعلا شرموطة واح بايسن من شفايفي

انا :: انا شرموطتك انت وبس

طب مراتك حابة انك تشتمها

فتحي :: اه وبقت بتتثار جدا من كلامي معاها

قولت في نفسي انا كدة عرفت ليه شادية بقت شرموطة فعلا وبقت بتتناك من اخويا ليه.. اتريك انت يا فتحي اللي فتحت عيونها للشرمطة والمنيكة

فتحي:: ايه روحتي فين

انا :: لا مفيش سرحت بس في كلامك

فتحي :: في كلامي يا متناكة ولا في زبي

انا :: كلامك وزبك احلي من بعض يا متناك

لقيت زب فتحي وقف تاني وسخن عليا وراح قايم. وفتح رجلي

وانا عمالة اضحك واقولة ايه يا خول انت هتعمل ايه

فتحي :: هوريكي الخول ده هيعمل في كسمك ايه دلوقت يا شرموطة

وراح مدخل زبة بكل قوة جوا كسي خلاني صرخت

يخرب بيتك انت شكلك عورتني

فتحي بس يالبوة اتناكي وانتي ساكتة

فتحي فضل ينيك فيا ويرزع زبة جوايا اكتر من ساعة بكل الأوضاع لدرجة اني بجد حسيت اني ورمت من تحت ومبقتش قاردة المس كسي من الالتهابات اللي جابهلي

عرفت ساعتها ان زرار فتحي ونقطة ضعفة في الجنس هي الشتيمة والوساخة

فتحي بيعشق التحرر في الجنس وبيحب التخيل جدا

بعد ما فتحي ناكني لتاني مرة. وجاب لبنة علي جسمي خلاني امسح اللبن بصباعي والحسة وانا بصراحة حبيت لحس وبلع اي لبن بينزل من الزب

بعد ما خلص كان عندي فضول افضل اسأل فتحي عن مراتة معرفش ليه

يمكن علشان انا عارفة انها بقت شرموطة وبتتناك من وراه وهو فاكرها شريفة وطاهرة

انا :: فتحي نفسي ادخل جواك واعرف حاجة بجد

فتحي :: حاجة ايه؟

انا :: بما انك علي طول وانت بتمارس الجنس مع مراتك وديما بتعاملها علي السرير وبتتخيلها شرموطة مش ممكن ده يخليها شرموطة فعلا؟

فتحي :: انا اصلا حاببها تكون شرموطة علي السرير

انا :: مش قصدي شرموطة علي السرير معاك ! انا اقصد انها ممكن تتمني انها تكون شرموطة بجد

فتحي :: مأنا بخليها تتخيل انها شرموطة بجد ومش بضايق من تخيلها ده بالعكس ده بيثرني

انا :: يافتحي مش ده قصدي .. انا اقصد انها وانت مش موجود. ممكن تتمني انها تجرب حد غيرك وممكن مع الوقت تعمل اللي انت زرعتة فيها وخلتها تتمناه وتجرب مع غيرك فعلا

فتحي :: لا طبعآ شادية عارفة ان كل ده القصد منة زيادة الأثارة الجنسية علي السرير وبس .. وغير كدة هي متربية ومحافظة علي بيتها

انا :: متربية انا معاك .. بس اذا كان جوزها بيخليها وبيعاملها علي انها شرموطة وحابب كدة .. هي ممكن تستبسط الخيانة بسببك

فتحي :: لا طبعآ انا عارف مراتي كويس وهي كمان عارفة ان ده القصد منة زيادة الاثارة

انا ماشي انا بس بقول ممكن لكن انا عارفة مراتك متربية ولا يمكن تعمل حاجة غلط

انا من جوايا نفسي اشخر ل فتحي واقولة مراتك شرموطة فعلا يا فتحي بس مش قادرة

فضلنا نتكلم وندردش شوية وبعدين فتحي قام لبس هدومة وراح بيتهم قبل ما بابا واخويا يرجعوا

وانا قومت رجعت جلبية بابا مكانها

وبعدين طلعت نمت

انضر اسفل​

 
  • عجبني
التفاعلات: 99Nswangy و wolff

مرو الخمس الايام اللي كانوا فاضلين لينا في البلد وبابا خلص في الارض واشتراها من الراجل وبعد ما خلص اجراءت تسجيل الارض

بابا قالنا اننا خلاص راجعين القاهرة تاني بكرا الفجر

انا بصراحة كنت زعلانة لاني هتحرم من زب فتحي ويمكن تكون اخر مرة اتناك فيها من فتحي المرة اللي فاتت

كانت تقريبآ الساعة داخلة علي 8 بالليل

فتحي وابوه ومراتة ومرات فتحي فضلوا معانا في اليوم ده لغاية الصبح

وقبل ما امشي سألت فتحي علي الدكتور اللي هيعملي عملية الترقيع فين قالي متشغليش بالك هو في القاهرة وقبل الجواز بيومين هتكون كل حاجة تمام

اتبسط لان الدكتور عندنا وبرغم اني كنت مستغربة فتحي عرفة منين

وقولت هبقي اعرف منة لما نبقي في يوم لوحدنا. فتحي عرف الدكتور ده ازاي

فضلت سهرانة معاهم لغاية الساعة واحدة وبعدين طلعت حضرت شنطتي

ونمت لغاية قبل الفجر نص ساعة علي صوت ماما وهي بتصحيني علشان البس واجهز علشان خلاص ماشيين

لبست هدومي واخدت شنطتي ونزلت

لقيت الكل جاهز ومستنيني انزل

بابا وفتحي وشادي اخدو الشنط بتاعنا وحطوها في العربية وقفلنل البيت ومشينا .. سلمت علي خالي حسن ومراتة وعلي فتحي ومراتة وبعدين ركبنا العربية ومشينا

كنت ماشية من البلد وكان نفسي اسيب كسي مع فتحي علشان ينيك فيه وقت ما يحب لكن للأسف مينفعش هههه

فضلنا في الطريق تقريبا تلاتة او اربع ساعات وروحت في النوم ومصحتش غير واحنا قدام بيتنا

نزلت من العربية واخدت شنطتي من بابا وطلعت علي شقتنا

دخلت الأوضة بتاعتي اللي كانت وحشااااااني اووووووي

ومصدقت قلعت هدومي ولبست قميص خفيف لان الجو كان حر موت

وشغلت التكيف علي درجة معقولة ونمت

صحيت علي العصر بعد ما شبعت نوم

خرجت الصالة لقيت ماما في المطبخ بتعمل اكل لينا

انا :: ماما فيه اكل ايه

ماما :: انا مش هطبخ النهاردة يدوب هعمل شوية بطاطس مهروسة بالبيض وجنب منهم سلطة وخلاص

انا :: طب انا جعانة دلوقت

طب روحي صحي اخوكي. وانا هجهزلكم الاكل مع بعض ..

دخلت علشان اصحي اخويا شادي اللي لقيتة رايح في سابع نومة ونايم علي جنبة وحاطط المخدة علي وشة .. قربت عليه علشان اصحيه لقيتة اتلف بجسمة وبقي نايم علي ضهرة وزبة وواقف ومنتصب

فضلت واقفة متنحة مكانة وقربت بخطوات بطيئة علشان ميصحاش

لغاية ما بقيت قصاد زبة

وفضلت ابص علي حجم زبة الكبير وكان نفسي بجد المسة لدرجة اني ايدي راحت علي زبة ولسة خلاص هلمس زبة سمعت ماما بتنده

يلاة يا هدي انتي وشادي الاكل جهز

فوقت من اللي كنت هعملة. وأنبت نفسي انا اذي جاتلي الجراءة اني اعمل كدة .. طب لو كان صحي ولقاني بلمس زبة شكلي انا كان هيبقي ايه

المهم روحت فضلت اصحيه لغاية ما فتح عنيه

نعم يا شادية بتصحيني ليه

انا :: ماما جهزت الاكل قوم كل احنا بقينا بعد العصر

شادي ماشي روحي انتي وانا هفوق بس وطالع

وكان بيحاول يداري زبة اللي واقف مني... ميعرفش اني كنت متنحة قدامة وكنت علي وشك اني المسة

خرجت وبعد شوية شادي خرج دخل الحمام وغسل ايدو ووشة. وقعد جنبي واكلنا

بعد ما خلصت الاكل فتحت التليفزيون ودخلت عملت ليا ول شادي شاي

شوية بابا كمان صحي من النوم ودخلت المطبخ جبت له الاكل وبعد ما خلص قعد معانا يتفرج علي التليفزيون

بعد تقريبآ ساعة ش

اشرف خطيبي اتصل ب بابا لانة عرف اننا رجعنا من السفر وقالوا انة جاي عندنا بعد العشا

بابا علي المغرب كدة ادي فلوس ل شادي اخويا يجيب عشا من برا علشان اشرف اللي جاي عندنا

بابا قال ل شادي مينفعش نقدم بطاطس مسلوقة ل اشرف خطيب اختك انزل هات فرختين مشوية وسلطاتهم وماما تعمل شوية بطاطس جنبهم وخلاص

شادي فعلا نزل جاب الفراخ وجاب 2 زجاجة بيبسي عائلي ودخلهم المطبخ لماما

بعد العشا بالظبط جرس الباب رن شادي قام فتح وانا كنت في الاوضة بتاعتي بلبس حاجة كويسة وبصراحة كان عندي ترنج بيتي اشرف كان بيحبة فيا .. روحت لابساه وخرجت

لقيت اشرف قاعد مع بابا وشادي وقدامة علبتين هداية .. واحدة كبيرة اوي وواحدة صغيرة

روحت سلمت علي خطيبي اشرف وعيني علي علبتين الهداية ونفسي اعرف فيهم ايه

بعد ما سلمت عليه وقعدت جنبة لقيتة مسك الهدية الصغيرة وقالي انا جبتلك الهدية دي

استغربت وقولت في بالي احا بقي الصغيرة دي بتاعتي. امال الكبيرة دي تبقي لمين

اخدتها منة وشكرتة وحطيتها علي الطرابيزة راح بابا قالي ما تفتحيها انتي مكسوفة

بصيت ل بابا ول اشرف. ومسكت العلبة تاني وفتحتها لقيت فيها موبايل جديد .. بصراحة فرحت اوووي من جوايا وشكرت اشرف تاني علي الهدية الحلوة

لقيت اشرف طلع من كيس جنبة خط كمان للتيلفون وركبه ليا وقالي كدة بقي معاكي تليفون جاهز وممكن اي حد يكلمك عليه

وقالي ان رقمة متسجل في الفون وفيه رصيد 100جنيه

فرحت طبعآ لان لاول مرة هيكون معايا فون خاص بيا .. بس بردو جوايا فضول اعرف العلبة الكبيرة فيها ايه ولمين

اشرف عمال يبصلي وبابا واخويا واتريهم كانوا متفقين عليا كلهم انهم يشوفوا رد فعلي ايه لما اخد الهدية الصغيرة

ولما اشرف اخد بالة من فضولي اللي هيقتلني ابتسم وقال ل بابا معلش ياعمي هقول لهدي علي الهدية التانية

بابا وشادي ضحكوا عليا

وماما جت بعد ما خلصت تجهيز الاكل وقالت ل بابا الاكل جهز

بابا ضحك وبصلي وبص ل اشرف وقبل ما اشرف يقول. راح ماسك ايد اشرف وقالوا بعد العشا يا اشرف ابقي قولها

اشرف وشادي ماتوا علي نفسهم من الضحك وانا مستغربة ومش فاهمة في ايه بس حسيت ان فيه اتفاق بينهم

قومنا واتعشينا وبعد ما خلصنا عشا رجعنا قعدنا في الصالة

واشرف قالي الهدية دي بردو بتاعتك يا هدي .. مسكتها وكان نفسب افتحتها بسرعة .. اشرف قالي انا عارف انتي كان نفسك في لاب زي بتاع اخوكي

برقت بعيوني كدة ومش مصدقة وكان نفسي اقوم اخد اشرف في حضني بس بابا وماما واخويا موجدين

فتحت الهدية .. لقيتة لاب تحفة وجميل اووووي وكمان امبر من لاب اخويا وشكلة حلو اوي

بابا قالي يلي بقي دخلي حاجتك في اوضتك

اخدت اللاب بتاعي والفون وروحت اوضتي ورميت نفسي عالسرير وطايرة من الفرحة

لاب وفون مرة واحدة ببص علي الشنطة اللي فيها الهدية لقيت جواها

ماوس وفلاشة نت .. طبعآ انا عارفاهم لان اخويا عندو زيهم

عرفت ان اشرف اكيد عايز يكلمني علي النت طالما جاب فلاشة النت

بعد ما حطيت الاب بتاعي في مكتبتي الصغيرة اللي في اوضتي خرجت وطبعا تليفوني معايا مش هسيبة

قعدت جنب اشرف .. بابا راح الاوضة التانية وقال لشادي اخويا سيب اشرف واختك مع بعض لوحدهم

بابا كان بيثق فيا ومكنش يشك لحظة فيا اني ممكن اعمل حاجة وحشة

هو بس عارف ان اي اتنين مخطوبين. بيحبوا يكونوا مع بعض علشان كل واحد يقول اللي في نفسة للتاني من مشاعر

Jax slayher skylar snow 7
 
  • عجبني
التفاعلات: 99Nswangy و wolff

قصة رائعة شكرا على المجهود​

 

قصة رائعة شكرا على المجهود​

 

قصة رائعة شكرا على المجهود​

 

قصة رائعة شكرا على المجهود​

 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo
قصة روعه يارت التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo
قصه جميل منتظرين باقى القصه
 
قصه ممتازة
لكن مالهاش تكمله؟!!
 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo
قصه جميله ياريت تكمله القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تغلق للتكرار وتنقل لقسم المواضيع المخالفة
لقد قام صاحب القصة بنشرها على حسابه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%