NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جبران خليل جبران

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بلاحظ ان قسم الدياثة هو اكتر قسم عليه مواضيع وناس موجودة هل كل دول ديوثين او فحول ديوثين ولا اي 🙂

سؤال ليك يالي بتحب قسم الدياثة بس مش ديوث انت بتحبه ليه ؟

وليه احنا بنحب قصص الدياثة وبنهيج عليها رغم ان كتير من قرأها مش ديوثيين؟

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الشرموط ابو خرم و Kareem kareem
انا فحل و بتهيجني فكرة أنو خليت واحد عرص و ديوث يبعثلي صور و يعمل لي أنا عاوزو بمحارمو و تحكمت في شراميطو إلي قاعدين يتشرموطو جو البيت و برا البيت و مفكرين أنو مافيش حد قادر عليهم بس أنا و ديوثهم ذليناهم و رخسنا لحمهم و جبنا أطنان لبن عليهم

• حبيته
التفاعلات: جبران خليل جبران
انا فحل و بتهيجني فكرة أنو خليت واحد عرص و ديوث يبعثلي صور و يعمل لي أنا عاوزو بمحارمو و تحكمت في شراميطو إلي قاعدين يتشرموطو جو البيت و برا البيت و مفكرين أنو مافيش حد قادر عليهم بس أنا و ديوثهم ذليناهم و رخسنا لحمهم و جبنا أطنان لبن عليهم
اطنن لبن دي مرعبة اوي 🥺

ديوث واحب اكون ابن شرموطه

• عجبني
التفاعلات: Star55
ديوث واحب اكون ابن شرموطه
انت مش ديوث حقيقي
بعثتلك من حساب تاني من مدة و حاولت أجيب معاك سكة بس أنت بتاع كلام و بس و بتستخدم صور من النت

ديوث وافتخر بدياثتي هل هذا طبيعي !؟
الديوث الي زيي يورينا نفسه ❤️

J2teLoG.md.jpg J2tOpja.jpg

• عجبني
التفاعلات: Hosam1234 و مودي ديوث اختي ومامتي
  • عجبني
التفاعلات: مودي ديوث اختي ومامتي
انا مش ديوثه وبحب اقرا قصص و اتفرج علي صور الدياثة جدا وبحس بمتعه كبيره مش عارفه ليه🤷‍♀️

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: as@as، dayooo و مودي ديوث اختي ومامتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ديوث شات وصور وخيال طبعا الخيال بيولد متعه بالجنس علشان كده بحب مواضيع الدياثة تحياتي

• عجبني
اوقات بحب اديث حد واخليه مولع من كلامي علي الشراميط بتوعه وبتبسط اوي من اني مالكه تفكيره و مسيطرة عليه وبتحكم فيه براحتي😌

• عجبني
التفاعلات: as@as، dayooo و مودي ديوث اختي ومامتي
  • عجبني
اوقات بحب اديث حد واخليه مولع من كلامي علي الشراميط بتوعه وبتبسط اوي من اني مالكه تفكيره و مسيطرة عليه وبتحكم فيه براحتي😌
بتحبي تتفرجي عليهم و تخليهم يعملوا الي بتقولي عليه ولا بتشاركيهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%