NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AMGjr

الملك الغير متوج
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قررت عدم الاشتراك او التفاعل فى المواضيع الجنسية لحين إشعار آخر

• عجبني
التفاعلات: J U B A, YOYA🌹, غريب عن العالم و شخص آخر
ليه بس كدا بس

شكلك مبضون يانصه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجدع ليه يجدع 🤦🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
يجدع ليه يجدع 🤦🏻‍♂️
عشان القرف اللى الواحد بيشوفه والكلام العجيب والاسئلة الغريبة

عشان القرف اللى الواحد بيشوفه والكلام العجيب والاسئلة الغريبة
كبر دماغك يعم بس فيه مواضيع لذيذه وفيه ضحك كتييير فشخ 😂

كبر دماغك يعم بس فيه مواضيع لذيذه وفيه ضحك كتييير فشخ 😂
واخد بريك من اى حاجة الايام دى شوية

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
يا طيب افعل ما تريد ،، اوعي تسمح لحد يقفل باب ملزاتك ،، اوعى تسمح لحد يحجمك ،، انا قرأت ردودك في الموضوع ،، انت صح وهو صح والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية ،، أرجوا أن يكون راي غير متطفل عليك 🙏🏻🙏🏻

لكن يهمني أن تكون سعيد ومرح كمان كنت 🍀🍀

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميكانيكي بناات و AMGjr
يا طيب افعل ما تريد ،، اوعي تسمح لحد يقفل باب ملزاتك ،، اوعى تسمح لحد يحجمك ،، انا قرأت ردودك في الموضوع ،، انت صح وهو صح والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية ،، أرجوا أن يكون راي غير متطفل عليك 🙏🏻🙏🏻

لكن يهمني أن تكون سعيد ومرح كمان كنت 🍀🍀
لا خالص مافيش اى تطفل من حضرتك
مافيش حد حجمنى برده والنقاش اللى حصل انهارده مزعلتش منه بالعكس كان مفيد ليا واستفدت منه كتير وكلامك صح جدا احنا الاتنين صح هو قرار انا خدته من قبل ما أخوض النقاش ده بالرغم من انى بحب الجنس بكل تفاصيله بس ساعات بتيجى عليا اوقات بحب ابعد عن كل حاجة واقعد مع نفسي أقيم افعالى مش اكتر او ممكن يكون زهق انا بصراحة مش عارف احدد انهى سبب بس مرتاح للقرار ده فى الوقت الحالى ف تمام متقلقيش وشكرا على كلامك الجميل ده وكويس برده أن انتى اتكلمتى وقولتى على رائ انه صح لان للحظة شكيت وحسيت انى مش فى المكان الصح وشكيت فى نفسي بعد ما قعدت مع نفسي فهمت أن احنا الاتنين كنا صح بس كل واحد بيتكلم من جانب فى الموضوع

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
لا خالص مافيش اى تطفل من حضرتك
مافيش حد حجمنى برده والنقاش اللى حصل انهارده مزعلتش منه بالعكس كان مفيد ليا واستفدت منه كتير وكلامك صح جدا احنا الاتنين صح هو قرار انا خدته من قبل ما أخوض النقاش ده بالرغم من انى بحب الجنس بكل تفاصيله بس ساعات بتيجى عليا اوقات بحب ابعد عن كل حاجة واقعد مع نفسي أقيم افعالى مش اكتر او ممكن يكون زهق انا بصراحة مش عارف احدد انهى سبب بس مرتاح للقرار ده فى الوقت الحالى ف تمام متقلقيش وشكرا على كلامك الجميل ده وكويس برده أن انتى اتكلمتى وقولتى على رائ انه صح لان للحظة شكيت وحسيت انى مش فى المكان الصح وشكيت فى نفسي بعد ما قعدت مع نفسي فهمت أن احنا الاتنين كنا صح بس كل واحد بيتكلم من جانب فى الموضوع

خلاص خليك معانا في العام غير جنسي والخواطر 😅
قسم الؤساء الي مثلي انا 🙂

• أتفق
التفاعلات: AMGjr

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%