NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AMGjr

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد قرار البُعد هتلاقي الشخص اللي فارقته بيوحشك ودا دليل على صدق مشاعرك وان قلبك ابيض وإنّك حبيت بجد بس ما ينفعش ترجع أو تحن الإشتياق مش سبب كافي لرجوعك إنتَ محتاج ضمانات كتير أوي والسبب اللي يخليك ترجع إنّك تلاقي ضمانات أكيدة وإن كُل الحاجات اللي خلتك تمشي مش هتتكرر تاني ومش هتعيش نفس المتاعب مرة تانية ساعتها بس مُمكن تفكر في الرجوع لكن أي رجوع مبني على العاطفة والإشتياق فهو وجع قلب ومضيعة للوقت. 👌🖤
مين متفق معايا فى الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: mydoooo, وحش المجره, Life Arch و 2 آخرين
بعد قرار البُعد هتلاقي الشخص اللي فارقته بيوحشك ودا دليل على صدق مشاعرك وان قلبك ابيض وإنّك حبيت بجد بس ما ينفعش ترجع أو تحن الإشتياق مش سبب كافي لرجوعك إنتَ محتاج ضمانات كتير أوي والسبب اللي يخليك ترجع إنّك تلاقي ضمانات أكيدة وإن كُل الحاجات اللي خلتك تمشي مش هتتكرر تاني ومش هتعيش نفس المتاعب مرة تانية ساعتها بس مُمكن تفكر في الرجوع لكن أي رجوع مبني على العاطفة والإشتياق فهو وجع قلب ومضيعة للوقت. 👌🖤
اتفق👌

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام فاضى لابد من المواجهه وعلاج الخلل لمعرفة سبب البعد ممكن تكون انت السبب شخصيا بسبب الظروف النفسية اللى مريت بيها فى حياتك الرجوع للمعرفة او الاشتياق ملهوش لازمة يعنى لو انت راجل وحبيت ترجع لخطيبتك وفى اسباب لازم تناقشها واللى محتاج علاج ترجع للعلاج ام لازم يكون فى احترام للنقاش

• عجبني
كلام فاضى لابد من المواجهه وعلاج الخلل لمعرفة سبب البعد ممكن تكون انت السبب شخصيا بسبب الظروف النفسية اللى مريت بيها فى حياتك الرجوع للمعرفة او الاشتياق ملهوش لازمة يعنى لو انت راجل وحبيت ترجع لخطيبتك وفى اسباب لازم تناقشها واللى محتاج علاج ترجع للعلاج ام لازم يكون فى احترام للنقاش
ولو مش انا السبب فى البعد هيبقى كلام فاضى برده ؟

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
  • حبيته
ولو مش انا السبب فى البعد هيبقى كلام فاضى برده ؟
يبقى انت اللى لازم توضح لها اسبابك فى البعد ونصيحة طالما مفيش زواج سيبها فى حالها افضل كان الرب فى العون

• أتفق
اول شي يسعد مساك وموضوعاتك دايما جميلة بصراحة
صديقي اسمح لي بأن اختلف معك واختلافنا لا يفسد للود قضية اكيد 😅
البعد عمره ما كان حل للمشاكل
هو عبارة عن حل مؤقت أو ممكن نعتبره علاج مؤقت للمشاكل أو ممكن إجازة مؤقتة
في حالة التفكير بالرجوع هو غالبا ناتج عن شعور الاشتياق أو الحنين لشئ كان موجود بين أيدينا ونحنا خسرنا
قبل البعد لازم المواجهة ونحط أيدينا على أساس المشكلة والعمل على حلها وعلاجها

ويسعد مساك صديقي
واسفة عالاطالة 😅😅😅😅

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و AMGjr
في حالة التفكير بالرجوع هو غالبا ناتج عن شعور الاشتياق أو الحنين لشئ كان موجود بين أيدينا ونحنا خسرنا

ويسعد مساك صديقي
واسفة عالاطالة 😅😅😅😅

ويسعد مساك صديقي
واسفة عالاطالة 😅😅😅😅
البعد اللى أقصده هنا او القرار ناتج عن أسباب مكنش ليها حل وانتى مش مختلفة فى الرأي معايا بالعكس كلامك صح جدا يا اختى العزيزة والموضوع بيتكلم عن اللى بيحصل بعد الفراق لما الواحد بيحن ساعات بنحن لحاجة كان فيها أذية كبيرة لينا لمجرد أن قلوبنا حبت بصدق ده قصدى من الكلام ومرة تانية وجهه نظرك صحيحة مليون فى المية وانا بتفق معاها
وبعدين انتى تعملى ما بدك يا سارة طولى برحتك ولا يهمك 😂😂😂😂
ويسعد مساك يارب بكل خير وسعادة

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
البعد اللى أقصده هنا او القرار ناتج عن أسباب مكنش ليها حل وانتى مش مختلفة فى الرأي معايا بالعكس كلامك صح جدا يا اختى العزيزة والموضوع بيتكلم عن اللى بيحصل بعد الفراق لما الواحد بيحن ساعات بنحن لحاجة كان فيها أذية كبيرة لينا لمجرد أن قلوبنا حبت بصدق ده قصدى من الكلام ومرة تانية وجهه نظرك صحيحة مليون فى المية وانا بتفق معاها
وبعدين انتى تعملى ما بدك يا سارة طولى برحتك ولا يهمك 😂😂😂😂
ويسعد مساك يارب بكل خير وسعادة
يسعدك يا صديقي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: S A R A H
عودة
أعلى أسفل
0%