NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب وبحاول اوصل انى انزل لبني بدون ما المس زبي زى الشيميلات بس معرفتش وكنت بنيك نفسي بخياره وبرضو معرفتش وطيزي بتاكلني وعاوز اجرب شعور انى انزل لبني وانا بنيك نفسي
فا هل حد عندو فكره اعرف اعمل كده ازاى ؟! وهل ده فيه ضرر صحي عليا او ممكن يضرني قودام ؟!

• عجبني
التفاعلات: lostmind، مبشبعش و mero232
كلمنى كيك

• عجبني
التفاعلات: Kokik
عشان تنزل منغير ما تلمس زبك دا متوقف عالمتعه اللي بتحس بيها لازم تتمتع وتسيب نفسك خالص

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Kokik, Ameer4ramee, Jordn و شخص آخر
لازم يكون معاك حد يدلعك

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و Kkino
تدليك البروستاتا

• عجبني
التفاعلات: hani1
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و احمد عاشق المتعه
  • عجبني
التفاعلات: hani1
هي بتحصل طبيعي لما تكون مع حد ترتاح له و يعرف يينيك و يعمل لك هيجان بالنيك و الكلام مع بعض
بلاش تحرص عليها سيبها تحصل طبيعي و حاول تطلب من فحلك يمص زنبورك احلي :cool:

• جامد
التفاعلات: Jordn
  • عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
ممكن توضحلي اكتر
انا حصلت معايا كتير وانا بتناك ساعتها بكون متكيف جدا جدا واللي معايا داخل طالع بسرعه وجامد بلاقيني ارتعشت جامد وزبي بيجبهم لوحدو

• حبيته
التفاعلات: زوج المدام سهام
انا حصلت معايا كتير وانا بتناك ساعتها بكون متكيف جدا جدا واللي معايا داخل طالع بسرعه وجامد بلاقيني ارتعشت جامد وزبي بيجبهم لوحدو
ممكن نتناقش في المتعة دي برايفت

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
مافيهاش متعة للمعلومة

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: حامو الحامي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لما جربتها الموضوع كان متوقف ع الشعور و الاحساس و انك عملتها من جواك اكتر من الممارسه و احساسك بالانوثةو الشرمطة و كنت متفرج ع بورن كتير فشخ
و الاحساس مش متعه اوي زي ما انت متخيل

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Kokik و احمد عاشق المتعه
انا سالب وبحاول اوصل انى انزل لبني بدون ما المس زبي زى الشيميلات بس معرفتش وكنت بنيك نفسي بخياره وبرضو معرفتش وطيزي بتاكلني وعاوز اجرب شعور انى انزل لبني وانا بنيك نفسي
فا هل حد عندو فكره اعرف اعمل كده ازاى ؟! وهل ده فيه ضرر صحي عليا او ممكن يضرني قودام ؟!
تعالي جرب

سيب نفسك وهتحصل لما توصل لقمة الشهوة وبظات لما تكون مع حد

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%