NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه انا قابلت سالب وبعد فتره طويله من انه يوافق يقابلني وفضلنا سوا بعدها عملي بلوك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه انا قابلت سالب وبعد فتره طويله من انه يوافق يقابلني وفضلنا سوا بعدها عملي بلوك
وصار بينكم سكس؟

اتعرفت على واحد لسه صاحبي لحد دلوقتي من سنين واتعرفت على ديوث ونكته وكان بيصورلي مراته وانا بنيكه واتعرفت على واحد سالب بنوتي برضو لكن مفيش حريم خالص وانا مبدخلش اكلم حد برضو الي يكلمني برد

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
أتمنى فعلا لو فى حد جاد نتقابل بس مش لاقى كله كلام بس

• عجبني
التفاعلات: نفسي اوي
حوالى 6 من مصر وبرة مصر لأنى بسافر الكثير وكلهم حصل فيهم علاقات

قابلت واحده اكبر مني ب٢٥ سنه من برا المنتدى بس محصلش حاجه

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25
لأ لسه وبجد نفسي اتعرف على وحده من المنتدى

قابلت ٣ كابلز ونمت معاهم وف منهم اللي لسه بتواصل معاهم وقابلت سالب من المنتدى هنا وكان اول مره وفضل معايا بتاع ٤ شهور وبعد كده خلعت منه لم امه شافتني ونا راكب عليه ف بيتهم
ماتعرفنى على الكابلز دول ؟

هو المفروض اتعرف عليه اد ايه الاول عشان اتطمنله و اقابله
ولو اتفقنا هنتقابل نتعرف من غير سكس الاول لحد ما اعرفه يعني وهو وافق اصدقه ولا ممكن يفتح موضوع السكس في اول مقابلة
لو عاوزه صداقه دوري في مكان تاني المعظم هنا هيدعي الشرف لحد ما يطمنك و يوصل للي هو عاوزه اي كان بقا غرضه ايه كلنا كدابين والدليل محدش حتي بيحط بيناته الشخصيه صح🙄

• بيضحكني
التفاعلات: Nswangy 25
لو عاوزه صداقه دوري في مكان تاني المعظم هنا هيدعي الشرف لحد ما يطمنك و يوصل للي هو عاوزه اي كان بقا غرضه ايه كلنا كدابين والدليل محدش حتي بيحط بيناته الشخصيه صح🙄
هو مش حكاية بيانات شخصيه حضرتك أنا حاطط صورتي فمفيش اكتر من كدا اثبات الفكره إن العشره أو المعامله والمواقف بتبين والمصدقيه لو أنت فاهم جنس صح مش هتبقي شايله ع كتفك هتفكر في متعتك ومتعتها والكيميا بينكم وبعدين هل هو كمين ولا لأ وارد يكون حد مستنيك يمضيك مثلا الموضوع كله في القلب والروح والطمأنينه زي ما هي بتحافظ ع نفسها من حقك تحافظ ع نفسك آسف إن أدخلت في التعليقات تحياتي 💙

• أتفق
التفاعلات: االطيارالعاشق
خلينا نتفق ان الدنيا مسرح كبير على راى الفنان الراحل يوسف وهبى وكل الناس بتحب تظهر نفسها ملايكة وللاسف انا شفت فى المنتدى عقليات صعبة وقابلت حد بس مفيش اى كيمياء بينا نهائى وحاولت اكمل بس لقيت ان الموضوع بعيد عن المشاعر او حتى العلاقة الحميمة
الموضوع استغلال مشاعر جوايا ولازلت بعانى جدااا من الالم دة وياريت تشوف الرسالة علشان تعرف هيا اتسببت فى اذى نفسي اد ايه وماتعيش ف دور الضحية...

• محزن
  • جامد
التفاعلات: عاشق السكس فون, Zabarty.11, I'm loving sex و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%