NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش من المنتدى من الديسكورد وحرفيا كانوا ناس قمر ❤️❤️ بس للاسف مش عارفه اوصل لي حد منهم
هو الديسكورد لسة شغال

• عجبني
التفاعلات: maxmady
  • عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
من المنتدي القديم قابلت شيماء

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
فى حد هنا قابل حد عرفه من المنتدى وحصل ايه ف المقابله
انا بصراحه مقابلتش حد لحد دلوقتي،الواحده هنا تشوفها في التعليقات و الموضوعات مقطعه الدنيا
تيجي تكلمها خاص متردش ،ده حتي يوم ما طلبت اتعرف علي واحده لقيت راجل اللي داخل يكلمني 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق السكس فون، Alessandro Massimo و Moheb sex
مش من المنتدى من الديسكورد وحرفيا كانوا ناس قمر ❤️❤️ بس للاسف مش عارفه اوصل لي حد منهم
طب احنا ممكن نتعرف اطلع واحد من الناس القمر العرفتيهم🥰

الموضوع وما فيه ان المصريين بيشغلوا دماغهم بزيادة
يعني مثلا ممكن تكلم واحدة وتتفق ع مقابلة ويطلع راجل والموضوع يطلع فيه سرقة وابتزاز
او واحدة فعلا ويطلع ابتزاز وسرقة بردو محدش بيروح لحد في مكانه وهو ميعرفش عنه غير االي هو حاكيه اللي يحتمل الصواب والخطا

المصريين مش سالكين مع بعض لا في ادب ولا في قلة الادب

التعارف شئ جميل طالما في حدود المصارحه والوضوح واللي كيميتو تظبط مع التاني خلاص اشطة ولو مافيش كيميا عادي يشوف ناس تانيه
لكن البنات خايفة والولاد خايفه يبقى الموقع فقد لزمته واخرنا شوية شات مع بعض وكل طرف مخون التاني او مش واثق فيه وبالتالي نفضل في نقطة الصفر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: االطيارالعاشق، jo youssef2 و joba_sniper
انا قابلت واحد من المنتدى بس بصعوبه علشان بيخافوا
مش كل الناس بتخاف و زي ما بيقول المثل يفوز بالملزات كل مغامر

• عجبني
التفاعلات: alnmri2010
من المنتدى التاني مره
مكانش مصري بس كان شخص محترم جدا اتعرفت عليه هناك واتصاحبنا ولما نزل مصر رحنا شرم سوا ومعانا كذا حد من صحابي لكن بقاله سنتين اخباره كلها مقطوعه

قابلت واحد اسمه سيد كان فى المنتدى التاني على اساس اننا أصدقاء و كدا بس طلع ابن وسخه

مع اننا فضلنا شهور نتكلم قبلها
سلمااااات

لا ومش عايز

اكيد فشخته جامد
اه قبلها بيعيشوا الدور انهم طيبين وحنينين وهيكون الموضوع بسيط بس وقتها بيفشخ ويرزع زي الحيوانات

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
هو المفروض اتعرف عليه اد ايه الاول عشان اتطمنله و اقابله
ولو اتفقنا هنتقابل نتعرف من غير سكس الاول لحد ما اعرفه يعني وهو وافق اصدقه ولا ممكن يفتح موضوع السكس في اول مقابلة
بصي هي ملهاش مدة هو الكيميا لما بتبقي واحدة بتلاقي كل حاجة بتسلك لوحدها

قابلت واحد اسمه سيد كان فى المنتدى التاني على اساس اننا أصدقاء و كدا بس طلع ابن وسخه

مع اننا فضلنا شهور نتكلم قبلها
عمل ايه

انا مقبلتش حد من المنتدى و بستقبل رسايل كتير
على الخاص عايزه تتعرف و تقابلنى
....
انا ممكن جدا اقابل اى شخص من المنتدى
بس يكون شبهى نفس تفكيري زى ما غادة عادل
قالت فى فيلم الباشا تلميذ ... اللى الكيميا بتاعتى متزبطه معاه
اللي يصبر ينول

لو عاوزه صداقه دوري في مكان تاني المعظم هنا هيدعي الشرف لحد ما يطمنك و يوصل للي هو عاوزه اي كان بقا غرضه ايه كلنا كدابين والدليل محدش حتي بيحط بيناته الشخصيه صح🙄
انت عارف انه اغلب الاعضاء من مصر واللي ممكن ينخرب بيتهم اذا انكشف المنتدى !!؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%