NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتر من حد و منهم الستات و متجوزين و ستات بجد جدعان و محترمين و بنات قمه في الدلع و سالب مرتين و الاتنين بقوا اصحابي بامانه اننا نشيل الحواجز بيننا و بين الناس بيخلينا نستمتع و نبقى مبسوطين 💖

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
مش تقول يا ذئب انك منزل موضوع عشان نعلق عليه؟
المفروض اكون اول واحد يعلق

• عجبني
قابلت احد من المنتدي ولو حصل ممكن تحكي تجربتك وتقول حصل ايه بينكم وكنت رايح ليه في الأساس
شكرا للجميع
في المنتدي القديم قابلت مرات كتير
منهم مره اتعمل في مقلب بس ظريف
مفيش ولا مره بكون محدد هدف للمقابلة
فيه ٢ مرتبط بصداقه بيهم حتي الآن بدون اي سكس

المنتدي الجديد كان فيه واحده من نجوم المنتدي عاوزه تقابلني بس بصراحه لم تتيسر الأمور وقتها وبعدها اختلفنا وانقطعت بيننا العلاقات
لم احاول بعدها ان تصل العلاقه بيني وبين اي إمرأة لدرجة ان نتقابل .....وعشان دماغك الظروف لم تتيسر بسبب اننا كنا في رمضان

• عجبني
اة و كان راجل كويس اسمو النسر و حبيت الكلام معاة اوى لاكن فية واحد قالى حاجة خلتنى ابعد عنو مع انى وريتو شكلى و أمنتلو و كنت بفكر اقابلو بس خلاص قطعت معاة الكلام من كام يوم 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
الحاجة الحلوة بتعدى بسرعة و بتمشى
خير حصل إيه طيب ؟

• بيضحكني
لا لسة. 🤔🤔

• عجبني
اة و كان راجل كويس اسمو النسر و حبيت الكلام معاة اوى لاكن فية واحد قالى حاجة خلتنى ابعد عنو مع انى وريتو شكلى و أمنتلو و كنت بفكر اقابلو بس خلاص قطعت معاة الكلام من كام يوم 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
الحاجة الحلوة بتعدى بسرعة و بتمشى
الصقر الجريح هايقطع شرايينه كدة :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• يالهوي هي وصلت لكده
محصلش لسه وبتمنى الاقى واحده كا اصحاب ياريت

• يالهوي هي وصلت لكده
نفسي اقابل واحده بجد ونبقى أصحاب لو فعلا فيه واحده نفسها حكون سر ليها فعلا ومش كلام مستني ع الخاص

• يالهوي هي وصلت لكده
حصل وناس جميله ومحترمه انبسطنا ولازالت علاقتي كويسه بيهم

• يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حضرتك انا من الشرقيه وكمان العاشر من رمضان استحاله الاقي حد جنبي واقابله 😅😅😅
أنا ساكن في العاشر mina_moa12

• عجبني
اه كان واحد جامد قابلته حوالى ٣ مرات بس اخر مرة حصل موقف والمفروض انه يطمن عليا مكلمنيش غير بعدها بفتره والموضوع ده زعلني اووووى

• يالهوي هي وصلت لكده
اه كان واحد جامد قابلته حوالى ٣ مرات بس اخر مرة حصل موقف والمفروض انه يطمن عليا مكلمنيش غير بعدها بفتره والموضوع ده زعلني اووووى
ده الكيك بتاعي mina_moa12 ممكن ندردش

• يالهوي هي وصلت لكده
لحد دلوئتى لسه لانى مع الاسف مالقيتش حد فاهم ان وجودنا هنا على منتدى جنسى مش معناه اطلاقا ان دى شخصيتى الحقيقيه ولا طريقتى الطبيعيه فى الحياه كل الى اتكلمت معاهم لحد دلوئتى فاكرين ان الواحد شايله على كتفه وطالق على الدنيا وماشى يريل ويتحرش باى انثى والسلام وان كل الى فى دماغ الراجل انه ازاى يوصل للانثى الى قدامه وينيكها وخلاص ولا كأننا بنى ادمين عادين ووجودنا هنا مش معناه ان دى حياتنا الطبيعيه . علشان كدة تقريبا بطلت تواصل مع اى حد هنا مع الاسف

• عجبني
لحد دلوئتى لسه لانى مع الاسف مالقيتش حد فاهم ان وجودنا هنا على منتدى جنسى مش معناه اطلاقا ان دى شخصيتى الحقيقيه ولا طريقتى الطبيعيه فى الحياه كل الى اتكلمت معاهم لحد دلوئتى فاكرين ان الواحد شايله على كتفه وطالق على الدنيا وماشى يريل ويتحرش باى انثى والسلام وان كل الى فى دماغ الراجل انه ازاى يوصل للانثى الى قدامه وينيكها وخلاص ولا كأننا بنى ادمين عادين ووجودنا هنا مش معناه ان دى حياتنا الطبيعيه . علشان كدة تقريبا بطلت تواصل مع اى حد هنا مع الاسف
للاسف ده فكر معظم الرجاله انه بيدور يريح نفسه وخلاص انه يدخله فى اى خرم ويثبت رجولته وسيادته على الأنثى او السالب اللى معاه بغض النظر عن المشاعر والاهتمام

• عجبني
للاسف ده فكر معظم الرجاله انه بيدور يريح نفسه وخلاص انه يدخله فى اى خرم ويثبت رجولته وسيادته على الأنثى او السالب اللى معاه بغض النظر عن المشاعر والاهتمام
بص خلينا نتفق ان الى بيعمل كدة مش هقولك مش راجل مش انسان اساسا . وبرضه فى ستات كدة على فكرة لكن مع الاسف تعميم الفكر دة عن كل الرجاله ظلم زى لو قولنا برضه ان كل الستات شمال برضه غلط وظلم . فاهمنى

• عجبني
بص خلينا نتفق ان الى بيعمل كدة مش هقولك مش راجل مش انسان اساسا . وبرضه فى ستات كدة على فكرة لكن مع الاسف تعميم الفكر دة عن كل الرجاله ظلم زى لو قولنا برضه ان كل الستات شمال برضه غلط وظلم . فاهمنى
انا مش بعمم الفكره بس الاغلبيه او خلينا نقول اغلب اللى اتعاملت معاهم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Savage 72

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%