NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,231
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,505
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عبدو جدو, Henish, غزل احمد65 و 77 آخرين
تحياتي لك ي
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي, العمده المصري, Elz3eeem و شخص آخر
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
تحياتي لك فى إنتظار جديدك المميز والاروع
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Elz3eeem و nizar
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
عاش يابطل كمل مستنين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
ممتعة وجميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
روعه من روعاتك
كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
روعه من روعاتك
كمل يابرنس
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي، Zero235689 و Elz3eeem
روووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي, Elz3eeem, صاحب نفسي و شخص آخر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: منير علي، Elz3eeem و صاحب نفسي
جمي
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
لة جدا ان اكتملت
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي و Elz3eeem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
روعة صديقي كمل كل قصصك جميلة انا كل يوم استنا جديد من عندك كمل صديقي
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي و Elz3eeem
روووعه لا تتاخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي و Elz3eeem
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
جامده اوي ♥♥✨
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي و Elz3eeem
القصه هتكون صغيره بس عتعجبكم

انا علي 22 سنه عايش مع ابويا وامي
ابويا الي الشغلو واخدو مننا دايما وامي الست الي عندها 43 سنه ابويا 45
انا كنت بسمع صوت النيك وانا ف غرفتي
بيتنا 3 غرف وصاله ومطبخ وحمام
امي كانت تعبانه شوي بسبب رجليها وايام كان بيحصل مشاكل مابينهم امي ست حلوه
بيضه وجميله كانت دايما لبسه ف البيت قمصان بيتي لزقه عليها وجسمها يجنن ايام كنت بشوفها بقمصان نوم وهيا خارجه وانا بكون سهران ومره طلعت من الغرفه صاحيه لسه قعدت جنبي وانا شايف بزازها وحلمت بزازها الغامقه
كنت ببص عليه وهيا تمشي كلوتها السابعه امي مهتميه بنفسها اوي ف يوم وانا كنت نايم بدري وصحيت الساعه 12 مكنتش مصدق الي شوفتو
ابويا وامي علي الارضيه وامي قلعه وابويا منزل الي تحت وبينيك فيها وهيا تقولو كمان كمان شبعني بزوبرك فضلت ينيك فيها وصوته بيقوله اااه اااه هنزل ي شرموطه هنزل وهيا جوووه جووووه وهيا ااااااه اااااه خلصو وانا قفلت وبعد شويه امي دخلت تشوفني نايم ولا صاحي
وخرجت وقفلت وراها ابويا كان بيمسك ورديه اسبوع واسبوع بينام ف الشغل ابويا كان تقريبا كل يومين بينيك امي
واتا كنت بشوف قميص امي ف الحمام ف لبن ابويا عادي وانا نظرتي ل امي جنسيه اوووي
انالقيت نفسي عايش كده والست الي اودامي بتعشق النيك قبل مابويا يمشي يوم الجمعه بليل انا سامع صوتها هيجانه اوووي وهيا بتتناك وبتشتمو وبويا يشتمها
انا سمعت امي بتقول ل ابويا نكني ياراجل شبعني اجيب راجل من بره ينكني يعني وهو يقولها اااه مانتي شرموطه مش بتشبعي وبعد نيك وانا بسمع صوتهم رجعت اوضتي وانا اول مره اولع كده مع ان مش اول مره اسمعهم نمت وانا زوبري وقف
وصدقوني حسيت بحاجه بتمسك زوبري وسبتو عرفت انه امي مفيش غيرها كملت نوم
وتاني يوم ابويا سافر للشغل ف مدينه تانيه
وانا وامي لوحدنا ف البيت طول اليوم ابص ع جسمها ونفس اليوم بليل سمعت امي بتكلم حد ف الغرفه بصوت واطي والباب مقفول وهيا بتضحك
وبعد ماركزت ف الكلام عرفت انه راجل وامي بتقولو لا خليني كاميرا احسن بلاش اجيلك ولا تجيلي حول يلاكرت ب 300 وانا همتعك
وانا استغربت من الكلام احيه ده ايه دخلت الغرفه ال3 الي جنب غرفت امي براحه وطلعت ف البلكونه كنت كاسر حته من باب البلكونه لزوم الفرجه عليهم ولقيت امي قاعده بالمنظر ده

JGjf5Zu.md.jpg
وهيا بتقولو يلا حول ولا اقولك حولهم فودفون كاش ع رقمي وهو يقولها هحولك بس وريني شوفي زوبري زوبري عامل ازاي قالت حلو وانا همتعو ليكو وتشوف كسي المحروم من النيك
قالها اااااه كلامك مولعني قالتلو وانا كسي تعبان وعايزاك تخلص عشلن نقلع مع بعض ونلعب لبعض قالها طب وريني وشك اشوفك قالتلو لا ياروح امك انت عايز تشوف جسمي ولا وشي
قالها عايز اتخيلك وانتي بتمصيلي قالتلو حول الفلوس وانا هوريك نص وشي وفتحلك بوقي وانت نيك بوقي ولما تخلص برحتك همص زوبرك وبيضانك كمان انا بسمع وهتجنن وبعد 5 دقايق كلها حولت قالتلو جدع قالها يلا متعيني قالتلو اتفرج وانت بتلعب ف زوبرك هيا دخلت ايديها ع بزازها وقالت عايزاك تقطع بزازي مص قالها وريهملي وهيا بتدعك فيها من تحت القميص
فضلت تجنن في لحد مانزلت القميص لبطنها وبزازها تجنن هو بيقول ااااااه حلوين اوووي
قالتلو لو كنت ف بلدناا كنت جيتلك البيت وتاكلهم فضلت تسخن في والواد نزل وهيا بتضحك وهيا قالتلو امال لو شوفت كسي بقي
قالها وريني متعيني لقيت امي فتحت رجليها بدون كلوت وكسها الواد شافو وبيقولها اااااه جميل اووووي العبي في قالتلو وهيا قالتلوو
لبنك ده مكنش يكون ف كسي يشبعني وهيا بيدعك ف زوبرو وهيا راحت تدعك ف كسها
ولقيت صباعها دخل ف كسها مع ااااااه ولعتني اووووي وانا بلعب ف زوبري

JGjCx3v.md.jpg
امي بالمنظر ده حرفيا فضلت تلعب ف كسها وتطلع اهات وصباعها يدخل كسها وتخرجو تمصو
وقالت كسي ده شبع لبن من جوزي بس مشبعش نيك لسه وهو بيقولها عايز انيكك افسخك وهيا تقولو طب نيك الشرموطه دخل زوبرك ف كسي وف طيزي وهو بيقولها طيزك مفتوحه قالت ااااه مفتوحه وعايزه زوبرك فيها وهو الواد بيهنج معاها وسمعت الواد بيتوجع عرفت انه نزل وامي وقفت وقالتلو كفايه قالها كسك لونه ايه لقيتها وقفت ع رجليها وحطت رجل ع الكرسي وفتحت كسها

JGjCmNI.md.jpg
وهو ااااه شكلو جميل
قالتلو علي فكره مش واسع زوبر جوزي مش طخين زوبرك طخين وصغير بس لو دخلتو ف كسي هتحس انك بتفتح بنت بنوت لسه وهو بيقولها انا حلوه اووي قالتلو يلا سلام وف اي ووقت كلمني وحولي الفلوس الاول
وقفلت وانا رجعت اوضتي براحه وفضلت مستني امي تطلع مطلعتش
رجعت تاني ولقيت امي نايمه ع السرير وقلعت القميص وهيا ايد ف كسها والتانيه ع بزازها
وهيا هتموت ووسطها بيتحرك زي الافعي
ولقيتها بعد شوي عسل من كسها بيطير لحد رقبتها تقريبا وهيا اااااه ااااااه اااااااه وبتخبط ف كسها
وقامت مسحت كسها وانا قومت بسرعه وقفت اودام بابها وخبطت وهيا اااايه ياحبيبي قولتلها عايزك قالت دقيقه واحده لقيتها لبسه عبايه وشعرها ناعم بس الريحه دخلت وقولتلها ريحه ايه دي وهيا قالت مفيش ريحه قولتلها مش مشكله هنزل اجيب اكل من بره اجيبلك قالت ماشي وريحتها كلها جنس كنت عايز انط عليها ويحصل الي يحصل خرجت اشتريت كريب وبينزا ورجعت امي كانت ف الحمام دخلت اوضتها كانت اتوضبت روحت المطبخ ببص من الشباك لقيت امي ايديها علي بزازها بتدعكهم وهيا بتستحمه والايد التانيه ع كسها وف بوقها كلوت وانا هموت من المنظر وفضلت تدعك ف نفسها ولقيت امي قعدت ع قعدت الحمام 🚽 وفتحت رجليها وسامع امممم ولقيت امي بتنزل عسل تاني وهيا رجليها بترتعش
وبعد شويه قامت تغسل نفسها ولقيتها بتلبس قميص نوم رافع بزازها ولبست عبايه فوقها وانا خرجت من المطبخ وزوبري وقف امي طلعت وشعرها مبلول وهيا بتنشفو وقعدت جنبي وجسمها يجنن فضلت ابص عليها واليل دخل وانا زوبري وقف بسيط يعني هيا لو بصت عليه هتشوفو انا قاعد وحاسس ان جنبي شرموطه
كان كل يوم من ده تنيك نفسها ع الكاميرا
مع حد جديد وهو يدفع وابويا رجع وكان بينيكها وهيا تتشرمط عليه وتقولو كمان نيك وانا بقيت هتجنن عليها وف يوم ابويا كان ف الشغل ولسه راجع وامي زعقت معاه وحصل مشكله كبيره
والمفاجاءه ابويا رجع وف ايدو مراتو التانيه وقال ل امي هيا هتفضل معانا هنا عجبك عجبك مش عجبك روحي بيت ابوك وامي اصلا ابوها قبل مايموت عطها حقها ف اللبيت يعني هيا لو سابت البيت هتروح عند بيت اخوها المتجوز
امي دخلت اوضتي وفضلت تعيط
انا شوفت الست الي ابويا اتجوزهاا شكلها ف الربعين بردو وشكلها حلو وشها حلو وجسمها كيرفي امي بتعيط وانا حضنها ومش عارف ليه انبسط من الوضع وتخيلت امي تنام عندي او انا انام معاها ف اوضتها وهشوف مرات ابويا الجديده كل يوم امي بتعيط وانا بهادي فيها
وبعد ماخلصت عياط نامت ع سريري وانا سامع الست التانيه بتتناك من ابويا وانا زوبري وقف من الصوت وامي جنبي
الاسبوع كامل ابويا ينيك ف مراتو الجديده
وقبل مايمشي يوم الجمعه ابويا دخل غرفت امي وسمعت صوتهم وهو بيقولها موحشتكيش وسمعت امي بتتمايص عليه وقالتلو بقي تجوز غيري انا حرمتك من حاجه
قالها انتي حياتي وكل حاجه انتي ام ابني
انتي الي زعلتيني تقولي عليه مش راجل قالتلو انت سيد الرجاله وعينك ماتشوف الا النور ابويا فضل ينيك فيها ونام ف حضنها والصبح كان مشي وانا قاعد لقيت مرات ابويا بلاش اقول اسماء اي حد لقيتها طلعه من غرفتها منققببه وانا مستغرب ولقيتها بتقولي فطرت قولتلها لسه ولقيتها دخلت المطبخ وامي دخلت وراها وشكلهم بيتكلمو يوم ورا يوم واخدو ع بعض ف يوم كنت نايم الساعه 2 وبلعب ف زوبري ومحستش غير الباب بيفتح براحه انا عملت نفسي نايم ولقيت حد دخل وحسيت ان النور اشتغل لقيتها بتهز في علي علي قوم وانا عامل فيها نايم وحسيت انها عايزه تصحيني عملت نفسي بقوم وزوبري وقف قالتلي بسرعه تعال وقفت وزوبري ف الشورت وقفت وامي قالت تعال شوف انا ماشي وراها وبتفرج ع طيزها الي لبسه قميص نوم طويل
دخلتني اوضتها وطلعت ف البلكونه ولقيتها بتبص من شباك البلكونه ع غرفه مرات ابويا
وهيا وقفه والبكونه ضيقه قالت تعال بص انا قربت من امي وزوبري خبط ف طيزها
الشباك كان ع اخر البلكونه وامي جوه وانا دخلت عليها يعني امي مزنوقه جوه انا دخلت وزوبري خبط ف فخادها وهيا حست بيه وانا ببص من فتحه ف الشباك لقيت مرات ابويا قلعه عريانه وبتنيك نفسها بخياره وبتكلم حد وهو شكلو مش ابويا صوتو بعيد بس ده مش صوت ابويا وسمعت الراجل بيقولها وحشتيني وحشني دلعك لزوبري ولقيت امي بتحشر نفسها عشان تتفرج وانا لقيت زوبري مالين طيز امي وهيا زنقاني ف السور لولا ان ف ستاره مغطيه البلكونه كلها كان اتشفنا
امي وقفه اودامي وزوبري ف طيزها ف النص وحاسس باحساس اول مره
وانا بزوق زوبري اووي ف طيزها
قربت جسمي من فوق نيمتو ع ضهرها وبقولها
جسمها حلو اوووي خليني اتفرج شوي
وامي حسيت انها بتنزل وتطلع براحه ع زوبري وبتقولي اصبر شويه ماتتحركش عشان ماتسمعناش وانا وقف وراها وزوبري ف طيزها حرفيا انا مسكت وسطها وبزوق زوبري ف طيزها
وانا حسست ع طيزها براحه وبقولها ماما وهيا قالت بصوت مبحوح نعم ياحبيبي
وطيزها بتحركها ع زوبري قولتلها جسمها حلو اوووي وهيا امممم قولتلها ايه رايك نقول ل ابويا انها بتخونو ويطلقها وهيا اممم اتفرج شوف بتعمل ايه لقيت امي بتوطي راسها وانت بشب عشان اشوف لقيتها بتدخل الخياره ف طيزها
وانا زوبري ف طيز امي
وامي سامع منها ااااه ااااه انا كنت هيجان اوووي
روحت قولت ل امي ماما قالت بصوت مبحوح نعم
قولتلها هو انا ينفع انيكها امي لفت بالعافيه وزوبري ف بطنها وقف قالت احسن تقول ل ابوك ويقتلك قولتلها انا هقولها ان انا شوفتك
وطلعت تلفوني وصورتها اودام امي وقولتلها دلوقتي عندي الدليل
قالت بلاش ياعلي خليها برحتها مالناش دعوه
وانا وقف وبقولها انا مبسوط اووي قالت ليه
قولتلها مش هقولك قالت اتكلم
قولتلها مينفعش اقول قالت لا قول وانا عارف انها مستنيه مني الكلمه انا قولتلها لا وسمعنا صوت ااااه امي لفت تبص وزوبري ورجع ف طيزها وانا سمكت وسطها وبقولها ف ودنها تعرفي ياماما
منال جسمها حلو بس انتي احلي بكتير وبحسس ع طيزها وبطلع لفوق لوسطها وهيا ف عالم تاني اهات خفيفه ومتعه ف طيزها الي بتحركها ع زوبري انا حضنها من وسطها بقولها تعرفي ياماما
انا لما باجي انزل عشره بتاخر اووي وهيا اممم ااااه قولتلها يعني انا لو نمت مع منال ممكن انام معاها اكتر من نص ساعه
وامي ف عالم تاني مش عارف اتجرات ازاي وطلعت بايدي مسكت بزاازها براحه وهيا وقفت وانا وقفت وراها ومسكت بزازها
وبقولها اااه ياماما بحبك اوووي وفضلت كده ولقيت امي بتتهز وكتمه صوتها ولقيتها بتبعد ايدي وبصتلي ومشت وبتبص لزوبري وقالت يلا كفايه كده مشيت وراها وامي قفلت ورايا الباب وبعد شويه سمعت اهات من امي وعرفت انها تعبانه من الي حصل ودخلت الحمام مسكت كلوت امي وضربت عليه عشره ودخلت غرفتي وسمعت صوت باب الحمام بيتقفل طلعت ع المطبخ بعد شوي لقيت امي بالسانها بتلحس لبني انا نسيت امسح كلوتها واامي مسحت كلوتها بكسها وانا هموت من المتعه دخلت غرفتي وبعد تفكير طويل محسيتش غير بحد بيدخل عليه ولقيتو بيحسس ع زوبري بفتح عيني كانت امي النور مطفي مش شيفاني ولقيت امي طلعت زوبري وبتحسس عليه
ولقيتها بتمص راس زوبري وبلعت زوبري كلو كان نايم ولقيتها بتمص بضاني وراحت تفت ع زوبري ومصتو لما وقف وراحت مدخله ومشت وانا هموت حرفيا الصبح منال دخلت لبسه نققاابب امي قالتلها لبسه ده ليه ياختي قالتلها مش معانا راجل ف البيت انا ضحكت وامي ضحكت وقالت ده ابن جوزك مش غريب ولا انتي مش بتنكشفي الا ع الاغراب ع النت بس مرات ابويا بتقولها قصدك ايه انا خوفت قالتلها مقصديش ياختي انا دخله اعمل فطار وانتي اكيد جعانه من تعب انبارح وانا محروج اووي امي دخلت المطبخ ومرات ابويا دخل غرفتها وطلعت ع المطبخ وطولت مع امي اوووي وانا قربت ولقيت المنظر الي موتني لقيت امي رفعه نققاااب منال وبتبوس شفايفها ومنال بتحسس ع طيز امي وانا بتفرج ولقيت امي بعدت وانا بسمع الكلام وامي قالت ل منال ابني ينام وتعالي اوضتي بالخياره بتاعتك والاتنين ضحكو ومنال لبست النقققاااب انا رجعت مكاني وامي طلعت قعدت جنبي ومبسوطه وانا بقولها انتي عطيتها كلمتين بصتلي وقالت ولسه شافت حاجه
وانا مستني امي تقولي الي حصل مفيش
وانا طلعت ومعرفش ايه الي حصل مابينهم ورجعت بليل اتعشيت وقولتلهم هدخل انام جاي تعبان دخلت غرفتي وعملت نفسي نايم ساعه بالظبط امي دخلت عليه تصحيني انا قتيل
طلعت امي وبعد شويه انا خرجت ولقيت مرمي اودام باب اوضه امي النققققاااابب وقميص نوم وكلوت عرفت ان هنا حصلت معركه دخلت غرفت منال وببص من البلكون لقيت امي بتلحس ف كس منال ومنال بتلحس ف كسها 69
والاتنين قتلين بعض ولقيت الاتنين عملو مقص كده والخياره كبيره ف كس منال وامي مع بغض والاتنين بينيكو بعض بيها لدرجه انها كانت ممكن تدخل ف كس واحده ففيهم التاني تخرجها وتدخل النص ف كسها ولقيت منال بتنزل عسلها وكسها لزق ف بعض امي طلعت الخياره وبقت تنيكها بالخياره كتير ومنال بدلت مع امي وامي نزلت وانا زوبري نااااار الاتنين بينهجو وانا طلعت فردت النننقققاب ع الارض ونزلت كل لبني عليه وعلي كلوت مش عارف بتاعمين ودخلت اوضتي وانا خايف بس مجمد قلبي مفيش حاجه اخاف منها
وفعلا الباب فتح وامي بعد شويه دخلت عليه
ولقيتها بتبوسني من خدي وقالتلي علي انا عرفه انك صاحي وعرفه انك شوفتنا وانا كده كده كنت هخليك تنام معاها عشان نكسر عنيها
بس الي انت عملتو بره ده غلط اتقل وانا مش نسياك ياحبيبي ولقيتها دخلت ايديها مسكت زوبري وكان وقف ولقيتها بتبوس شفايفي وقالت انا عارفه انك تعبان من زمان ودي غلطتنا من الاول بس انا مش هسيبك كده لبنك الي نزل ع الهدوم ده ماما اوله بيه ياحبيبي وانا بفتح عيني وبقولها انا بحبك اوووي هيا قالت وانا كمان يانور عيني وراحت بيساني تاني وايديها مسكه زوبري وبتدعك في وقالت انا اعتبرني من انهارده بتاعتك بس بدون جنس وانا هخليك تنام مع منال ف اقرب وقت تدخل علينا وتقولنا هنقول ل بابا وانا هخليك تنيكها اودامي انا بقولها نفسي فيك انتي
قالت لا مينفعش قولتلها ماما قالت نعم ياقلبي قولتلها انا شوفتك وانتي بتكلمي حد ع الكاميرا قالت عرفه ياروحي انك بتتفرج عليه ونزلت لبنك ع كلوتي ولبنك انا لحستو كلو
طعمو يجنن بكره هتنزلهم ف بوقي واخدتني ف بوسه ومشت وانا مولع ناااار
نمت مبسوط الصبح بدري قعدت وامي طلعت صبحت عليه وقعدت جنبي ومنال صحت دهلت المطبخ وامي دخلت وراها وتاخرو جوه وانا ببص لقيت امي بتلحس ف طيز منال وانا وقف ومنال وقفه وشها للحيطه وامي وراها ولقيت امي بتبصلي وقالت تعالي انا خايف وامي وقفت وبصتلي وغمزتلي ولقيتها حضنتها منال اوووي من اودام وطيز منال ف وشي ولقيت امي فتحت طيز منال وشوفت خرم طيزها وكسها قربت منها وامي فتحالي طيزها وبيبوسو ف بعض انا خرجت زوبري وروحت مقرب اووي من منال امي كانت حضناها حرفيا وبيبوسو ف بعض انا مسكت زوبري ولقيت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه وامي حضناها وانا حضنتها وهتجننن زوبري كلو ف كسها وانا حضنها بقت زي السندوتش
بقيت انيك ف منال وهيا مش بتتكلم وانا بنيك فيها اووووي وزوبري ف كسها وامي بتقولي نيك الشرموطه دي ياوله الي بتتناك من الغريب ع النت فضلت انيك فيها وامي قالتلي دخلو ف طيزها شوي لقيت منال فنست وانا روحت مدخلو ف طيزها ومنزل بتمص بزاز امي وانا بنيكها ف طيزها وطلعتو من الطيز للكس وبنيكها جامد ولقيت منال مدت ايديها بتدعك كسها وزوبري ف طيزها هيا فضلت تدعك ف كسها لحد منزلت ع فخادها وانا شكل كسها وهو غرقان جنني علطول مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وبقيت انيك فيها وامي بتتفرج علينا ونزلت ف كس منال وامي بتتفرج وقامت ضربت منال وقالتلها انبسطي ياشرموطه ولقيت منال هجمت ع امي تلحس كسها وهيا ع ارض المطبخ وانا بتفرج ع منال بتاكل كس امي اكل وامي كسها وردي ومنال جسمها قمحي شوي بس جامده
الاتنين نزلو وقامو طلعت الاتنين لبسو وعملو اكل وكنا سكتين وامي قالت علي قولتلها نعم
قالت 3 مرات ف الاسبوع مع البوه دي يعني طول مابوك مسافر تنام معاها يوم ويوم ابوك هنا اوعي تبصلها حتي قولتلها حاضر
قالت الشرموطه دي بتحب تتناك لو شوفتها بتكلم حد ع النت اضربها وانا الي بقول امي راحت مسكت بز منال اوووي وبتقولها مفهوم
منال اااااه مفهوم وبعدين انا معايا رجلين وست زي القمر هبص لبرا ليه ده انا هشبع نيك من الواد وابوه وامي بتقولها ده رجلك دلوقتي مدام ابوه مش موجود واحنا مع بعض وانا جنبها ولقيت منال بتقول ابوك عايزني ادخل عشان ينكني وبتضحك امي قالتلها ادخل وسيبي الباب مفتوح نتفرج قالت ل امي حاضر ودخلت جوه وقالت لينا ادخلو جوه عشان الكاميرا هتبقي نحيت الباب امي قالت ادخل انت وخالي بالك ماتعملش صوت انا دخلت وهيا قعدتني وقالتلي لما اخلص مع ابوك تقوم تنكني علطول واخدتني ف بوسه ولقيتها قالت مطلعش صوت فتحت الكاميرا والمايك

JGjPJ0x.md.jpg
وابويا بيقولها لبسه الهدوم دي ليه
قالتلو مش معايا راجل ف البيت قالها الجو حر قالتلو عمله حسابي شوف

JGjPHfj.md.jpgابويا قالها ياخربيتك قالت العبايه تقيله وبعدين عايزني البس خفيف وابنك يشوف جسمي طب دي امه بتلبس الي هيا عايزاه انما لنا اخاف اخفف اصخا القيه بينكني قالها خلاص بزازك حلوه لوووي هيا مسكتهم وقالتلو وانت وحشتني اووي
ووحشني زوبرك قالها اقلعي يلا خليني انيكك انا ف الشغل قالتلو بتعمل ايه قالها ساعه باخدها راحه بس انا تعبان ونفسي انيكك قالتلو هريحك ياحبيبي ولقيتها نزلت الكلوت ورميتو عليه وقالت لجوزها كسي تعبان اووووي حتي شوف

JGjLErJ.md.jpg
بقت تدعك ف كسها وبزازها وهوو اااااه ياشرموطه وهيا اااااه العب ف زوبرك اوووي
لما تاجي عايزاك تنكني جامد
وفضلت كده وراحت قعدت ع السرير وقلعت الننقققاب وهو بيقولها البسيه جميل عليك اووووي هيا لبستو وفضلت تدعك ف كسها وهو بيلعب ف زوبرو وهيا بتبصلي وانا بلعب ف زوبري وقلعت ملط وهيا قالت لجوزها ثانيه ولقيتها فتحت رجليها وقعدت ع زوبري وبتبوس شفايفي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتنط ولما سمعت صوت جوزها قامت وراحت قالتلو معلش وكملت معاها وانا زوبري وقف وهيا كملت مع جوزها وفضلت تدعك ف كسها وعنييها ع زوبري

JGjQycG.md.jpg
وتبص لجوزها وتبصلي وكسها بتفتحو ليه وانا ببص عليه وبلعب ف زوبري وبعد شوي لقيت ابويا بينزل لبنو وقالها جيلك لقيتها قامت ونزلت مابين رجلي تمص ف زوبري وصوت المص يجنن ومصت بضاني وبلعت زوبري كلو
وكانت بتكح من المص تخرج زوبري وتوف عليه وتمصو وجوزها يامنال هيا مسحت بوقها وقالتلو ايوه ياروحي قالها يلا نزلي انتي كمان هيا قالتلو بعدين قالها دلوقتي اودامي
وهيا فتحت رجليها خالص وبقت تدعك ف كسها وبعد 5 دقايق هيا نزلت وبدون كلام راحت قفله التلفون وجتلي ونزلت تمص ف زوبري وبقت تمص ف زوبري جاااامد وانا ف قمه المتعه
لقيتها عطتني ضهرها وقعدت علي زوبري دخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وهيا قالت تعالي ع السرير ولقيتها فنست طيزها لفوق ونامت ع وشها انا وقفت وراها ودخلتو ف طيزها

JGjDpKF.md.jpg
بقيت انيك في منال وامي دخلت علينا ولقيتها بتحضني من ورا ولقيت صدرها ع ضهري ببص لقيتها لبسه قميص نوم وتحتو منو مفيش حاجه انا ببصلها وهيا قالتلي خلص وتعال اوضتي عايزاك انا كمان قولتلها اجي دلوقتي قالت لا خلص معاها الاول هيا خرجت وانا بقيت انيك فيها جامد وهيا ف عالم تاني اكتر من 10 دقيق نيك وهيا ركبت ع زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا مستحملتش ونزلت ف كسها كل لبني وفضلت نايم فوقها وهيا كانت فرحانه اوووي قومت من عليها وهيا مصت زوبري وقالت تسلم زوبرك ياحبيبي
انت جوزي ف اي وقت ادخل عليه ونكني بزوبرك
وانا طلعت دخلت عند امي لقيتها نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها

JGjpktR.md.jpg
وانا وقف بتفرج وهيا بصالي وبتقولي انبسط مع منال ياحبيبي قولتلها انا عايزك انتي قالت ماينفعش خليني كده اتفرج عليه مبسوطه اوووي وانت بتتفرج عليه وانا بلعب ف نفسي
انا بقيت اتفرج وهيا بقت تلعب ف كسها وبتدعط بزازها ونزلت القميص طلعت بزازها الجميله
والبتاع الي علي كسها شلتوو ف جنب
وبقت تدعك ف كسها وانا شايف كسها غرقان ميه وهيا بتدعك اكتر وانا بتفرج وهيا دخلت صابع والتاني ف كسها
وصوتها نااااااار فضلت تفرجني علي نفسها وانا قولتلها فكره لما كنا ف البلكونه قالت ااااااه حصل ايه قول قولتلها زوبري كان ف طيزك كنت عايز انيكك وقتها وهيا بتلعب ف نفسها وانا بقولها
زوبري كان ف طيزك من ورا كنت عايز ارفع عبايتك ودخلو ف طيزك لقيتها عطتني طيزها وقالت عجبتك

JGw90BV.md.jpg
وهيا بتهز ف طيزها اووووي
وهيا ملبن انا قربت منها وحطيت زوبري بين طيزها وهيا وقفت وبقت سابته دقيقتين وانا زوبري نايم مابين طيزها روحت مسكت طيزها
وهيا نمت ع بطنها انا نمت فوقها وزوبري ف طيزها وانا بقولها عايز انيكك ياماما قالت لا ياحبيبي خليني كده حلوين جسمك يجنن
حسه بمتعه اوووي وانا فوقي قولتلها نفسي انام فواق زي كده بس زوبري يكون ف طيزك
وهيا ماتكلمتش وهيا اخدتني ف حضنها وبقينا نبوس بعض وزوبري فوق كسها وبعد اكتر من ربع ساعه امي نزلت وانا بلحس ف كسها ع وشي
هيا بعدتني لما لحست كسها وقالتلي يلا روح اتشطف عشان ادخل وراك قولتلها ادخلي الااول انا مش هدخل دلوقتي وبعد ماهيا خرجت لللحمام دخلت معاها وهيا بصالي وانا ملط دخلت عليها بدون كلام بقيت اغسل ف كسها وبقيت احط ايدي مابين بزازها وبدعك ف كسها وامي ساحت ع الاخر وفضلت كده لحد مانزلت ع الارض نمت عليها مص ولحس ف كل حتي
وانا بقيت ادخل صوابعي ف كسها واول مالمس زوبري كسها وبقيت اضرب كسها هيا اهاتها تجنن فضلت كده لحد مالقيت عسلها بينزل ع زوبري روحت مدخل راس زوبري وهيا ااااه ولقيتها خرجتو وقالت كفايه يلا قوم انا قومت اتشطفت
ودخلت اوضتي نمت صحيت ع الاكل والاتنين بقمصان نوم شفاف بزازهم ظاهره وكان مفيش حد اكلنا وبعد الاكل امي قالت كفايه عليك انهارده ودخلتني انام وانا سمعت الاتنين ف الصاله فشخين بعض فتحت الباب لقيتهم بيدعكو ف كساس بعض وامي نزلت ومنال بتاكل كسها ولقيتها جيبه خياره ودخلتها ف كسهاا وفضلت تنيك امي وبعد شوي امي كانت خلاص نزلت تاني ولقيت منال قالت يلا دوري وامي بدلت وبقت تفشخ منال فضلنا بقيت الاسبوع ع كده بنيك منال وامي تمصلي العب ف كسها اللحسو لحد مابويا رجع كان بينام مع كل واحده ليله واخر ليله الخميس كانت ليله منال وامي لقيتها سابت اوضتها وجات جنبي لبسه عبايتها واسعه ولقيتها بتقولي هنام معاك انا قولت فرصتي امي قلعت العبايه وقفلت الباب وانا نمت وراها وهيا وحضنتها وبقيت اتكلم معاها وسامعين صوت النيك بقولها ابويا شكلو تعبان قالت هو دايما عايز ينيك قولتلها امال سمعتك مره بتقوليلو نيكني احسن ماجيب حد ينكني ليه ضحكت وقالت ابوك بيحب الجنس بعنف ممكن تكون تحت منو وبتطلع اهات ان تقل ابوك علي او علي منال وزوبرو ف كسنا بيحسسنا بمتعه بس ابوك مايعرفش ينيك براحه كده وبمتعه زوبرو مش هيشبع عشان كده اوقات بقولو هجيب راجل ينكني غيرك وهو بيزعل بس بينكني اكتر انا حضنت امي وبقولها بحبك اوووي وهيا مبسوطه
انا بحسس ع طيزها والقميص كانت لبسه كلوت انا مسكتو ونزلتو بايدي وهيا ماتكلمتش وانا حطيت رجليها فوق رجلي وزوبري وقف قلعت البوكسر
وزوبري بيحك ف طيزها وحضنتها ومسكت بزازها افعص فيها بدون ستيان
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها بحكو فيها
وانا وامي بنتنفس بس بعد خمس دقايق امي نزلت عسل ع زوبري وانا مولع وامي بتنهج ولقيت الباب بيخبط وامي خافت وانا حضنها اوووي ايوه قالي علي امك عندك قولتلو نامت قالي خلاص ماشي ياحبيبي تصبح ع خير وانا حاضن امي
وبروح وباجي بزوبري ف كسها وانا مسكت زوبري وهيا رفعت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وخرجتها وهيا اااه ااااه وروحت مدخل زوبري ف كسها وهيا اااااااااه بصوت واطي وانا حضنها اووي وبقيت ادخل ف زوبري وخرجو ف كسها وهيا ااااه اااااه وانا حاسس بنار ف كسها بقيت انيك فيها وهيا رفعت قميصها لفوق وزوبري ف كسها وانا نزلت لبني ف كسها وهيا مبسوط خرجت زوبري ونمت ف حضنها كده لما صحيت لقيت نفسي لابس الشورت وامي مش جنبي طلعت لقيت منال حضنتها من ورا وبقيت اقولها فين امي قالت ف السوق وبوك نايم
وبعدين مبروك امك طلعه البن ناشف ع كسها وهيا قالتلي انك نكتها وهيا مبسوطه اوووي بكده
انا طلعت دخلت اوضتي وامي دخلت عليه وانا طلعت زوبري وهيا قفلت الباب ومسكت زوبري تمص في وقالت انت هتعوضني ياحبيبي وفضلت تمص ف زوبري ونزلت وبلعتوو
وبليل ابويا ناك امي وانا ف غرفتي ومنال ف غرفتها وبعد مابويا سافر انا بقيت انيك امي اودام منال ومنال انيكعا اودام امي بس لسه منكتهمش مع بعض وعايز انيكهم مع بعض يبقي نيك ثلاثي

انتهت القصه لو لقيت عليها تفاعل هزود كمان جزاء لو زيها زي غيرها بدون تفاعل اعتبروها جزاء واحد وخلاص
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي
روعة فى انتظار الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي
القصه جميله والتفاعل جميل وأنت جميل كمل يامعلم إنت فنان يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: منير علي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%