NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية في مترو الاوبر ( مشاهد 1)

user393335

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
12 مايو 2025
المشاركات
49
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
57
نقاط
475
اول قصة ليا بصراحة اسف ع الأخطاء
كان يوم 🌧 مطر جميل دافي هادي كونت عند محطة الأوبرا لسه مخلص تمرين الCalisthenics في نادي في الدقي وقولت اتمشى شويه علي قصر النيل وانا ع الكوبري وسرحان في النيل والغروب الجميل من جنب الفندق الأحمر ده سمعت " اه لا اعو ايدك " صوت كان ناعم جداا حلو خلني التفت كده لقيت نجمة من نجوم السينما لا موديل ازياء صرخت الجمال وبتحاول تهرب من عيل عرص من بتوع ايجبت دول "انا منهم بس مش بعمل مولت 😂"
بكل صراحة أدخلت من غير مافكر مسكت ايد الواد
قالي انتا مالك انتا ابعد يا بابا
روحت لطش امو بالقلم هي نقصه شرمطة يا خول
اما يكون واحده زي القمر زي دي لازم تعرف تتعامل معاها يا ابن العرس يا شرموط لسه ببص للبنت لقتها عيطت
والتاني لسه بيفرك معايا راح امين شرطة مسك فينا روحت شاخط في امين الشرطة اااااااستني ورحت ماسك محفظتي وطلعت كارنيه " خاص " المهم هو ابتدا يتعامل بأسلوب احسن ويسمع
وشرحت الموقف وقالي اتفضلوا وانا هخد البيه نشوف اي حكايتنا
قولتلها حبيبي **** يخليك وبصيت للبنت قولتلها تحبي نروح كافية تهدي شويه وتفضلي منديل عشان بتعيطت
لقتها عيطت تاني مافهمتش وقولت يعم يلا نروح هي جميلة لكن شكلها نكادية
المهم اتمشنا عشان في دماغي نروح كافية في وش كنتاكي ال في التحرير
كده عشان نشرب قهوة واحاول نتعرف عليها لقتها وقفت تاكسي اول ما وصلنا عند الأسد بتاع الكوبري يعم فوق معايا
وركبت ولا قالتلي شكرا ولا حتي اي كلمه
وكسم الاحراج يعني كملت لحد محطة السادات وركبت لحد محطة الجيزة ونزلت ركبت اكتوبر وروحت يمعلم وانا مصدوم اني فوت فرصه زي دي وطول الطريق الطويل ده بشتم نفسي وندم فعلا
حولت انام بعد ماخد دوش ورذعت عشرة
مافيش نوم كل ماقفل عيني اتخيلها ولا اعرف اسم ولا انستا ولا اي رابط
المهم روحت الشغل الصبح قرفان وكروتنا اليوم زي كل يوم انا شغال في التسويق الغرف الفندقية ف عادي
وروحت التمرين وانا بتمرن دماغي مركزه في حل ما مافيش
وخلصت ورحت نفس المكان بلا اي تخطيط قابلت امين الشرطة قالي انتا كل يوم هنا ولا اي
لا يعم انا بروح تمرين قريب من هنا
عملت اي مع البت امبارح
ركبت تاكسي ومشيت انتا عملت اي في العرس
محبوس لحد دلوقتي في القسم مش عايز حد يعرف في البيت عنده
قسم اي
الدقي هنا
بقولك اي عايز اشوفه
اشمعنا يعني
يعني عايز افهم البت بتعيت ليه
بص انتا عارف ماينفعش بس ممكن بطريقه كده يعني
فاهمك يلا
لا نتفق الاول
يعم مش هنختلف يلا
انا مش لوحدي
يعم ولا انا 😂
المهم اخد الفين جنيه انا بيضحك عليا بس عادي نكمل
دخلت للواد كان في الاستيفا مش في حجز الأمين ال هناك قالوا انتا ولا تاكل ولا تشرب هنضرب واخد منه فلوس وحطو في الاستيفا
اي يا عرص
انتا اي ال جابك هنا
جي اخرجكك
ليه يعني انتا تطلع مين ؟؟!
بص انا مش بحب الفرك انا هخرجك من غير ماحد يعرف ولا ضامن
بس توصلني بصحبتك
ليه يعني
طيب انا مش بحب اتكلم كتير ونتناقش تحب اطلعك ولا امشي
لا امشي
طيب سلام مشيت لحد نص الممر كده وقالي خلاص هعمل ال انتا عايزه
طلعتوا وخليتوا يقابلني ع القهوة ال قدام القسم
جالي
ايوه اشمعنا يعني
هدخلك تاني )بغضب(
خلص يعم
اسمها عبير و ده رقمها
لا انا عايز اعرف الحكاية من الاول
انا تعبان مش قادر احكي ومنمتش من امبارح من الخوف هرتاح وع الصبح كده هتصلي بيك اقولك كل حاجه
ماشي
ومتدخلش تكلمها بقلب هتخاف ومش هتتكلم لو عايز تكلمها يعني
تنشط العرس ده ورنيت عليها
اول مره مردتش تاني مره مغلق 🔒
احا
المهم روحت اوبر وطلبت اكل
ونمت بصراحة كانوا يومين ولاد وسخة
صحيت الصبح عشان الشغل واليوم ده كان ال يوم ال هستلم فيه العربيه من المعرض
وركبت اوبر بقا اخر مره خلاص
بفتح الواتس لقيت عبير بعتالي انتا بتكلمي ليه
لأول فكره في دماغي قولت اتقل. ومردش اسبها تتحرق شويه
بعدين قولت لا عبير محتاج حد يطمنها واتصلت
الو
الو انتا عايز اي وجبت رقمي منين
انا عايز اشوفك ونتقابل ولو ماوفقتيش مش هزعجكك
لا طبعا مش عايزه
طيب انا داخل المقر دلوقتي في البريك كده هكلمك ع ١١ ماشي
لا ماتتصلش تاني
وقفلت في وشي
والتاني مره كسم الاحراج
دخلت بقا الشركه اكني شغال ودخلت تروكولر اخد الايميل بتاعها
وعملت سيرش ازاي اخد الانستا من الايميل
وعملت سيرش بالايميل طلعلي انستا شكلوا قديم اخر صوره من تلات سنين دخلت علي المتابعين
ومنهم جبت الانستا الشغال معاها
وعملت متابعه بعد ماشفت الصور كلها بصراحه خوفت تعمل بلوك قبل ما اشوف صورها
طبعا الجمال والدلال ده عايش حياة ع السوشيل جميله جداا
عرفت انها ٢٤ سنه درست هندسه لكن شغال في الريل استيت
وأما كانت في الجامعه كانت مبوظه الدنيا خالص
ووسط التفاصيل دي كلها مافيش ولا علامه انها ارتبط بحد خالص ولا في ولاد هي متابعتهم ولا حد معلقلها ع صوره ولا اي حاجه
خلصت شغلي علي عبير 😅
ونزلت ع المعرض وكانت تجربه جميلة جداا اني اروح بعربيتي الاول ال اشتريها بفلوسي قسط بس بفلوسي برده
روحت ع طول من غير التمرين بكره الجمعه ويك اند ولزم نريح
عبير عملت فولو باك عشان انا عامل الايميل برايفت
وسبتها خمس دقايق واتصلت
اي عجبتك
انتا مين اصلا
بصي انا بكلمك عشان انتي عليكي حق عرب
اي يعني
انا وقفت معاكي واتجتعنت معاكي
وانتي ولا قولتلي شكرا ولا بأي ولا اي حاجه
ده طبيعي يعني ده تعاملك من الناس
انا معرفكش
طيب خلاص قولي لي مبروك
ليه
لسه جايب عربيه جديده
طيب
مافيش مبروك
مبروك
طب.....
قافلت في وش برده
انا اتعصبت نيك بقا
دخلت الواتس فاتح فويس
انتي هبلة ولا عبيطة
انتي عشان جميلة وجامدة اووي هتعيش عليا
عمتن خلاص انا مش هتكلم معاكي تاني يا جامدة
وهديت عشان افتكرت شكلها وقد اي هي جميلة
ردت اي جامدة دي ( بستنقار كده فاهم ولا نمت )
سبتها ساعه وقتها بعتالي اسفه انا مابحبش اتكلم مع حد عشان ظروف معينة وشكرا ليك انك انقاذتني من الحيوان ده
كان عايز اي منك
لا مش من حقكك تعرف
(احا صح الواد مكلمنيش)
قولتلها مانا عارف ع عمايا
واتصلت بالواد
قالي انها مش بنت بعد مارتبطنا
وكونت خلص هنرتبط وانا كونت رايح بيها ع البيت عايز نعمل واحد (انا كمان هجت احا ده حلو ده )
قفلت معاه لقتها بعتالي عارف وبتكلمني ليه
قولتلها انا عايز اشوفك بكره وبعتلها كافيه بحبه في اكتوبر قالتلي لا بعيد
ليه انتي ساكنه فين
المعادي
بعتلها مكان في شارع تسعه كده
قالتلي عارفه
قولتلها نتقابل الساعه كام
قالت ٥ ٦
وتمام تمام
احا دي وافقت وعمله شريفه من الصبح الوسخه
نزلت مع الصحابي عشان يشوفوا العربيه وشرمطة كده وروحت ٩ الصبح صحيت ٤ ظبط الدنيا ولبست واخدت العربيه وسحبت ع المعادي ارن ع عبير
مغلق 🔒
تاني
مغلق 🔒
روحت الكافيه وطلبت قهوه ساده
لقتها فتحت الفون
وبتتصل
انا مش عارف اوصل انتا فين
بعتلها لوكيشن وجات
بقولها قافله الفون ليه
الايفون ده تلفون معرص اوووي
(انا استغربت ده اول اكسبريشن تدهوني)
البطاريه يعني
اه
قاعدنا نحرق في رغي اول مره ده فاهم
وطلعنا نتمشا بالعربيه شويه
وقولتلها اني معجب بيها
لقيتها اديقت وقالتلي روحني
حاضر بس انا في كسم الاحراج ده بقالي كتير
ومش هحرج نفسي تاني
انت شكلك مش فاهم صح
فاهم اي انا بحاول افهم
طيب نتكلم بصراحه العرس هاني قالك اي
قالي انك مش بنت
فا
عادي مش هتفرق ومين هيعرف دي حياتك وانتي حره
وانا معنديش مشاكل لو هنكمل
نكمل اي بقا
جواز
بس انا مش بنت
معنديش مشكله واللهي
( مستغربه نيك )
انا شيميل انتا فاكر اني مفتوحه ولا اي مش فاهمه نكمل ازاي
انا وقفت بالعربيه وهكمل ليكم
الجزء لتاني
انا من الصدمه مستوعبين
قالت مانتوا كلكم كده الموضوع بيكون حلو لحد ماعترف
لا انا بس مصدوم
ممكن تروحي
ممكن نشرب حاجه الاول
لا
هنضرب
وقفنا نشرب قصب
وقعدت أهديها وقولها قد اي هي حلوه اووي
بدأت تحكي عن أهلها انهم مسافرين من بدري وهي هنا مع أصحابها وانها بتكره الرجاله عشان بيحكوا عليها وبيتحرشوا بيها ومافيش حد علي تفاهم عالي عشان تتناقش معاه قابلي
وانها ارتاحت ليا
وانا افتكرت اني معايا خمره من امبارح ع الكنبة وراه اخدت ازازه اشربها واختها وحده قالتلي مش بشرب انا بقا شرذت معايا خالص
رحت طالع الدائري ونزل اكتوبر وهي لست بتتكلم والساعه ١١ روحت ركن تحت البيت قالتلي احنا فين
تحت بيتي
لا انا عايزه اروح
قولتلها هتفرق علي فليم واروحك انا فعلا مش عايز اسيبك مشبعتش منك خالص
طلعنا قفلت الباب
روحت ضربها بقلم
واخدها في حضني
وهي بتبعدني جريت مسكتها ع الارض قعدت ابوس في جسمه ورحيتها تجنن وشعرها يهيج لفت ضربتني وراحت ع الباب جريت زنقتها في الباب ورفعت الفستان وبحاول رحت عضتني في دراعي الشمال وده فرقعني خالص انا سادي بحب العنف والضرب وشتيمه مسكت بزازها وبقطع في الفستان وعطيتها في رقبتها( انا هجت وانا بكتب احا )
ونزلت الكلوت بتاعها والبنطلون الشفاف ده وفتحت الفستان فشختوا من الصدر
لقتها انهارت من العياط وسبتها نزلت ع الارض مسكتها شلتها ورحت ع الكنبة هديتها وبوستها قالتلي انتا بتكرر ال عملوا اخويا قولتلها انا عايز اعرف كل تفصيلة عنك وتحبي نعمل ازاي ضربتني بالقلم قالتلي انا بحب العنف برده بس مش كده انتا متوحش
ودخلنا في بوسه عميقة فشخ وشيلتها دخلنا الاوضة قلعتها شبيه الفستان والجزمه ام كعب 👠
وقولتلها تحبي اعمل اي انا هايج مش قادر
قالت انا مش بحب حد يدخل فيا لو فكرت في كده انا كان تعاملي مع بنات براحه خالص
لا احا ده اتغير خلاص
لا مش عايزه بلبونه
(الطريقة والصوت والدلع ده بيخليني افرقه برده)
مسكتها نيمتها ع وشها ودخلت زبري بين فخدها لحد موقف اوي وانا بلعب في بزازها وهي ولا صوت قولت ده امر واقع ومسكت زبرها لقيتوا صغير اووي ومش واقف اصلا والبيان صغيره نيك
قولتلها في ودنها انتي مش مبسوطه
قالتلي لا
قولتلها اي بيبسطك
مش عارفه
بعد مش عارفه قولتلها انا أمتع نفسي بقا
خلتها تعمل وضع الدوكي الفرنساوي وجبت الفازلين وحولت وحده وحدهدخل الراس اي اح اوف لا مش قادره طلعوا وانا مش قادر امسك نفسي بزازها جامده نيك بضربها ع طيزها صرخت فضحتنا في العمارة روحت بالمره دخلتوا كلو كسم الجمدان حريقة في زبي طيزها ضيقة اووي شعرها علي طيزها وزبري داخل للآخر المنظر خلاني اجبهم ملحقتش امسك نفسي ونزلنا انا وهي ع السرير لقيت زبرها قام بقا وهي قامت من تحتي بتحاول تدخل صوبعها جوا طيزها وطلعت صوبعه تلحسوا
لبنك حلو اووي ونزلت ع زبري تمصو وتنضفوا وقالتلي ممكن اعرفهم ع بعض قولتلها يلا قاعدت تضرب بزبرها زبري لحد ما وقف شويه وحطتطوا في بزازها كسم ده منظر وانا هايج وهي عاجبها ال عملتوا فيا وتمسك بضاني قالتي يلا ولا نستنا شويه شخرتلها بتعمل قالتلي خليك وضربني بالقلم
وركب عليا انا شرموطتك دخلوا دخل وانا احاااااا
اوف لا لا انتا كبرت زبرك
يلا يا كسمك
يلا يا عرس
روحت لطيشها قلم منيمها ع ظهرها وراجع لحد الاخر
لا لا لا براحة
مشيت بزازها وقولتلها بصي في عيني يا اجمل بنت في الكون رح زبرها داخل في بطني 😂
قعدنا نعمل في الواحد ده شويه حلوين لحد محبتهم وصاحبتها اتصلت
-- لو عجبتكم في أجزاء تانيه وحكاية مستمرة

FcG2voP.jpg

FcGKcAv.jpg

FcV4Osp.jpg
 
اول قصة ليا بصراحة اسف ع الأخطاء
كان يوم 🌧 مطر جميل دافي هادي كونت عند محطة الأوبرا لسه مخلص تمرين الCalisthenics في نادي في الدقي وقولت اتمشى شويه علي قصر النيل وانا ع الكوبري وسرحان في النيل والغروب الجميل من جنب الفندق الأحمر ده سمعت " اه لا اعو ايدك " صوت كان ناعم جداا حلو خلني التفت كده لقيت نجمة من نجوم السينما لا موديل ازياء صرخت الجمال وبتحاول تهرب من عيل عرص من بتوع ايجبت دول "انا منهم بس مش بعمل مولت 😂"
بكل صراحة أدخلت من غير مافكر مسكت ايد الواد
قالي انتا مالك انتا ابعد يا بابا
روحت لطش امو بالقلم هي نقصه شرمطة يا خول
اما يكون واحده زي القمر زي دي لازم تعرف تتعامل معاها يا ابن العرس يا شرموط لسه ببص للبنت لقتها عيطت
والتاني لسه بيفرك معايا راح امين شرطة مسك فينا روحت شاخط في امين الشرطة اااااااستني ورحت ماسك محفظتي وطلعت كارنيه " خاص " المهم هو ابتدا يتعامل بأسلوب احسن ويسمع
وشرحت الموقف وقالي اتفضلوا وانا هخد البيه نشوف اي حكايتنا
قولتلها حبيبي **** يخليك وبصيت للبنت قولتلها تحبي نروح كافية تهدي شويه وتفضلي منديل عشان بتعيطت
لقتها عيطت تاني مافهمتش وقولت يعم يلا نروح هي جميلة لكن شكلها نكادية
المهم اتمشنا عشان في دماغي نروح كافية في وش كنتاكي ال في التحرير
كده عشان نشرب قهوة واحاول نتعرف عليها لقتها وقفت تاكسي اول ما وصلنا عند الأسد بتاع الكوبري يعم فوق معايا
وركبت ولا قالتلي شكرا ولا حتي اي كلمه
وكسم الاحراج يعني كملت لحد محطة السادات وركبت لحد محطة الجيزة ونزلت ركبت اكتوبر وروحت يمعلم وانا مصدوم اني فوت فرصه زي دي وطول الطريق الطويل ده بشتم نفسي وندم فعلا
حولت انام بعد ماخد دوش ورذعت عشرة
مافيش نوم كل ماقفل عيني اتخيلها ولا اعرف اسم ولا انستا ولا اي رابط
المهم روحت الشغل الصبح قرفان وكروتنا اليوم زي كل يوم انا شغال في التسويق الغرف الفندقية ف عادي
وروحت التمرين وانا بتمرن دماغي مركزه في حل ما مافيش
وخلصت ورحت نفس المكان بلا اي تخطيط قابلت امين الشرطة قالي انتا كل يوم هنا ولا اي
لا يعم انا بروح تمرين قريب من هنا
عملت اي مع البت امبارح
ركبت تاكسي ومشيت انتا عملت اي في العرس
محبوس لحد دلوقتي في القسم مش عايز حد يعرف في البيت عنده
قسم اي
الدقي هنا
بقولك اي عايز اشوفه
اشمعنا يعني
يعني عايز افهم البت بتعيت ليه
بص انتا عارف ماينفعش بس ممكن بطريقه كده يعني
فاهمك يلا
لا نتفق الاول
يعم مش هنختلف يلا
انا مش لوحدي
يعم ولا انا 😂
المهم اخد الفين جنيه انا بيضحك عليا بس عادي نكمل
دخلت للواد كان في الاستيفا مش في حجز الأمين ال هناك قالوا انتا ولا تاكل ولا تشرب هنضرب واخد منه فلوس وحطو في الاستيفا
اي يا عرص
انتا اي ال جابك هنا
جي اخرجكك
ليه يعني انتا تطلع مين ؟؟!
بص انا مش بحب الفرك انا هخرجك من غير ماحد يعرف ولا ضامن
بس توصلني بصحبتك
ليه يعني
طيب انا مش بحب اتكلم كتير ونتناقش تحب اطلعك ولا امشي
لا امشي
طيب سلام مشيت لحد نص الممر كده وقالي خلاص هعمل ال انتا عايزه
طلعتوا وخليتوا يقابلني ع القهوة ال قدام القسم
جالي
ايوه اشمعنا يعني
هدخلك تاني )بغضب(
خلص يعم
اسمها عبير و ده رقمها
لا انا عايز اعرف الحكاية من الاول
انا تعبان مش قادر احكي ومنمتش من امبارح من الخوف هرتاح وع الصبح كده هتصلي بيك اقولك كل حاجه
ماشي
ومتدخلش تكلمها بقلب هتخاف ومش هتتكلم لو عايز تكلمها يعني
تنشط العرس ده ورنيت عليها
اول مره مردتش تاني مره مغلق 🔒
احا
المهم روحت اوبر وطلبت اكل
ونمت بصراحة كانوا يومين ولاد وسخة
صحيت الصبح عشان الشغل واليوم ده كان ال يوم ال هستلم فيه العربيه من المعرض
وركبت اوبر بقا اخر مره خلاص
بفتح الواتس لقيت عبير بعتالي انتا بتكلمي ليه
لأول فكره في دماغي قولت اتقل. ومردش اسبها تتحرق شويه
بعدين قولت لا عبير محتاج حد يطمنها واتصلت
الو
الو انتا عايز اي وجبت رقمي منين
انا عايز اشوفك ونتقابل ولو ماوفقتيش مش هزعجكك
لا طبعا مش عايزه
طيب انا داخل المقر دلوقتي في البريك كده هكلمك ع ١١ ماشي
لا ماتتصلش تاني
وقفلت في وشي
والتاني مره كسم الاحراج
دخلت بقا الشركه اكني شغال ودخلت تروكولر اخد الايميل بتاعها
وعملت سيرش ازاي اخد الانستا من الايميل
وعملت سيرش بالايميل طلعلي انستا شكلوا قديم اخر صوره من تلات سنين دخلت علي المتابعين
ومنهم جبت الانستا الشغال معاها
وعملت متابعه بعد ماشفت الصور كلها بصراحه خوفت تعمل بلوك قبل ما اشوف صورها
طبعا الجمال والدلال ده عايش حياة ع السوشيل جميله جداا
عرفت انها ٢٤ سنه درست هندسه لكن شغال في الريل استيت
وأما كانت في الجامعه كانت مبوظه الدنيا خالص
ووسط التفاصيل دي كلها مافيش ولا علامه انها ارتبط بحد خالص ولا في ولاد هي متابعتهم ولا حد معلقلها ع صوره ولا اي حاجه
خلصت شغلي علي عبير 😅
ونزلت ع المعرض وكانت تجربه جميلة جداا اني اروح بعربيتي الاول ال اشتريها بفلوسي قسط بس بفلوسي برده
روحت ع طول من غير التمرين بكره الجمعه ويك اند ولزم نريح
عبير عملت فولو باك عشان انا عامل الايميل برايفت
وسبتها خمس دقايق واتصلت
اي عجبتك
انتا مين اصلا
بصي انا بكلمك عشان انتي عليكي حق عرب
اي يعني
انا وقفت معاكي واتجتعنت معاكي
وانتي ولا قولتلي شكرا ولا بأي ولا اي حاجه
ده طبيعي يعني ده تعاملك من الناس
انا معرفكش
طيب خلاص قولي لي مبروك
ليه
لسه جايب عربيه جديده
طيب
مافيش مبروك
مبروك
طب.....
قافلت في وش برده
انا اتعصبت نيك بقا
دخلت الواتس فاتح فويس
انتي هبلة ولا عبيطة
انتي عشان جميلة وجامدة اووي هتعيش عليا
عمتن خلاص انا مش هتكلم معاكي تاني يا جامدة
وهديت عشان افتكرت شكلها وقد اي هي جميلة
ردت اي جامدة دي ( بستنقار كده فاهم ولا نمت )
سبتها ساعه وقتها بعتالي اسفه انا مابحبش اتكلم مع حد عشان ظروف معينة وشكرا ليك انك انقاذتني من الحيوان ده
كان عايز اي منك
لا مش من حقكك تعرف
(احا صح الواد مكلمنيش)
قولتلها مانا عارف ع عمايا
واتصلت بالواد
قالي انها مش بنت بعد مارتبطنا
وكونت خلص هنرتبط وانا كونت رايح بيها ع البيت عايز نعمل واحد (انا كمان هجت احا ده حلو ده )
قفلت معاه لقتها بعتالي عارف وبتكلمني ليه
قولتلها انا عايز اشوفك بكره وبعتلها كافيه بحبه في اكتوبر قالتلي لا بعيد
ليه انتي ساكنه فين
المعادي
بعتلها مكان في شارع تسعه كده
قالتلي عارفه
قولتلها نتقابل الساعه كام
قالت ٥ ٦
وتمام تمام
احا دي وافقت وعمله شريفه من الصبح الوسخه
نزلت مع الصحابي عشان يشوفوا العربيه وشرمطة كده وروحت ٩ الصبح صحيت ٤ ظبط الدنيا ولبست واخدت العربيه وسحبت ع المعادي ارن ع عبير
مغلق 🔒
تاني
مغلق 🔒
روحت الكافيه وطلبت قهوه ساده
لقتها فتحت الفون
وبتتصل
انا مش عارف اوصل انتا فين
بعتلها لوكيشن وجات
بقولها قافله الفون ليه
الايفون ده تلفون معرص اوووي
(انا استغربت ده اول اكسبريشن تدهوني)
البطاريه يعني
اه
قاعدنا نحرق في رغي اول مره ده فاهم
وطلعنا نتمشا بالعربيه شويه
وقولتلها اني معجب بيها
لقيتها اديقت وقالتلي روحني
حاضر بس انا في كسم الاحراج ده بقالي كتير
ومش هحرج نفسي تاني
انت شكلك مش فاهم صح
فاهم اي انا بحاول افهم
طيب نتكلم بصراحه العرس هاني قالك اي
قالي انك مش بنت
فا
عادي مش هتفرق ومين هيعرف دي حياتك وانتي حره
وانا معنديش مشاكل لو هنكمل
نكمل اي بقا
جواز
بس انا مش بنت
معنديش مشكله واللهي
( مستغربه نيك )
انا شيميل انتا فاكر اني مفتوحه ولا اي مش فاهمه نكمل ازاي
انا وقفت بالعربيه وهكمل ليكم
الجزء لتاني
انا من الصدمه مستوعبين
قالت مانتوا كلكم كده الموضوع بيكون حلو لحد ماعترف
لا انا بس مصدوم
ممكن تروحي
ممكن نشرب حاجه الاول
لا
هنضرب
وقفنا نشرب قصب
وقعدت أهديها وقولها قد اي هي حلوه اووي
بدأت تحكي عن أهلها انهم مسافرين من بدري وهي هنا مع أصحابها وانها بتكره الرجاله عشان بيحكوا عليها وبيتحرشوا بيها ومافيش حد علي تفاهم عالي عشان تتناقش معاه قابلي
وانها ارتاحت ليا
وانا افتكرت اني معايا خمره من امبارح ع الكنبة وراه اخدت ازازه اشربها واختها وحده قالتلي مش بشرب انا بقا شرذت معايا خالص
رحت طالع الدائري ونزل اكتوبر وهي لست بتتكلم والساعه ١١ روحت ركن تحت البيت قالتلي احنا فين
تحت بيتي
لا انا عايزه اروح
قولتلها هتفرق علي فليم واروحك انا فعلا مش عايز اسيبك مشبعتش منك خالص
طلعنا قفلت الباب
روحت ضربها بقلم
واخدها في حضني
وهي بتبعدني جريت مسكتها ع الارض قعدت ابوس في جسمه ورحيتها تجنن وشعرها يهيج لفت ضربتني وراحت ع الباب جريت زنقتها في الباب ورفعت الفستان وبحاول رحت عضتني في دراعي الشمال وده فرقعني خالص انا سادي بحب العنف والضرب وشتيمه مسكت بزازها وبقطع في الفستان وعطيتها في رقبتها( انا هجت وانا بكتب احا )
ونزلت الكلوت بتاعها والبنطلون الشفاف ده وفتحت الفستان فشختوا من الصدر
لقتها انهارت من العياط وسبتها نزلت ع الارض مسكتها شلتها ورحت ع الكنبة هديتها وبوستها قالتلي انتا بتكرر ال عملوا اخويا قولتلها انا عايز اعرف كل تفصيلة عنك وتحبي نعمل ازاي ضربتني بالقلم قالتلي انا بحب العنف برده بس مش كده انتا متوحش
ودخلنا في بوسه عميقة فشخ وشيلتها دخلنا الاوضة قلعتها شبيه الفستان والجزمه ام كعب 👠
وقولتلها تحبي اعمل اي انا هايج مش قادر
قالت انا مش بحب حد يدخل فيا لو فكرت في كده انا كان تعاملي مع بنات براحه خالص
لا احا ده اتغير خلاص
لا مش عايزه بلبونه
(الطريقة والصوت والدلع ده بيخليني افرقه برده)
مسكتها نيمتها ع وشها ودخلت زبري بين فخدها لحد موقف اوي وانا بلعب في بزازها وهي ولا صوت قولت ده امر واقع ومسكت زبرها لقيتوا صغير اووي ومش واقف اصلا والبيان صغيره نيك
قولتلها في ودنها انتي مش مبسوطه
قالتلي لا
قولتلها اي بيبسطك
مش عارفه
بعد مش عارفه قولتلها انا أمتع نفسي بقا
خلتها تعمل وضع الدوكي الفرنساوي وجبت الفازلين وحولت وحده وحدهدخل الراس اي اح اوف لا مش قادره طلعوا وانا مش قادر امسك نفسي بزازها جامده نيك بضربها ع طيزها صرخت فضحتنا في العمارة روحت بالمره دخلتوا كلو كسم الجمدان حريقة في زبي طيزها ضيقة اووي شعرها علي طيزها وزبري داخل للآخر المنظر خلاني اجبهم ملحقتش امسك نفسي ونزلنا انا وهي ع السرير لقيت زبرها قام بقا وهي قامت من تحتي بتحاول تدخل صوبعها جوا طيزها وطلعت صوبعه تلحسوا
لبنك حلو اووي ونزلت ع زبري تمصو وتنضفوا وقالتلي ممكن اعرفهم ع بعض قولتلها يلا قاعدت تضرب بزبرها زبري لحد ما وقف شويه وحطتطوا في بزازها كسم ده منظر وانا هايج وهي عاجبها ال عملتوا فيا وتمسك بضاني قالتي يلا ولا نستنا شويه شخرتلها بتعمل قالتلي خليك وضربني بالقلم
وركب عليا انا شرموطتك دخلوا دخل وانا احاااااا
اوف لا لا انتا كبرت زبرك
يلا يا كسمك
يلا يا عرس
روحت لطيشها قلم منيمها ع ظهرها وراجع لحد الاخر
لا لا لا براحة
مشيت بزازها وقولتلها بصي في عيني يا اجمل بنت في الكون رح زبرها داخل في بطني 😂
قعدنا نعمل في الواحد ده شويه حلوين لحد محبتهم وصاحبتها اتصلت
-- لو عجبتكم في أجزاء تانيه وحكاية مستمرة

FcG2voP.jpg

FcGKcAv.jpg

FcV4Osp.jpg
كمل يا برنس تسلم ايدك
 
رتب القصة اجمد من كدة تطلع اروع
انا تاهت من القصة
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%