NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Memo14

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
انا فحل عاوز ديوث جااااد لاني تعبت من الحوارات في سرية تامة لعلاقة دايمة ومستمرة وطبعا في سرية تامة الي مش جاد ميدخلش لو نفسك تتمتع تعالي خاص وصدقني مش هتندم

التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: Sandro
عاوز ديوث جااااد لاني تعبت من الحوارات في سرية تامة لعلاقة دايمة ومستمرة وطبعا في سرية تامة الي مش جاد ميدخلش لو نفسك تتمتع تعالي خاص وصدقني مش هتندم
انت ميولك اي.؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكل هنا كلام
قليل يا فخم لما تلاقي صادق ولو لقيت بيبقي خايف وده حقو الطبيعي

• عجبني
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
الكل هنا كلام
قليل يا فخم لما تلاقي صادق ولو لقيت بيبقي خايف وده حقو الطبيعي
عشان في عيال صغيرة لسه بتتخيال فاهم
لسه مافيش واقع
والواقع مش هيجيب من المنتدى عشان الثقة
المشكلة في الثقة الثقة الثقة الثقة الثقة
هايطمنلك إزاي طيب ما هو بالعقل والمنطق كده مش هيعرف ال هنا آخرهم يحبو يسمعو كلام ينزلو صور نسوانهم مع العلم أن ده أكبر غلط تنزيل صور حريمك ممكن حد من قريبك يكونو في المنتدى ويعرفكم من أقل ثغرة في الصورة كفاية فضايح بقي

عشان في عيال صغيرة لسه بتتخيال فاهم
لسه مافيش واقع
والواقع مش هيجيب من المنتدى عشان الثقة
المشكلة في الثقة الثقة الثقة الثقة الثقة
هايطمنلك إزاي طيب ما هو بالعقل والمنطق كده مش هيعرف ال هنا آخرهم يحبو يسمعو كلام ينزلو صور نسوانهم مع العلم أن ده أكبر غلط تنزيل صور حريمك ممكن حد من قريبك يكونو في المنتدى ويعرفكم من أقل ثغرة في الصورة كفاية فضايح بقي
كلامك صح بس انا بديله الثقة وهو مصمم يحور وهو بيكون مش ديوث علي محارمه هو داخل يضيع وقت

• عجبني
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
كلامك صح بس انا بديله الثقة وهو مصمم يحور وهو بيكون مش ديوث علي محارمه هو داخل يضيع وقت
بتديلو الثقه إزاي معلش
هو أنتا معبيها في ازايز 😅

بتديلو الثقه إزاي معلش
هو أنتا معبيها في ازايز 😅
لازم يخاف معلش خليك مكانه كده وانتا اتعرفت ع حد من هنا وطلع إبن زانيا بصحيح بعد ما عرفته ع مراتك ولا أمك هتعمل ايه ساعتها ولا حاجة هتبقي شبه متكاتف مش هيبقى قدامك حل غير أنك تقتلو عشان ترتاح وده هيبقي أسلم حل بالنسبة ليك فهمت عشان كده لازم يخاف عشان هو مش هيقدر يقتلك ف بيريح دماغو وده الصح بصراحه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%