NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فيه فرق بين الهايجه والمحرجه

ملقتلهاش تفسير تانى
هى ملهاش تفسير تانى
انا يا زوزو فى فيديوهات ١٠ دقايق وربع ساعة واحد حاطط ايده على طيز واحدة وهى ساكته فأكيد يعنى مش كل دا مصدومة

• أتفق
التفاعلات: مدام زوزو
هى ملهاش تفسير تانى
انا يا زوزو فى فيديوهات ١٠ دقايق وربع ساعة واحد حاطط ايده على طيز واحدة وهى ساكته فأكيد يعنى مش كل دا مصدومة
شوفت مره فيديو زى كدا
معلش هو انا كست من غير ماتكلم حتى ماقدرش ببصه منى اخليه يوقف

• عجبني
التفاعلات: عاشق للاناث
شكرا لرأيك اللي انتي حره فيه و يا ريت نهدي لأن في الاخر دي اراء مش اكتر تحتمل الصواب الخطاء شكرا ليكي و ارجوا التعامل بشكل مناسب
انا مغلطش فى حد انا قلت رأيي فى الموضوع بدون شخصنه بكل بساطه لانى برفض التحرش و برفض تبريره بكل اشكاله و انواعه

• عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
طيب الصدمه و الخوف تاني بيكون لوقت و بشكل معين ولمس مناطق معينه و الصدمه بتتحول لانهيار مع الوقت و المده طالت علي حسب الكلام معناها يا هتنزل يا هتتحرك من المركب اللي كانوا راكبينه ده يالا هتصرخ بعد الصدمه و الصمت وقت معين
لكن التزويد و يدخل ايديه و معرفش ايه ده معناه استمتاع و بس

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: مدام زوزو و AMGjr
  • حبيته
من رايي ان هيه موافقه ع كدا حتي لو اتصدمت ف الاول من الموقف لاكن تطاول باليد وكمان للمنطقه دي ف اكيد هيه موافقه بكدا

• أتفق
انا مغلطش فى حد انا قلت رأيي فى الموضوع بدون شخصنه بكل بساطه لانى برفض التحرش و برفض تبريره بكل اشكاله و انواعه
اكيد مش لوحدك كلنا يا حبيبتي بنات بس في ظاهر تخلي ان الكلام يكون مختلف هنا ممكن نفكر سوا عادي و ناخد الامور ببساطه شويه
كلنا اخوات في الاخر يا سمر و بندردش سوا صح يا حبيبتي؟

• حبيته
بالنسبه للسؤال اللى جانى بخصوص ان حد اتحرش بواحده لدرجه لف ايده ودعك طيظها فى الميكروباص وبيقولى فضلت ادعك وهى ساكته ..
فبيقولى دا كدا ساكته كانت عايزه وتعبانه ولا ساكته محرجه تتكلم ..
حبيبى دا لو ساكته محرجه تتكلم دى مصيبه
انا احرج اتكلم لو لمسه خفيفه ..حاجه كدا مره بالغلط او مرتين بالكتير
انما اللى بيقولو دا ..انا مش عايزه اظلمها بصراحه
انتو ردوا ..
للأسف دي حالة منقدرش نحكم فيه أو نقول هي فعلا كذا أو كذا.... لان ببساطة... محدش فيكم كان مكان البنت دي... جايز خايفة... جايز لا... جايز مرعوبة... مصدومة... جايز لا... جايز مستمتعة... جايز لا برضو... لما حد يكون مكانها... وقتها يبقي يقولوا إحساسه كان ايه 😅

• بيضحكني
بالنسبه للسؤال اللى جانى بخصوص ان حد اتحرش بواحده لدرجه لف ايده ودعك طيظها فى الميكروباص وبيقولى فضلت ادعك وهى ساكته ..
فبيقولى دا كدا ساكته كانت عايزه وتعبانه ولا ساكته محرجه تتكلم ..
حبيبى دا لو ساكته محرجه تتكلم دى مصيبه
انا احرج اتكلم لو لمسه خفيفه ..حاجه كدا مره بالغلط او مرتين بالكتير
انما اللى بيقولو دا ..انا مش عايزه اظلمها بصراحه
انتو ردوا ..
ع فكره يازوزو هو بيبقي احراج وبيقلب بهياج لو هي شهوتها عاليه وده عن تجربه موقف حصل مع مراتي بجد

• بيضحكني
مش لواحدك يا سمر بس احنا هنا بنقول ان مش كل الحريم بيكون غصب عنها فى حريم بتكون حابه ان حد يتحرش بيها

• حبيته
للأسف دي حالة منقدرش نحكم فيه أو نقول هي فعلا كذا أو كذا.... لان ببساطة... محدش فيكم كان مكان البنت دي... جايز خايفة... جايز لا... جايز مرعوبة... مصدومة... جايز لا... جايز مستمتعة... جايز لا برضو... لما حد يكون مكانها... وقتها يبقي يقولوا إحساسه كان ايه 😅
😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
من رايي ان هيه موافقه ع كدا حتي لو اتصدمت ف الاول من الموقف لاكن تطاول باليد وكمان للمنطقه دي ف اكيد هيه موافقه بكدا
فعلا

• أتفق
التفاعلات: FLAME VOLCANO
ع فكره يازوزو هو بيبقي احراج وبيقلب بهياج لو هي شهوتها عاليه وده عن تجربه موقف حصل مع مراتي بجد
احيه ازاى

اكيد مش لوحدك كلنا يا حبيبتي بنات بس في ظاهر تخلي ان الكلام يكون مختلف هنا ممكن نفكر سوا عادي و ناخد الامور ببساطه شويه
كلنا اخوات في الاخر يا سمر و بندردش سوا صح يا حبيبتي؟
انا رديت الرد دا عشان افتكر ان اوقات كتير اتعرضت للموقف دا خصوصا و انا صغيره و عشان مكنش عندى اهل يعرفونى اتصرف ازاى فى مواقف زى دى فكنت بدور كذا سيناريوا فى دماغى و اسرح و افكر فى ردود كتير مناسبه و كنت بحاول اجمع الجرأه على انى اصلا اقدر افتح بوقى و على ماخد القرار انى خلاص هقوم اتصرف و اتكلم يكون هو مشى او العريه وصلت اصلا

هى ممكن تكون خافت و سرحت فى دماغها ازاى تتصرف و ازاى ترد و هى فوسط سرحانها محستش بيه ولا حست بحد حواليها اصلا و كان كل دماغها و عقلها فى مكان تانى

احنا اخوات و المنتدى دا يعتبر بيتى و فيه ناس بشوفهم بيعوضونى عن اهلى و يمكن لما بتحمق اوى كدا بيبقى عشم و فنفس الوقت واخده راحتى فالتعبيؤ عن مشاعرى و فنفس الوقت بتأكد انى مش بغلط فى حد

• حبيته
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯, FLAME VOLCANO, Ms Roony و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش بحب اظلم حد لاكن الموقف والعقل بيقول كدا لاكن حسب الي اتقال يدل ع كدا لاكن لو فيه اي تهديد او غيرو يبقي ده موضوع تاني

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%