NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فين المتعه من انك تبقي راجل وداخل تكلمني باكونت بنت وعامل نفسك بنت في بدايه وبعد كلام شويه تنقلب بقدره قادر راجل
طيب ازي هكلمك علي انك راجل وانتي معرفني بنفسك انك بنت ارتقو شويه كلام مش بالعافيه
انتي زعلني ليه كبري دماغك بلوك محترم وعيشي حياتك عادي لانه ببساطه كل ده من وره الشاشه وانتي ليك حياه وانا ليه حياه تانيه خلاص بعيد عن هنا

• عجبني
التفاعلات: nor123han
الموضوع ده بكل اشكاله كله بيجيب لي الضغط
واحد داخل هنا عامل واعظ علشان يحاول يقرب من حريم باسلوب انه شخصيه محترمه داخله تبيع سبح
واحده داخله هنا وتقولك انا مش قبيح ولا بحب الجنس بس داخله اخد فكره وهشتري بكره
واحد داخل يتشرمط عامل فيها بنت علشان يكلم حريم وللاسف بيطلع انه بيكلم واحد شرموط تاني عامل برضه اكونت بنت وبيلبسوا في بعض
كله هنا تحت بند الجنس والشهوة والمتعه واللي يقول غير كده يبقى بيكدب على نفسه بس باختلاف الميول ونسبة الشهوة او نوع الجنس المرغوب
الاقليه اللي معترف ب ده والباقي داخل يلف في المنتدى على انه الشيخ حسني ميعرفش ايه اللي جابه هنا وانه مش بتاع شهوة وسكس و و و و
وانت مين فيهم

• عجبني
التفاعلات: أمير االظلام
فين المتعه من انك تبقي راجل وداخل تكلمني باكونت بنت وعامل نفسك بنت في بدايه وبعد كلام شويه تنقلب بقدره قادر راجل
طيب ازي هكلمك علي انك راجل وانتي معرفني بنفسك انك بنت ارتقو شويه كلام مش بالعافيه
فاكس يسطا بلوك ع طول وفكك

• عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡 و nor123han
  • عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
عندك تلجرام او انيستا

وانت مين فيهم
انا مش احسن الناس
انا واحد من اسم الاكونت عامل اسم صادم
وداخل ادور على علاقة جنسيه جاده مش كل يوم واحده
لا ممكن نكون صحاب ونرتاح سوا ومش هنكون مقيدين وهنقدر ظروف بعض
مش محتاج اشرح اكيد لان محدش مهتم بالتفاصيل دي
بس انا داخل بحاول الاقي ده

• عجبني
طب احمدى **** ان اسمك بيدل انك بنت
مش على حظى واحد جاهل يقرا اسمى انى بنت وانا ولد

• عجبني
لو كانت بالكلام علي راي احمد سعد الكلام كتير بس الفعل مفيش

الموضوع ده بكل اشكاله كله بيجيب لي الضغط
واحد داخل هنا عامل واعظ علشان يحاول يقرب من حريم باسلوب انه شخصيه محترمه داخله تبيع سبح
واحده داخله هنا وتقولك انا مش قبيح ولا بحب الجنس بس داخله اخد فكره وهشتري بكره
واحد داخل يتشرمط عامل فيها بنت علشان يكلم حريم وللاسف بيطلع انه بيكلم واحد شرموط تاني عامل برضه اكونت بنت وبيلبسوا في بعض
كله هنا تحت بند الجنس والشهوة والمتعه واللي يقول غير كده يبقى بيكدب على نفسه بس باختلاف الميول ونسبة الشهوة او نوع الجنس المرغوب
الاقليه اللي معترف ب ده والباقي داخل يلف في المنتدى على انه الشيخ حسني ميعرفش ايه اللي جابه هنا وانه مش بتاع شهوة وسكس و و و و
مش احسن ما اسمي نفسي زبر هايج واحط صورة زب واحد توه بلغ ولا اجيبها من قسم صور سكس ***** 😂😂 واشيل زب ******* هذا على مثانتي عشان اللي بيدخل يتعرف بزبه انا بأكدلك انه بوصلش مثانته حتى مش كتفه واضل ادخل لكل بنت احكيلها هذا زب ******* تبعي بدي اتعرف عليكي وهي كأي بنت عادي تروح تسمعني كلمتين عني وعن عائلتي الكريمة

بلاش تدخل حالك بدوامة انت واللي شبهك مش قدها عشان عمرك ما رح تعرف ترد على كلام انت عارف انه صح ، فكك من جو انك ممحون ومتضايق انه اللي حواليك عاملين حالهم شيوخ ، هذا قسم فضفضة مش قسم مماحين روح على القسم اللي بعجبك وبلش مارس هواياتك هناك

وبرجع احكي انا مش داخل هون عشان جنس انا داخل اعلم واتعلم من الناس اللي مش داخلة عشان جنس ، حد ليه شوق فحاجة ؟!

• بيضحكني
التفاعلات: nor123han و صقر الغرام 🧡🧡
مش احسن ما اسمي نفسي زبر هايج واحط صورة زب واحد توه بلغ ولا اجيبها من قسم صور سكس ***** 😂😂 واشيل زب ******* هذا على مثانتي عشان اللي بيدخل يتعرف بزبه انا بأكدلك انه بوصلش مثانته حتى مش كتفه واضل ادخل لكل بنت احكيلها هذا زب ******* تبعي بدي اتعرف عليكي وهي كأي بنت عادي تروح تسمعني كلمتين عني وعن عائلتي الكريمة

بلاش تدخل حالك بدوامة انت واللي شبهك مش قدها عشان عمرك ما رح تعرف ترد على كلام انت عارف انه صح ، فكك من جو انك ممحون ومتضايق انه اللي حواليك عاملين حالهم شيوخ ، هذا قسم فضفضة مش قسم مماحين روح على القسم اللي بعجبك وبلش مارس هواياتك هناك

وبرجع احكي انا مش داخل هون عشان جنس انا داخل اعلم واتعلم من الناس اللي مش داخلة عشان جنس ، حد ليه شوق فحاجة ؟!
لا يا رايسه كلامك علي الراس من فوق يا سيد الناس

• حبيته
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
لا يا رايسه كلامك علي الراس من فوق يا سيد الناس
حبيب قلبي يا باشا ، معلش انحريت انه كلامه بده يطلعنا كلنا غلط وهو صح وبده سكس مع بنات المنتدى غصب عنهم ، احاااا

• بيضحكني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
حبيب قلبي يا باشا ، معلش انحريت انه كلامه بده يطلعنا كلنا غلط وهو صح وبده سكس مع بنات المنتدى غصب عنهم ، احاااا
خلي بالك انته لسه متعصب

مش عارفة هيفوقو امتي
بس افضل حاجة بلوك وريحي نفسك

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Ghada Ahmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو لسة فيه حد بيعمل الهبل ده
المفروض انهم انقرضو من زمان قوي
عيال تعبانة

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%