NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

nor123han

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
فين المتعه من انك تبقي راجل وداخل تكلمني باكونت بنت وعامل نفسك بنت في بدايه وبعد كلام شويه تنقلب بقدره قادر راجل
طيب ازي هكلمك علي انك راجل وانتي معرفني بنفسك انك بنت ارتقو شويه كلام مش بالعافيه

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Just 3omar, F̴a̴h̴d̴, Aly1909 و 14 آخرين
فين المتعه من انك تبقي راجل وداخل تكلمني باكونت بنت وعامل نفسك بنت في بدايه وبعد كلام شويه تنقلب بقدره قادر راجل
طيب ازي هكلمك علي انك راجل وانتي معرفني بنفسك انك بنت ارتقو شويه كلام مش بالعافيه
ي واد ياابت😂😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: nor123han
للاسف دول مش رجاله

• عجبني
في ناس بتحب لفت الانتباه زي حضرتك هيك مع انه الحل اعطوكي اياه المشرفين من زماااان بس انتي بتحبي الاتنشن

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ash و nor123han
الموضوع ده بكل اشكاله كله بيجيب لي الضغط
واحد داخل هنا عامل واعظ علشان يحاول يقرب من حريم باسلوب انه شخصيه محترمه داخله تبيع سبح
واحده داخله هنا وتقولك انا مش قبيح ولا بحب الجنس بس داخله اخد فكره وهشتري بكره
واحد داخل يتشرمط عامل فيها بنت علشان يكلم حريم وللاسف بيطلع انه بيكلم واحد شرموط تاني عامل برضه اكونت بنت وبيلبسوا في بعض
كله هنا تحت بند الجنس والشهوة والمتعه واللي يقول غير كده يبقى بيكدب على نفسه بس باختلاف الميول ونسبة الشهوة او نوع الجنس المرغوب
الاقليه اللي معترف ب ده والباقي داخل يلف في المنتدى على انه الشيخ حسني ميعرفش ايه اللي جابه هنا وانه مش بتاع شهوة وسكس و و و و

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈, Mohamed shaker, Dark shadows و 2 آخرين
الموضوع ده بكل اشكاله كله بيجيب لي الضغط
واحد داخل هنا عامل واعظ علشان يحاول يقرب من حريم باسلوب انه شخصيه محترمه داخله تبيع سبح
واحده داخله هنا وتقولك انا مش قبيح ولا بحب الجنس بس داخله اخد فكره وهشتري بكره
واحد داخل يتشرمط عامل فيها بنت علشان يكلم حريم وللاسف بيطلع انه بيكلم واحد شرموط تاني عامل برضه اكونت بنت وبيلبسوا في بعض
كله هنا تحت بند الجنس والشهوة والمتعه واللي يقول غير كده يبقى بيكدب على نفسه بس باختلاف الميول ونسبة الشهوة او نوع الجنس المرغوب
الاقليه اللي معترف ب ده والباقي داخل يلف في المنتدى على انه الشيخ حسني ميعرفش ايه اللي جابه هنا وانه مش بتاع شهوة وسكس و و و و
انا مش داخله هنا عشان جنس

ايه المشكله عادى بيحصل وهيحصل وهيفضل يحصل مش حاجه جديده
الحل سهل اعملى تجاهل

اللى زى ده افضل حل له البلوك

• عجبني
ياست نور احنا هنا مش ف منتدى مناقشة مشروع صيد البط من ترعة الابراهيمية ما اكيد واحد دخل كلمك سواء بنت او ولد طالما كلمك يبقا عايز منك حاجه تخص السكس لو الموضوع مضايقك اوي تقفلي الخاص وريحي دماغك

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker و nor123han
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: أمير االظلام و ⚜️Boda
ناس مريضه مفكره نفسها كدا هتعرف تجيب سكه مع أن دا غباء منهم

• عجبني
آسف بس مسمهوش راجل لو سمحتي 😂

في ناس بتحب لفت الانتباه زي حضرتك هيك مع انه الحل اعطوكي اياه المشرفين من زماااان بس انتي بتحبي الاتنشن
ايه لفت الانتباه في كده

الصراحة حلوة

• عجبني
ياست نور احنا هنا مش ف منتدى مناقشة مشروع صيد البط من ترعة الابراهيمية ما اكيد واحد دخل كلمك سواء بنت او ولد طالما كلمك يبقا عايز منك حاجه تخص السكس لو الموضوع مضايقك اوي تقفلي الخاص وريحي دماغك
طيب متيجي مباشر بصفتك راجل
بدل متلف كتير

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%