NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فين الانسانه الصادقة

Hashem El Masry

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بدور على صديقة بجد رومانسيه 🌹 نكون سر بعض و نراعى ظروف بعض و نبقى لبعض فى كل حاجة تشاركها أفكارها و أحساسها و نكمل بعض فى احساس الاحتياج ياريت لو فى أنسانه محتاجه إنسان محترم كتوم راقى تبعتلى رسالة و صدقيني مش هتندمى بس عايز أنسانة صادقة

• عجبني
التفاعلات: N ahmed elgamed, دكتور نسا ونيك, البرنس احمد و 2 آخرين
بالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، ghost_ghost و Hashem El Masry
بدور على صديقة بجد رومانسيه 🌹 نكون سر بعض و نراعى ظروف بعض و نبقى لبعض فى كل حاجة تشاركها أفكارها و أحساسها و نكمل بعض فى احساس الاحتياج ياريت لو فى أنسانه محتاجه إنسان محترم كتوم راقى تبعتلى رسالة و صدقيني مش هتندمى بس عايز أنسانة صادقة
بالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
استاذى ربك الى بيلف القلوب وكما تحب تجد كن صادق تصادق الصادق **** يريح قلبك

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و Hashem El Masry
ولو اني مش فاهم ايه معنى شخص محترم وراقي وكتوم دي، لكن احب أسأل حضرتك، ايه رايك لو لقيت بنت صادقة وملهاش مع الرجل الغيور اللي يتحكم فيها، ويحرمها من الخروج والفسح.. ويدخل في لبسها.. تتجوزها ولا حترفض لأنها متحررة زيادة عن اللزوم؟

• عجبني
التفاعلات: Hashem El Masry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولو اني مش فاهم ايه معنى شخص محترم وراقي وكتوم دي، لكن احب أسأل حضرتك، ايه رايك لو لقيت بنت صادقة وملهاش مع الرجل الغيور اللي يتحكم فيها، ويحرمها من الخروج والفسح.. ويدخل في لبسها.. تتجوزها ولا حترفض لأنها متحررة زيادة عن اللزوم؟
اهلا بحضرتك
يشرفني أننا نتعرف بس يمكن حضرتك مش واخد بالك أنا عايز أيه أنا بدور على صديقة بجد مش جواز

اهلا بحضرتك
يشرفني أننا نتعرف بس يمكن حضرتك مش واخد بالك أنا عايز أيه أنا بدور على صديقة بجد مش جواز
اااه، اعتذر... كنت فاكر بتدور على بنت للجواز... الصداقة حاجة ثانية، وأنت طبعا حر

• عجبني
التفاعلات: Hashem El Masry
اخى الفاضل الحب والصداقه الحسنة الصادقه نعمة من **** احسن الظن وكما تعامل تعمل

اخى الفاضل الحب والصداقه الحسنة الصادقه نعمة من **** احسن الظن وكما تعامل تعمل
كلام جميل ورائع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%