NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(mohamed) Lelouch

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا لاحظت حاجه غريبه رغم ان المنتدى اصلا جنسى فى المقام الاول بس معظم الناس اللى هنا بلاقيهم مثقفين و واعيين بطريقة جميلة وفئة كبيره منهم يقدروا يتكلموا فى مواضيع عامة ويتناقشوا باحترام كبير مش موجود فى جروبات ومنتديات علميه اصلا فبجد شابوه لكل الناس اللى هنا وبتشارك فى المواضيع وبتفيد بعض بجد

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل, Aymanx123, الزبير الأول و شخص آخر
انا لاحظت حاجه غريبه رغم ان المنتدى اصلا جنسى فى المقام الاول بس معظم الناس اللى هنا بلاقيهم مثقفين و واعيين بطريقة جميلة وفئة كبيره منهم يقدروا يتكلموا فى مواضيع عامة ويتناقشوا باحترام كبير مش موجود فى جروبات ومنتديات علميه اصلا فبجد شابوه لكل الناس اللى هنا وبتشارك فى المواضيع وبتفيد بعض بجد
نسوانجى غير

كلامك سليم جدا
اكيد فى ناس فى المنتدى فى مستوى ثقافى علاى
وعندهم مشاعر ومش ممكن يفكر انه يجرح حد

• أتفق
التفاعلات: الزبير الأول
دا طبيعي اصلا

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا العادي

• عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy، SLSAMG و الزبير الأول
وجود الشخص في منتدى جنسي وغالب المواضيع في جنسية ما بعني انه الجو الغالب على المنتدى يكون منحط، عضويتي جديدة في المنتدى لكن بعرفه من فترة طويلة وبشوفه مساحة مريحة للكتابة والنقاش في المواضيع الجنسية وغيرها.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%