NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان بيحب انبوبة

• بيضحكني
التفاعلات: Vampire Dark
واحدة بتقول لجوزها : المفروض يا حبيبي يكون في اتنين فى البيت .. واحدة للطبيخ والأكل وكده والتانية للشاى والقهوة لأن بصراحة أنا تعبت أوووى رد وقالها : ينصر دينك يا حبيبتي أنا من زمان وعايز أصارحك إن بحب واحدة زى القمر وزى ما تقولى كده خراطها الخراط هتجوزها ومتخافيش هعدل بينكم قالتله : إلهى يخرطوك للوز يا بعيد ويضربوك بالرصاص تدخل في غيبوبة لا تبقى حى ولا ميت
أنا بتكلم على أنبوبة البوتاجاز يا روح أمك
**** يرحمه طول عمره مندفع ومتسرع نصيحة للمتجوزين : استنى لما مراتك تخلص الكلام وفكر كويس قبل ما ترد... 😂
حاضر هفكر

واحدة بتقول لجوزها : المفروض يا حبيبي يكون في اتنين فى البيت .. واحدة للطبيخ والأكل وكده والتانية للشاى والقهوة لأن بصراحة أنا تعبت أوووى رد وقالها : ينصر دينك يا حبيبتي أنا من زمان وعايز أصارحك إن بحب واحدة زى القمر وزى ما تقولى كده خراطها الخراط هتجوزها ومتخافيش هعدل بينكم قالتله : إلهى يخرطوك للوز يا بعيد ويضربوك بالرصاص تدخل في غيبوبة لا تبقى حى ولا ميت
**** يرحمه طول عمره مندفع ومتسرع نصيحة للمتجوزين : استنى لما مراتك تخلص الكلام وفكر كويس قبل ما ترد... 😂
هاهاهاهاها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
  • بيضحكني
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
حلوة

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • بيضحكني
  • لا تعليق
عودة