NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Progman

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت عايز اسأل عن حاجه
لو انا عايز اجرب حاجه جديده مع مراتي زي موضوع الربط والحاجات اللي بتخلي الست تتربط واللانجيري الاسود الجلد دا
دليل علي الساديه ؟
انا اصلا مبحبش العنف في الجنس
واقصد بالعنف اللي بيعور مش العنف الطبيعي

كنت عايز اسأل عن حاجه
لو انا عايز اجرب حاجه جديده مع مراتي زي موضوع الربط والحاجات اللي بتخلي الست تتربط واللانجيري الاسود الجلد دا
دليل علي الساديه ؟
فكرة الربط او تعصيب العيون اتوقع ممكن ما تعتبر سادية وبالعكس الها نوع من الاثارة

• عجبني
التفاعلات: Progman
الافضل تقترح علي نفسك حجات تكون عارف ان مراتك هتتقبلها ، واكيد انت عارف انا اقصد ايه ،،، لانك المفروض اكتر واحد فاهم طبيعتها في (العلاقة الجنسية) 👌

الافضل تقترح علي نفسك حجات تكون عارف ان مراتك هتتقبلها ، واكيد انت عارف انا اقصد ايه ،،، لانك المفروض اكتر واحد فاهم طبيعتها في (العلاقة الجنسية) 👌
ماهو عشان كده فكرت في الفكره دي ممكن تتقبلها وتكسر الروتين

كنت عايز اسأل عن حاجه
دليل علي الساديه ؟
اعرض عليها بطريقة غير مباشرة كانك بتهزر أو بتقول اي كلام

كنت عايز اسأل عن حاجه
دليل علي الساديه ؟
بص في فرق بين السادية وبين المازوخية يعني ربط عن ربط يفرق يعني مثلا لو ربط مش اللي هو يسيب علامات وتعوير فدا اشطا عادي سهل سادية للمتعة مش غلط بتزود الاثارة غير اما تضرب وتعور تفرق فشخ وغير كدا لازم مراتك تحون بتقبل دا قبل أي حاجة مش تفرضه عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%