NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: T i to
حاسس ان ده مش مكان اللي هقوله بس هقوله وخلاص
نفسي احس بالامان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فقرة نفسك ف أيه ؟؟؟
طيب نركز كده شوية
دي متعتبرش لعبة اوي علي قد ما هي هتخلينا نستمتع بيها فشخ ، ومتقلقوش هتشتمتعوا وده وعد وانتوا عارفين اني بنفذ وعودي
دي فقرة اسمها نفسك ف أيه كل واحد يكتب نفسه فأيه
وانا عليا اني لو هقدر اعملها ليه هعملها ولو مقدرتش هقوله مش هقدر
ودي حاجه برضو كريتيف فشخ وموضوع كريتيف فشخ زي صحبته
ليتسجوتودويت
عايز اتعرف عليكي اكتر عشان شخصيتك شدااني و مشغله فضولي دماغك حلوه و مثقفه جامد و شكلك بتقري ساعات زي

عاوز اجرب انو تكون ليك صديقة مقربة تحكو على مشاكل لبعض بدون خوف او قيود او صديق مقرب ايضا

فقرة نفسك ف أيه ؟؟؟
طيب نركز كده شوية
دي متعتبرش لعبة اوي علي قد ما هي هتخلينا نستمتع بيها فشخ ، ومتقلقوش هتشتمتعوا وده وعد وانتوا عارفين اني بنفذ وعودي
دي فقرة اسمها نفسك ف أيه كل واحد يكتب نفسه فأيه
وانا عليا اني لو هقدر اعملها ليه هعملها ولو مقدرتش هقوله مش هقدر
ودي حاجه برضو كريتيف فشخ وموضوع كريتيف فشخ زي صحبته
ليتسجوتودويت
نفسي في حاجات كتير. نفسي أتجوز واستقر. نفسي أخلص دراسة وأسافر. نفسي افتح بزنس واعيش حياة الأغنياء. نفسي الناس يحبوني ويثقوا فيا. نفسي أقدر أفصل عن الدنيا وقت ما اتدايق عشان مخربش الدنيا. نفسي إللي عندي يروح واعيش شبابي مرتاح. والي نفسي فيه لسه مخلصش

انا ممكن اقل ادبى برده واهينك فا نحترم بعض فى الرد عشان منقلش من بعض لمصلحتك يعنى مش عجبك كومنتى عديه مش بوستك انت ولا موضوعك الى انا معلق عليه
حاجة واحدة بس، انت كلام و رغي فقط 😂😂

حاطه نفسك في موضع الفريسه في البوست ده حرفيا 😂

عايز اتعرف عليكي اكتر عشان شخصيتك شدااني و مشغله فضولي دماغك حلوه و مثقفه جامد و شكلك بتقري ساعات زي
عادي

عاوز اجرب انو تكون ليك صديقة مقربة تحكو على مشاكل لبعض بدون خوف او قيود او صديق مقرب ايضا
مش بحب احكي لحد

• عجبني
التفاعلات: flaco
نفسي في حاجات كتير. نفسي أتجوز واستقر. نفسي أخلص دراسة وأسافر. نفسي افتح بزنس واعيش حياة الأغنياء. نفسي الناس يحبوني ويثقوا فيا. نفسي أقدر أفصل عن الدنيا وقت ما اتدايق عشان مخربش الدنيا. نفسي إللي عندي يروح واعيش شبابي مرتاح. والي نفسي فيه لسه مخلصش
انت بين كل ده مفمرتش خالص في راحة البال او دوام الصحة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%