NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل حاجه ههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: شخص عادي
ههههههههه لا.

• بيضحكني
التفاعلات: شخص عادي
هوا ف حد معلش غلط حياتنا اصلا غلط

حاجات كتير
خيانة مثلا
اتعلقت بحد ما يستاهلش
تقبلتً اهانة
عصبية مش في وقتها

• عجبني
التفاعلات: Max @123 و شخص عادي
حاجات كتير
خيانة مثلا
اتعلقت بحد ما يستاهلش
تقبلتً اهانة
عصبية مش في وقتها
كلنا بنغلط اكيد المهم نتعلم من غلطنا ونعرف ازاي نتعامل مع الناس

حاجتين متناقضتين. ندمان اني ماخليتش صاحبي ينيكني من زمان وبدأت الموضوع على كبر. وندمان اني اتنكت وبقول كان الأحسن ماتناكش أصلا

• عجبني
التفاعلات: البرنس وبس
حاجتين متناقضتين. ندمان اني ماخليتش صاحبي ينيكني من زمان وبدأت الموضوع على كبر. وندمان اني اتنكت وبقول كان الأحسن ماتناكش أصلا
انا شايف أنه مدام صحبك كنت الأحسن متناكتش منه عشان بعد كدا لما تكبرو شويه هتكون معاملته معاك ازاي

انا شايف أنه مدام صحبك كنت الأحسن متناكتش منه عشان بعد كدا لما تكبرو شويه هتكون معاملته معاك ازاي
احنا كبار أصلا، عندنا 40 سنة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: نوني الخول
اعتقد انك عاقل بما فيه الكفايه انك تكون عارف الصح اللي المفروض تعمله
الفكرة اننا من 14 سنة أتيحت لنا الفرصة اننا نمارس الجنس سوا، وأنا رفضتف ندمان اني رفضت المدة دي كلها. بعدين مؤخرا وافقت. فندمت على العمر اللي ضاع بدون متعة. بس في نفس الوقت بقول بس أنا كده بقيت خول، وأكيد دي حاجة برضو ندمان عليها. يعني ندمان ع الحاجتين

الفكرة اننا من 14 سنة أتيحت لنا الفرصة اننا نمارس الجنس سوا، وأنا رفضتف ندمان اني رفضت المدة دي كلها. بعدين مؤخرا وافقت. فندمت على العمر اللي ضاع بدون متعة. بس في نفس الوقت بقول بس أنا كده بقيت خول، وأكيد دي حاجة برضو ندمان عليها. يعني ندمان ع الحاجتين
هي فعلا حاجه تستحق انك تندم عليها
بس هل دلوقت انت مبسوط وانت خول

مش لازم تجلد نفيك على شيء انت بتحبه

• عجبني
التفاعلات: شخص عادي و نوني الخول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%