NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مستحيل تلاقي راجل بيجمع كل صفات دي
مستحيل يكون سادي وديوث و بيتناك وبينيك
الصح يبقي اتنين رجاله واحد زوج وواحد عشيق
ومفيش حد سادي هيكون ديوث او هيتناك
اذا السادي يكون عشيق
يبقي تتجوزي ديوث ويكون عنده ميول انه يتناك ودول هتلاقي منهم كتير
ومع الوقت اتعرفي علي سادي وهيفشخك ويفشخه
والحوار دا مريت بيه مع كابلز فعلا
هو كان ديوث وبيتناك وهي عادي عايزه ترضيه عموما وشرموطه هايجه عايزه تجرب زب تاني
ولحسن حظهم اني سادي
فشختهم في الاول سكس فون بعدين حصل مرتين كمان مقابله وكدا
وكل واحد راح ل حاله يعني
اعتقد الحل القولته ليكي هو الامثل
دا اللي انا عاوزه

مشكلتي اني انسه لسه عندي 25 سنه بهيج بسرعه ومن وانا صغيرا بعشق الجنس انا بعشق كل حاجه وبتخيل نفسي متجوزه واحد مجنون بيحب يتناك وينيك الرجاله ويحب يشوفني بتناك ويكون كلب تحت رجلي بس ف نفس الوقت يكون ف سادي ف حياتي بجد مش عارفه اعمل اي هل دا عادي
دي المشكله انك من و انتي ضغيره كده وممكن تكوني ممارستيش طبيعي قبل كده اصلا عشان كده حصلك كده مخك من السكس الطبيعي خلاص اتعود عليه ف بقي عايز اكتر عشان يهيج ف بداتي تتجهي لحجات تانيه عشان تهيجي

مشكلتي اني انسه لسه عندي 25 سنه بهيج بسرعه ومن وانا صغيرا بعشق الجنس انا بعشق كل حاجه وبتخيل نفسي متجوزه واحد مجنون بيحب يتناك وينيك الرجاله ويحب يشوفني بتناك ويكون كلب تحت رجلي بس ف نفس الوقت يكون ف سادي ف حياتي بجد مش عارفه اعمل اي هل دا عادي
حبيبتي ..ده من كثرة ما تقرأين عن هذه الميول ..سواء هنا في المنتدي أو خلافه ..حاولي التقليل من قراءة الميول الشاذة واستبدليها بقصص عن العلاقات السوية بين الزوج والزوجة ...دي نصيحتي ل إبنتي

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
اشغلي وقتك بحاجه مفيده وابتعدي عن المنتدي شويه لانه هتتعبي ابني نفسك انتي لسه في العشرينات يعني ده سن النجاح ليك مش تشغلي بالك وتفكير في حاجات مش مفيده ومتعبه ليك بعديين

حبيبتي ..ده من كثرة ما تقرأين عن هذه الميول ..سواء هنا في المنتدي أو خلافه ..حاولي التقليل من قراءة الميول الشاذة واستبدليها بقصص عن العلاقات السوية بين الزوج والزوجة ...دي نصيحتي ل إبنتي
اتفق بشدة معاكي

خفي شوية من الافلام الشاذة والي فيها ميول غريبة

انتي شهوانية زيي
انا برضو شهوتي عالية ودي حاجة مسببالي تعب وضغط رهيب ومش لاقي حد زيي للاسف
نفسي اتجوز واحدة تكون كده

تبطلي بس افلام سكس و قصص و تخيلات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طول مانتى مجربتش فى الحقيقه ت٨يلاتك هتوديكى لحاجات لو فى الواقع مش هتفكر تعمليها بس اتعاملى معاها على ان هى مجرد تخيلات وهتروحى علشان الواقع غيررر خالص

مش تحرر .. عاوزه تتنكى براحتك ... 😂😂

صعب جمع الصفات دي كلها او الميول دي كلها ف شخص

كأنك بتوصفيني بس انا مش حابب اكمل حياتي كده يعني خدت طريق تاني

كلها خيالات لما تتجوزى هتروح او على الاقل هتكون محدوده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%