NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام ميادة

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا مدام ميادة سني 37 سنة وارملة من مصر
من زمان نفسي احكي وافضفض عن تجاربي اللي عيشتها ومعنديش حد اقوله الحكايات دي لانها محرجة جدا وهتكون صادمة لما تتعرف عني لاني ست وعندي اولاد وبيت.. انا متابعاكم من زمان من ايام المنتدي القديم ولقيت ان ده انسب مكان احكي تجاربي ونصايحي ليكم
انتظروني في مواضيع شيقة يا غاليين
ملحوظة : انا مش للتعارف ولا الصداقة وكلكم علي راسي 🥰
تم دمج تكمله الفضفضه بموضوع واحد

ما وعدتكوا دي اول حكاية ليا
بعد وفاة زوجي اتقدملي عرسان كتير ورفضتهم وقررت اعيش لولادي مكنتش حابه اكرر التجربة رغم ان التجربة الاولي كانت جميلة وكتير نصحوني وزنوا عليا اتجوز ورفضت وقررت اعيش لولادي وانا حلوة وجسمي باختصار شبه ليلي علوي وصدر وارداف يهدوا جبل ووشي ابيض جمال رباني الحمد**** .. بعد سنة ونص من وفاته كنت مع ولادي في مرسي مطروح وهناك عالشط قابلت سعيد شاب عرباوي وجدع وساعدنا كتير هناك بس كنت ملاحظة نظراته من تحت لتحت وعاملة مش واخده بالي ومتعوده علي كده من زمان نزلت الميا وطلعت لحمام الشط وانا جوه باخد الشور نسيت الفوطه وفجأة سمعت سعيد ورا الباب بيقولي جبتلك الفوطه والشط هناك كان شبه فاضي وصحرا فتحت حته من الباب ولسه همد ايدي لقيته دخل وانا قدامه ملط ووشه احمر محستش بنفسي غير وهو واخدني في حضنه وبينهش فيا وانا كست بقالي كتير محستش بأنثوتي مقدرتش اقاوم وجه علي هوايا رغم ان ست بحمالي وبظروفي كنت مطمع وكتير حاولوا معايا بس رفضت وكنت حابه اعيش بدون علاقات بس سعيد كان حظه من السما وعشان خوفت حد يشوفنا قولتله استني انا طالعه فوق تعالي ورايا معرفش ازاي بقيت جريئه كده وسيبت ولادي عالشط وطلعت وطلع ورايا ودخل عليا وعمل كل حاجة وكان راجل بجد واتبسطت وفضلنا اسبوع كامل نتقابل وعمل كل حاجة وكل الاوضاع وانا ماشيه قال هيتصل بيا ويبقي يجيلي بس لما سافرت مسحت رقمه وعملتله بلوك عشان خوفت اتعود عليه ونتفضح بس كانت من الذ تجاربي اللي متتنسيش وعلفكره دي تاني تجربة والاولي كانت وانا متجوزة هبقي احكيها ليكم بعدين
ملحوظة : انا تعليمي متوسط وبحكي بطريقه عامية وممكن متكونش مرتبه اوي بس اهو علي قدي

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و MADAM SOSO
طب هنستنى كتير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، مدام ميادة و زهايمر
من زمان نفسي احكي وافضفض عن تجاربي اللي عيشتها ومعنديش حد اقوله الحكايات دي لانها محرجة جدا وهتكون صادمة لما تتعرف عني لاني ست محجبة وعندي اولاد وبيت.. انا متابعاكم من زمان من ايام المنتدي القديم ولقيت ان ده انسب مكان احكي تجاربي ونصايحي ليكم
منتظرين فضفصتك يا مياده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الذئب_الابيض، زهايمر و مدام ميادة
من زمان نفسي احكي وافضفض عن تجاربي اللي عيشتها ومعنديش حد اقوله الحكايات دي لانها محرجة جدا وهتكون صادمة لما تتعرف عني لاني ست محجبة وعندي اولاد وبيت.. انا متابعاكم من زمان من ايام المنتدي القديم ولقيت ان ده انسب مكان احكي تجاربي ونصايحي ليكم
هاتنزل في اي قسم

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و مدام ميادة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منتظرين حضرتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، زهايمر و مدام ميادة
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الذئب_الابيض، زهايمر و مدام ميادة
نورتي 🌹

• حبيته
التفاعلات: مدام ميادة
يمسهل 😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر، مدام ميادة و مرحب
منوره طبعا بس هتنشري فين ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر و مدام ميادة
صراحتك حاجه كويسه ادخلي قولي الي نفسك فيه واحكي وفضفضي وخلاص منوره المنتدى

• حبيته
التفاعلات: مدام ميادة
  • حبيته
التفاعلات: HunterXHunter
قريت قصه بتاعت العربى جميله بس عايزين تفاصيل اكتر

احكي ياختي هي اللي بتعدي الوقت

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و HunterXHunter
احكي و فضفضي و اكتبي ممكن تبتدي في شكل قصص صغيرة كل قصة حكاية
و بعدين كلنا هنا داخلين نتكلم و نعبر و نكتب الي منقدرش نقوله قدام الناس لان للاسف اغلب الناس بتحكم بالظاهر دون اي مراعاه للظروف اي شخص 👌

في الا
ملحوظة : انا مش للتعارف ولا الصداقة وكلكم علي راسي

في الانتظار يا مدام نحب نسمع و نقرا منك كتاباتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%