NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو حبيبتي خاضعة وكده بس مشكلتها انها مبتشبعش وكل شوية عايزة حاجات جديدة وعملنا كل حاجه ف ايه افكار لحاجات تتعمل غير التقليدي؟

لو حبيبتي خاضعة وكده بس مشكلتها انها مبتشبعش وكل شوية عايزة حاجات جديدة وعملنا كل حاجه ف ايه افكار لحاجات تتعمل غير التقليدي؟
أعتقد صعب اقولك الأفكار لأن أنا معرفش إن عملت ايه و حتي لو أعرف معرفش هل افكاري أو افكار شخص تاني هتتناسب معاك ولا لأ لأن كل علاقة بتكون ليها متطلبات و كل شخص عنده ذوق بس الأفكار مبتخلصش لو كلامك صح و جربت كل حاجه صدقني في أكتر و دماغك هتقدر تفرز أفكار أكتر المهم تتبسط و تدور علي متعتها و متعتك انت كمان

أعتقد صعب اقولك الأفكار لأن أنا معرفش إن عملت ايه و حتي لو أعرف معرفش هل افكاري أو افكار شخص تاني هتتناسب معاك ولا لأ لأن كل علاقة بتكون ليها متطلبات و كل شخص عنده ذوق بس الأفكار مبتخلصش لو كلامك صح و جربت كل حاجه صدقني في أكتر و دماغك هتقدر تفرز أفكار أكتر المهم تتبسط و تدور علي متعتها و متعتك انت كمان
م هي الفكرة متعتي اني اشوفها مبسوطة
بس هي بتبقي عايزة تجديد كل شوية وبتزهق وانا اتبضنت

تعرفي حل لمشكلة السهر الكتير؟ ف بالتالي طول الوقت تقريبا ماسك زبي
ف كنت عايز حل برده لو تعرفي
او حاجه تقلل الشهوة

تعرفي حل لمشكلة السهر الكتير؟ ف بالتالي طول الوقت تقريبا ماسك زبي
ف كنت عايز حل برده لو تعرفي
او حاجه تقلل الشهوة
كلم حبيبتك الي قلت عليها فوق هتقدر تحل مشكلتك

• بيضحكني
التفاعلات: HunterXHunter
كلم حبيبتك الي قلت عليها فوق هتقدر تحل مشكلتك
مش بنمارس لانها بنت
يدوب مداعبة بس وحاجات من بره
وثانيا ايه العلاقة مهي نايمة اصلا وبقالها اكتر من اسبوع مكتئبة وبتاع لاسباب كده ف مش فالمود لده اعتقد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: المحامي
  • حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
ابقي غنية و الاقي شغفي في الحياة
هتبقي غنية وهتعملي كل اللي نفسك فيه بس اسعي لده وهو هيرزقك وشغفك اهم حاجة حارلي ع الاقل تحققي جزء منه وانتي من غير غنا اسعدي نفسك بنفسك هترتاحي

بداية دخولك المنتدي ؟ كانت ازاي

بداية دخولك المنتدي ؟ كانت ازاي
عادي انا عندي شهوة كبيرة و زهقت من افلام السكس فقلت اجرب حاجه جديدة فظهر ليا و انا بدور علي أفلام سكس

عادي انا عندي شهوة كبيرة و زهقت من افلام السكس فقلت اجرب حاجه جديدة فظهر ليا و انا بدور علي أفلام سكس
عملتي علاقات ما حد من هنا

عملتي علاقات ما حد من هنا
علاقة لأ لسه مش جاهزين لده لكن اتعرفنا و بقينا علي تواصل و لحد دلوقتي و بنبعت لبعض نودز و كدا و بقينا صحاب و مستريحين لبعض لكن هو شخص واحد و معتقدش هكرر التجربة هي بتيجي خطف كدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: HunterXHunter و I'm loving sex
علاقة لأ لسه مش جاهزين لده لكن اتعرفنا و بقينا علي تواصل و لحد دلوقتي و بنبعت لبعض نودز و كدا و بقينا صحاب و مستريحين لبعض لكن هو شخص واحد و معتقدش هكرر التجربة هي بتيجي خطف كدا
ممكن نتكلم صحاب فقط بدون سكس وكده يعني

الرد ببساطه لانك مش مسيطر و كمان شخص شهواني انت لو ماستر كنت هتعرف ازاي تكيفها

ايه رايك في النيك الخلفي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%